You are not logged in.
no tehdäänpä otsikko, olihan pöllö kuitenki kovin sillon aikanaan
psykokarkki wrote:enpä muistanu että toi pellen uudenvuoden keikka oli tollasta sähläystä, ja ekat biisit kun vielä soi niin juontaja höpisi päälle mutta komeet ilotulitukset toki, ja LUNTA . ja tostakin jo 27 vuotta, muistan kyl kun aikanaan tota livenä telkkarista katselin, olinhan toki fani.
olikos pöllölle vielä topiccia?
Tismalleen sama!
Asuttiin muuten seinänaapureina Heikki Kahilan kanssa Mechelininkadulla 1989-1990, ja samassa rapussa asui myös silloinen Tuomari Nurmion basisti Ahti Marja-aho!
ja samalla voin avautua että miksei sitä boksia voitu tehdä niin et olis ollu vielä 82:n asti jutut mukana, sisältäen mm. nämä päivät, nämä yöt, oisin heti ostanut.
javascript:emoticon(':arrow:')
åhå en korjaa, mistä toi tuli
niin, yksinpuhelua ajattelin jatkaa mut eipä mulla nyt tähän mitään tämän syvällisempää ole
periaattessa kaikki olen työtön -sinkusta matkalla tuntemattomaan -albumiin asti on asiaa
Hyvää yötä maailma, siinä on hieno biisi.
Pellelle toki
Milloin yhteislevy Raappanan homon kanssa?
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Älkää kysykö mistä johtuu väkivalta. Älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
suosikkitopicin hurja nousu
tänään alkaneessa levyalessa näköjään pöllön boksi, vopis hankkia jos ei oo yli 20 eååh
tänään alkaneessa levyalessa näköjään pöllön boksi, vopis hankkia jos ei oo yli 20 eååh
Anttilassa oli 21,95e. En ostanu
psykokarkki wrote:tänään alkaneessa levyalessa näköjään pöllön boksi, vopis hankkia jos ei oo yli 20 eååh
homot
onko pitkiksessä 19,90?
psykokarkki wrote:tänään alkaneessa levyalessa näköjään pöllön boksi, vopis hankkia jos ei oo yli 20 eååh
Ostin. Clash kuuluu kyllä vaikutteena vahvasti taustalta, mutta positiivisesti yllätyin siitä, että etenkin ekan levyn lopulta ja tokalta levyltä löytyi paljon hyviä biisejä. En tosin ole sitä viimeistä levyä vielä edes ehtinyt kuunnella. Niin joo ja yllättävän hyvä Dylan-koveri tuo Enää itkeä voit. En kyllä tiedä tarvitsinko tätä boxia mihinkään ja kuinka paljon tätä tulee kuunneltua, mutta onhan nuo boxit aina kivoja
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
"Enää itkeä voit", hmm, mikäs Dylanin biisi on kyseessä?
"Enää itkeä voit", hmm, mikäs Dylanin biisi on kyseessä?
tais olla like a rolling stone.
enpä muistanu että toi pellen uudenvuoden keikka oli tollasta sähläystä, ja ekat biisit kun vielä soi niin juontaja höpisi päälle mutta komeet ilotulitukset toki, ja LUNTA . ja tostakin jo 27 vuotta, muistan kyl kun aikanaan tota livenä telkkarista katselin, olinhan toki fani.
Ottiks kukaan nauhalle tuota uudenvuodenkeikkaa? Missasin, olis kiva nähdä...
Itelleni on eniten suosiossa ollut juur Nämä päivät nämä yöt -kokoelma, sekä Matkalla tuntemattomaan lp... Joitain sanoituksia ei kyl voi punastelematta kuunnella.
Youtubesta löytyy mainio kolmen biisin Härmärock-live vuodelta 81. Moottoritie on moottoritie, Varjo seuraa onneain sekä Kuolemaantuomitun laulu. Tykkään et ne on kaikki verevämpiä ja parempia versioita kuin levyille päätyneet.
psykokarkki wrote:enpä muistanu että toi pellen uudenvuoden keikka oli tollasta sähläystä, ja ekat biisit kun vielä soi niin juontaja höpisi päälle mutta komeet ilotulitukset toki, ja LUNTA . ja tostakin jo 27 vuotta, muistan kyl kun aikanaan tota livenä telkkarista katselin, olinhan toki fani.
Ottiks kukaan nauhalle tuota uudenvuodenkeikkaa? Missasin, olis kiva nähdä...
Ei tarttenut, olin paikan päällä.
Itelleni on eniten suosiossa ollut juur Nämä päivät nämä yöt -kokoelma, sekä Matkalla tuntemattomaan lp... Joitain sanoituksia ei kyl voi punastelematta kuunnella.
miksiköhän tota ensinmainittua ei julkaista cd-muodossa, varsinkin varjo seuraa onneain -ep:n kaikki biisit on ihan sairaan kovia ja olihan tuolla pari muutakin joita ei muualta löydy.
Joitain sanoituksia ei kyl voi punastelematta kuunnella.
En tiedä onko Olen kaunis joskus kuulostanut ajanmukaisemmalta, mutta en voi välttyä naurahtamasta joka kerta kun Pelle laulaa sanan "tuhma" sillä omalaatuisella äänellään...
"Eikä oo totta että olen tuhma
koska lakia joskus uhmaan
mä olen eri mieltä
enkä voi aina sietää
mitä kaikki multa kieltää
mut silti en oo tuhma
tajuutsä maailmaa"
Niin joo ja en nyt muista oliko joku joskus kuullut Mottorie on kuuman kertosäkeen väärin vai mitä, mutta kuulostaahan se kieltämättä vähän siltä kuin Pelle laulaisi "Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel on puuma".
Mutta joo... Hyvää kamaa sillä boxilla oli ainakin 2 ja 4 levyillä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
pellen moottoritie-keikat myyty loppuun mutta tuli vielä kolmas keikka edelliselle sunnuntaille eli 13.2. ja varasinpas lipun. odotukset ei oo korkealla mut olihan toi aikanaan semmonen tapaus kuitenkin...
Viimmes ku kävin Anttilasa niin huomasin, että Pelko ja viha on julkastu remasterina, mistä ne boonukset on peräsin? En kyllä osta uusiksi
sunnuntaina keikalle
Ränniinhän se menee
että semmonen keikka, ihan jees itse asiassa, mukava nostalgiashow kun kuitenkin meitsin suosikki nuoruusvuosilta enkä ollut ennen nähnyt livenä. ei ne soittaneetkaan moottoritie-levyä alusta loppuun vaan homma alkoi muutamalla punkimmalla vedolla, olen kaunis oli ekana ja ja sit sekalaisia biisejä, kaiken kaikkiaan varsinaiselta levyltä jäi kuulematta elämän pyörä ja moottoritie-instru, albumin ulkopuolelta tuli ainakin gabriel, mulla menee lujaa, lanka palaa, viesti teille kovikset, tahdon rakastella sinua ja ei tää lama päähän käy. parhaat esitykset oli niitä jotka vedettiin uskollisimmin alkuperäisille, mutta esim. juokse villi lapsi meni vähän hassutteluksi. moottoritie-biisin sooloon olisin toivonut taskiselta vähän jotain härömpää kosketinsekoilua mutta nyt kävi näin. no tulihan nähtyä sitten nämäkin
oliko andy siis nyt mukana bändissä?
juu, andy, sam yaffa, ari taskinen, pelle ja tumppi.
toivois että andylla homma menis paremmin taas vaihteeks.
taskinen
taskinen
andy vaikutti kyllä ihan skarpilta.
hesarin juttu:
niin, kyllä se elämän pyöräkin jäi mun mielestä kuulematta. itse en edes muistanut sellaista biisiä, kunnes kuuntelin levyn pitkästä aikaa, mutta tykkäsin varsinkin kappaleen kasarin alku -viboista.
bzort glorf bööth
Keikalla kuultiin Moottoritie on kuuma -albumi kokonaisuudessaan, jos alun posetiivi-intro määritellään Moottoritie-äänikollaasiksi ja puoliminuuttisena a cappella -hokemana kuultu 'näen, koen, ymmärrän' hyväksytään Elämän pyörä -biisin esittämiseksi.
jahas.
niissä on hyvä draivi niissä POhjalla-kokoelman piiseissä.
kyllä
mitä ihmettä, en omistakaan viimeinen syksy -levyä cd-muodossa, onks siitä remasteria, pitää hankkia. ja samat sanat matkalla tuntemattomaanista. jos jollain myynnissä niin ostan femman kipale
ja jos en vielä tässä topikissa oo sanonu, niin berliini on ihan sairaan kova biisi