You are not logged in.
Pages: 1
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (06.04.2020 04:34)
Nisa ei kyllä väräyttänyt varhaisseksuaalimielessä koskaan siinä määrin kuin esim Mona Carita tai edes Anja Niskanen. Tämä voi johtua siitäkin, että julkisuudessa uutisoitiin tapansa harrastaa saunan päälle lumikylpyjä tuolloisen kumppaninsa Markku Aron seurassa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
En tiennyt kuka tää ämmä on ja kävin sitten googlettamaan:
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Vanheten kaikki ryppyyntyy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mulla oli -80-luvulla kotibileet ja sinne piti tulla Nisan ja kaikki oli ihan täpinöissä. Teki oharin, perkele! Ei antanut rajua hetkeä.
[quote:c7e3235801="Moronica"]En tiennyt kuka tää ämmä on ja kävin sitten googlettamaan:
[/quote:c7e3235801]
Michael Jackson?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Nisä alkoi jo hyvissä ajoin hypätä plastiikkikirurgilla... Kyllä kannatti.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Eiks tää muuten luikauttanu myös Huone 105/ saavu sinne siis?
[quote:b400242fa3="tigrushka"]Eiks tää muuten luikauttanu myös Huone 105/ saavu sinne siis?[/quote:b400242fa3]
Luikautti. Eini ja Kikka seurasivat perästä.
Huone 105 onkin ainoa Nisan biisi, jonka tiedän Nisan biisiksi.
Mulla oli -80-luvulla kotibileet ja sinne piti tulla Nissan ja kaikki oli ihan täpinöissä. Teki oharin, perkele! Ei antanut rajua hetkeä.
Voi Nisa, minä uskon sinuun
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuka vittu tää on?
Eiku ei mua kiinnostakaan.
nytkyllä eri
bzort glorf bööth
Olinkin unohtanut, että meidän rouvahan on ostanut Nisan vuoden 1982 lp:n jo vuosi-pari sit joltain kirpparilta. Levyä en oo vielä kuunnellu, ehkä toi virhe täytyy korjata asap...
[quote:b17adf7e1b="Feggy"]Mulla oli -80-luvulla kotibileet ja sinne piti tulla Nissan ja kaikki oli ihan täpinöissä. Teki oharin, perkele! Ei antanut rajua hetkeä.[/quote:b17adf7e1b]
Pages: 1