You are not logged in.
Pages: 1
Edellisellä foorumilla naurettiin räkäsesti ku perustin näille ketjun
Toisaalta kaikki paitsi kolja jos kolja oli kuvioissa nauro prince-ketjullenikin. Oi niitä aikoja, silloin oli sopivaa tykätä vain sonic youthista ja jostain los puppelssonista tms. Enpä itekkään tienny cheap trickistä mitään, mut nyt vois kyllä läpsiä jokaista budokanilla persuxille. Sittemminhän suuri osa näistä prince-vihaajista on kääntynyt kun herran musiikista on tullut COOLII diggailla. Avaan käteni puuskasta ja toivotan teidät tervetulleeksi tähänkin ketjuun, syntinne ovat sovitettu.
Tuli vaan mieleen tuosta parhaat livelevyt -ketjusta. En oo oikeen muuta cheap trickii kuunnellu lopulta kun budokanii ja nytkin oli parasta kääkettä vitutukseen...
Tää biisikaksikko on ehkä paras ikinä :peuk:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En o aikoihin kuunnellut, mutta ekat levyt on tosi hyvää poppii! Kaveri, joka tuota mulle aina soitti muutti pois, jonnekin vitun Hålsinkiin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
At Budokan -lp tuli joskus jostain Swampin alelaarista poistettua, ja mikäs siinä, hyväähän se. Pitäis ehkä enemmän kuunnella
This must be what jail / I will scratch
Budokan ja Heaven Tonight ainakin Ekat kaks kiinnostais myös.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Budokan ja Heaven Tonight ainakin Ekat kaks kiinnostais myös.
Tähän suuri sama. Budokan Top-5 livelevyissä.
bzort glorf bööth
Tautisen hyvä bändi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Täh! Eikö tällekään ollut topiccia
Parhaimmillaan parasta!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ja "diggaritki" rajaa ihan turhaan parhaat levyt muka neljään ekaan, vaikka Dream Police on vielä vähintään yhtä kova!
Kasarilla menivät kyl mokaamaan homman ulkopuolisilla säveltäjillä ja yleisellä tukkaballadisiirapilla.
Mut parin vuoden takainen Rockford oli taas mainio.
^ KORJAAN: Rockford on sittenki suorastaan perkuleen kova! Pahus kun kuulin sen vasta seuraavana vuonna -- olisi kyl kuulunut jokaiseen vuoden levyt -äänestykseen 2006.
TJEU:
www.youtube.com/watch?v=F9VwyC59zgc
www.youtube.com/watch?v=wzJagidG7ms
debyytin olen kuullut. pari loistavaa biisiä, loputkin mukavaa meininkiä. en kuitenkaan sen enempää syttynyt.
En o aikoihin kuunnellut, mutta ekat levyt on tosi hyvää poppii! Kaveri, joka tuota mulle aina soitti muutti pois, jonnekin vitun Hålsinkiin.
"A repo man's always intense"
Mitäsmitäs -- uuesa soundisa "Pertti Ström" arvioi uuden The Latest -albumin VIELÄ kovemmaksi kuin Rockford... Voiks pitää paikkasa? (Ei mulloo Spötifyitä)
Nää vois tulla Suomeen. Kiertääkö nää edes ikinä Euroopassa?
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Tuplakokkaristani puolet ottaa vähän nihkeesti...parhaimmillaan parhain.
Nää ois kiertueella loppuvuodesta Def Leppardin lämppärinä
Pari vuotta sitten oli tullut Budokan Complete Concert tuplaälppäri, pitäs varmaan hankkia jostain.
Tällä hetkellä hyllyssä vain Dream Police joka on ehkä suosikkini. In Colour sitten tokasuosikki, Oh Caroline ja Southern Girls parsat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pages: 1