You are not logged in.
Pages: 1
Mitä, onko ehkä parasta bile- ja kesämusaa ikinä? Vaikkei oo ees kesä, niin sais jo tulla, niin ois paremmat kelit Mano Negralle. Itellä ei tietty oo ees kuin Puta's Fever -levy, mutta se on jo niin kova, että huhhuh. Tää on vähän niinku Ranskan Clash, muttei ihan. Hyvää lattarirokkimeininkiä. Näää on tehny jonku videonkin: http://www.youtube.com/watch?v=qWV2kM1laIc
P.S. Ei löytynyt ketjuu ellei joku oo taas nimennyt vammasesti.
Se Puta's Feveriä seuraavakin on kyllä tosi hyvä. Kannattaa metsästää. Toki Puta's Feverillä on yksi parhaita biisejä koskaan eli Sidi H'Bibi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nää soitti Puta's Feverin aikoihin ihan sairaan kovan keikan Lepakossa, jossa olin tietty paikkalla. Puta's Fever taitaa olla munkin suosikki, johtuen varmaan siitä, että se oli eka levy bändiltä, jonka kuulin. Sitä seurannut King Of Bongo on myös hyvä, kuten myös viimeiseksi jäänyt Casa Babylon.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Nää soitti Puta's Feverin aikoihin ihan sairaan kovan keikan Lepakossa, jossa olin tietty paikkalla.
Olin siellä minäkin.
Toki Puta's Feverillä on yksi parhaita biisejä koskaan eli Sidi H'Bibi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:ddda4ed4d1="tomitarmo"]Nää soitti Puta's Feverin aikoihin ihan sairaan kovan keikan Lepakossa, jossa olin tietty paikkalla.
Olin siellä minäkin.
[/quote:ddda4ed4d1]
Vitun hapan pappa- ja mammaosasto muistelee...
[quote:41ef409f18="tigrushka"][quote:41ef409f18="tomitarmo"]Nää soitti Puta's Feverin aikoihin ihan sairaan kovan keikan Lepakossa, jossa olin tietty paikkalla.
Olin siellä minäkin.
[/quote:41ef409f18]
Vitun hapan pappa- ja mammaosasto muistelee... [/quote:41ef409f18]
Sas muuta... :peuk:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:49beff626e="tomitarmo"][quote:49beff626e="tigrushka"][quote:49beff626e="tomitarmo"]Nää soitti Puta's Feverin aikoihin ihan sairaan kovan keikan Lepakossa, jossa olin tietty paikkalla.
Olin siellä minäkin.
[/quote:49beff626e]
Vitun hapan pappa- ja mammaosasto muistelee... [/quote:49beff626e]
Sas muuta... :peuk:[/quote:49beff626e]
mites toi talvisota? oliko kova reissu?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:7b58043ca3="tigrushka"][quote:7b58043ca3="tomitarmo"][quote:7b58043ca3="tigrushka"][quote:7b58043ca3="tomitarmo"]Nää soitti Puta's Feverin aikoihin ihan sairaan kovan keikan Lepakossa, jossa olin tietty paikkalla.
Olin siellä minäkin.
[/quote:7b58043ca3]
Vitun hapan pappa- ja mammaosasto muistelee... [/quote:7b58043ca3]
Sas muuta... :peuk:[/quote:7b58043ca3]
mites toi talvisota? oliko kova reissu?[/quote:7b58043ca3]
Ihan jees, mut Mano Negra oli kovempi...
[quote:d5564a24a2="silvawhale"]mites toi talvisota? oliko kova reissu?
Ihan jees, mut Mano Negra oli kovempi... [/quote:d5564a24a2]
itse taisin asua vielä pohojanmaalla mutta jossain ylen liveohjelmassa vetäisivat joku 5-6 biisiä ja oli erittäin jees.
puta's fever on eniten soinut platta. jotenkin se kings jäi vähän laimeaksi.
tohon aikaan tommonen sekametelisoppa maistui aika kivasti. olihan toi vähe tommonen euroopan fishbone?
eihän sen laulajan soolourasta tarvitse puhua? vittu mitä paskaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Toi Puta´s Fever löytyy. Ihan ok.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Pages: 1