#61 30.10.2008 15:28

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

Re: Omat inhokkielokuvasi

[quote:4a00b4ddb0="Jean-Babtiste"][quote:4a00b4ddb0="shanks"][quote:4a00b4ddb0="tigrushka"]
Pretty Woman ja varsinkin My Best Friend's Wedding, joka nosti Julia Roberts -vihani korkeimpaan potenssiin
[/quote:4a00b4ddb0]
Oho olinkin jo unohtanut vihani Pretty Womania kohtaan. Se lienee se ykkösinhokkileffani koskaan.

Julia Roberts on ruma isosuinen ämmä ja siitä vitun ällöttävästä Richard Gerestä en ees jaksa alottaa. center[/quote:4a00b4ddb0]
Etsikää shanksin kommentista 9 virhettä icon_cool

Riku Kierohan nyt on yks maailman parhaimmista miehistä. Postaan vielä ihanat miehet rannalla topikkiin 150 kuvaa miehestä.

Mä oon ihan varma, et esim. Foppa fanittaa Pretty Womania icon_cool[/quote:4a00b4ddb0]
Kyllä mulla Pretty Woman menee "guilty leffapleasures" -osastoon (oma topikki?) ihan suoraan, vaikka molemmat pääosan esittäjät on semisti ällöttäviä ja/tai hirveitä.

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#62 30.10.2008 15:31

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

[quote:54019ac6a6="hrmunoita"][quote:54019ac6a6="Jean-Babtiste"]

Riku Rikas nyt on yks maailman parhaimmista leffoista. Postaan vielä ihanat miehet rannalla topikkiin 150 kuvaa Macaulaysta.

Mä oon ihan varma, et esim. Foppa fanittaa[/quote:54019ac6a6]
Tälle toki peuk[/quote:54019ac6a6]
Emmäjaksaaaisenäääääpostataaamacaleinkuviiiiiii ku tos Geressäkin oli jo aika vaiva..

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#63 30.10.2008 15:58

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006

huïg wrote:

[quote:d32a8db122="tigrushka"]Piirtäjän sopimus ja Zoo, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Peter Greenawayn leffaa

"Zoo" eli Zed and Two Noughts on ehkä neroin leffa ikinä! Mikäs siinä muka mättää? 017

edit:
käkääk johan tästä keskusteltiinkin tuolla. en kyllä oikeen tajua että miten niin teennäinen jne. mahtavasti rakennettu leffa, rakenteeltaan enemmänkin lorumainen kuin perinteinen tarina. kaikki käsitteet leikkivät toistensa kanssa, kaikki tapahtuu pareittain ja kaikessa esiintyy symmetriaa, vermeerin maalaukset ovat mukana kaikessa ja plääh plääh mädäntyminen hihhei morjes[/quote:d32a8db122]
oiskohan nää niitä makuasioita? ff

kaka  kaka   deadhorse    kaka  kaka

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

#64 30.10.2008 16:05

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006

[quote:532a759ea4="Pope"][quote:532a759ea4="Jean-Babtiste"][quote:532a759ea4="shanks"][quote:532a759ea4="tigrushka"]
Pretty Woman ja varsinkin My Best Friend's Wedding, joka nosti Julia Roberts -vihani korkeimpaan potenssiin
[/quote:532a759ea4]
Oho olinkin jo unohtanut vihani Pretty Womania kohtaan. Se lienee se ykkösinhokkileffani koskaan.

Julia Roberts on ruma isosuinen ämmä ja siitä vitun ällöttävästä Richard Gerestä en ees jaksa alottaa. center[/quote:532a759ea4]
Etsikää shanksin kommentista 9 virhettä icon_cool

Riku Kierohan nyt on yks maailman parhaimmista miehistä. Postaan vielä ihanat miehet rannalla topikkiin 150 kuvaa miehestä.

Mä oon ihan varma, et esim. Foppa fanittaa Pretty Womania icon_cool[/quote:532a759ea4]
Kyllä mulla Pretty Woman menee "guilty leffapleasures" -osastoon (oma topikki?) ihan suoraan, vaikka molemmat pääosan esittäjät on semisti ällöttäviä ja/tai hirveitä.[/quote:532a759ea4]

sattuipa somasti päivän "uutisiin", tekeillä siis Pretty Womanin Paluu icon_lol
1606587-julia.jpg

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

#65 30.10.2008 16:09

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

Jean-Babtiste wrote:
silvawhale wrote:
Jean-Babtiste wrote:

lätinää
quote]

No joo toi Lilja on kyllä aika tylsä, joten onnea vaan yritykseen  icon_wink
Aikalailla samat sanat noihin muihin jorinoihisi  icon_wink
Bad Luck Love - urbaania leffaa ja musaa  icon_wink
Tuliska Artsy quottibatleen  redface_new

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

#66 30.10.2008 16:19

Jean-Babtiste
spämking machine

Joe Caligula wrote:
Jean-Babtiste wrote:
silvawhale wrote:

[quote:1e2ea24c5a="Jean-Babtiste"]

lätinää
quote]

Tuliska Artsy quottibatleen  redface_new[/quote:1e2ea24c5a]
Mä oon ekaa kertaa elämässäni vihanen sulle mad

Paitsi quoteista icon_wink

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

#67 30.10.2008 17:01

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007

melkein kaikki suosikkini onkin jo haukuttu, eli haistakaapa paska.
äkkiseltään ei tule muita läpipaskoja mieleen kuin XXX, 300, coyote ugly ja operaatio mars. mutta eipä näitä taida juuri kukaan niin hirveästi arvostaa.

eiq nyt joo, sellainen kiinalainen leffa joka oli voittanutkin jotain, oisko venetsiassa tai jossain: sanxia haoren (still life) pannaan oikein linkkikin: http://www.imdb.com/title/tt0859765/.

niin jäätävää paskaa että alta pois.

Menetetty peli

#68 30.10.2008 17:02

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

quote="Jean-Babtiste"]

Joe Caligula wrote:
Jean-Babtiste wrote:
silvawhale wrote:

[quote:ac7fa19d4b="Jean-Babtiste"]

lätinää
quote]

Tuliska Artsy quottibatleen  redface_new[/quote)

Paitsi quoteista icon_wink[/quote:ac7fa19d4b]
hä, oonks  mä muka kirjoittanu jotain tohon ylläolevaan. [/quntti]

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#69 30.10.2008 17:06

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Website

[quote:cd7ad27314="janne m."]Lilja 4-ever.

Hirveetä yhy-yhy paskadraamaa ja ongelmien esittelyä 'hankala elämä by the book' tyylillä. Muka-vastuullista 'meillä on ongelma tehkää jotain ihan mitä vaan!!' leffaa, ei voi sietää.[/quote:cd7ad27314]

MEIN HERZ BRENNT rokrok

I love you and dream about the Führer

#70 30.10.2008 17:12

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

tigrushka wrote:

[quote:6f94e2514c="huïg"][quote:6f94e2514c="tigrushka"]Piirtäjän sopimus ja Zoo, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Peter Greenawayn leffaa

"Zoo" eli Zed and Two Noughts on ehkä neroin leffa ikinä! Mikäs siinä muka mättää? 017

edit:
käkääk johan tästä keskusteltiinkin tuolla. en kyllä oikeen tajua että miten niin teennäinen jne. mahtavasti rakennettu leffa, rakenteeltaan enemmänkin lorumainen kuin perinteinen tarina. kaikki käsitteet leikkivät toistensa kanssa, kaikki tapahtuu pareittain ja kaikessa esiintyy symmetriaa, vermeerin maalaukset ovat mukana kaikessa ja plääh plääh mädäntyminen hihhei morjes[/quote:6f94e2514c]

kaka  kaka   deadhorse    kaka  kaka[/quote:6f94e2514c]
ei tietenkään!

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#71 30.10.2008 17:19

mut siis paskin leffa minkä oon ikinä kokonaan nähny oli filkkareilla tämmönen The Civilization of Maxwell Bright - http://www.imdb.com/title/tt0299135/
Siin on se yks jannu joka ollu seinfeldissä sivuosassa ja joo. Se o hirvee ääliö ja tilaa itelleen vaimon jostai thaimaasta ja sit siit tulee viksumpi. Mut siis aivan kaikki tuossa leffassa on ihan hirveää paskaa, hyi helvetti. Ei mitenkään campia tai hauskaa paskaa edes, vaan vaivaannuttavaa ja ärsyttävää paskaa. Ihme että imdb:ssä on noin hyvä arvosana, en ois voinu kuvitella että tosta pitäis yhtään kukaan missään.

#72 30.10.2008 17:20

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

huhhuh, minun käy sääliksi ihmisiä jotka eivät ole katsonut avaruusseikkailua loppuun, vaikka alku olisikin tuntunut tylsältä

#73 30.10.2008 17:20

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006

huïg wrote:

[quote:a6083da2b2="tigrushka"][quote:a6083da2b2="huïg"][quote:a6083da2b2="tigrushka"]Piirtäjän sopimus ja Zoo, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Peter Greenawayn leffaa

edit:
käkääk johan tästä keskusteltiinkin tuolla. en kyllä oikeen tajua että miten niin teennäinen jne. mahtavasti rakennettu leffa, rakenteeltaan enemmänkin lorumainen kuin perinteinen tarina. kaikki käsitteet leikkivät toistensa kanssa, kaikki tapahtuu pareittain ja kaikessa esiintyy symmetriaa, vermeerin maalaukset ovat mukana kaikessa ja plääh plääh mädäntyminen hihhei morjes[/quote:a6083da2b2]

kaka  kaka   deadhorse    kaka  kaka[/quote:a6083da2b2]
ei tietenkään![/quote:a6083da2b2]

Onpas! mad

Kyl noita vihreäveijareita katto silleen pienenä et oho, mut sit tajus et ei nää mulle oikeesti paljoa anna kun Melville on kuitenkin vitun paljon kovempi eikä mun tarvii esittää mitään elokuvatuntijaa ja päteä sivistyneellä maullani. Oikeestaan ainoa, josta olen varsinaisesti tykännyt on Piirtäjän sopimus ja siinäkin oli tiettyjä ärsyttävyyksiä.

#74 30.10.2008 17:24

Feggy wrote:

Kyl noita vihreäveijareita katto silleen pienenä et oho, mut sit tajus et ei nää mulle oikeesti paljoa anna kun Melville on kuitenkin vitun paljon kovempi eikä mun tarvii esittää mitään elokuvatuntijaa ja päteä sivistyneellä maullani.

biggrin  onks tää sitä sumeaa logiikkaa 017

#75 30.10.2008 17:39

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

ydinaukio wrote:

huhhuh, minun käy sääliksi ihmisiä jotka eivät ole katsonut avaruusseikkailua loppuun, vaikka alku olisikin tuntunut tylsältä

joo, yksi parhaita filmejä tuo. eikä oo tylsä edes alussa dance

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#76 30.10.2008 17:40

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006

huïg wrote:

[quote:3a4484740b="Feggy"]Kyl noita vihreäveijareita katto silleen pienenä et oho, mut sit tajus et ei nää mulle oikeesti paljoa anna kun Melville on kuitenkin vitun paljon kovempi eikä mun tarvii esittää mitään elokuvatuntijaa ja päteä sivistyneellä maullani.

biggrin  onks tää sitä sumeaa logiikkaa 017[/quote:3a4484740b]

Emmä muuta lokiikkaa osaa. glasses

#77 30.10.2008 20:29

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

Jean-Babtiste wrote:

[quote:7a438f8b78="silvawhale"][quote:7a438f8b78="Jean-Babtiste"]Johnny Mnemonic (mutta osittain paskuus saattaa johtua leikkauksesta siinä länsimailla levinneessä versiossa).

hmm, tästä on kyl miljuuna vuotta mutta ei muistaakseni aiheuttanu täällä mitään kummempia inhoreaktioita. toisaalta olen sen verta p.k.dick-fani että annan niille leffoille ehkä liikaakin anteeksi.. mä vaan haluan pitää niistä... scanner darkly pitäs kyllä tsiigaa uudelleen..

tää markus selin-osasto sun muu suomalainen köntsä on tietty kans aika pahaa. levottomat 1-17, minä ja morrissey, jne..[/quote:7a438f8b78]
Oon pitäny kaikista muista Dick-filmatisoinneista, ja kattonu useimmat monta kertaa, paitsi pari uusinta, ja aion nekin kattoa. Mnemonic tuntui vaan uskomattoman kököltä, huomaa parin minuutin jälkeen, ettei oo keskittyny ollenkaan jne. Lavasteet ym. kaikki tuntuu olevan ihan pielessä.[/quote:7a438f8b78]
Mnemonic tuli joskus tän vuosituhannen alussa telkkarista. Jaksoin katsoa just jotain pari minuuttia, sen jälkeen ei enää pystynyt sen yleisen kökköyden takia. Ehkä olisin pystynyt jos olisin silloin tiennyt että tuo on Philip K. Dick -filmatisointi.

#78 31.10.2008 14:49

Joe Caligula
Member

Jean-Babtiste wrote:
Joe Caligula wrote:
Jean-Babtiste wrote:

[quote:875368d2bc="silvawhale"][quote:875368d2bc="Jean-Babtiste"]

lätinää
quote]

Tuliska Artsy quottibatleen  redface_new[/quote:875368d2bc]

Paitsi quoteista icon_wink[/quote:875368d2bc]

Mistä oot vihainen? Jaoin ja arvostin pohdiskeluasi. Toki tuon saattoi toisinkin tulkita  017    itku
Olis vaan ollut liaan vaikea quotaaa kaikki  redface_new

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

#79 31.10.2008 14:57

Jean-Babtiste
spämking machine

Eiq joo, tulkitsin ton silleen, et samat sanat eli tylsää ja onnea matkaan noihin muihinkin jorinoihisi roll

#80 31.10.2008 14:59

Joe Caligula
Member

Jean-Babtiste wrote:

Eiq joo, tulkitsin ton silleen, et samat sanat eli tylsää ja onnea matkaan noihin muihinkin jorinoihisi roll

Tein duunia ja hommia sekä join kahvia samaan aikaan, joten 100% spämmiselkeys katosi  icon_wink

#81 31.10.2008 15:09

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Website

En oo ikinä ymmärtänyt Taru Sormusten Herrasta-trilogian päälle. Tylsää mielestäni. Samoin Matrix kaikkine jatko-osineen.  center

#82 31.10.2008 15:32

leende solen skiner
Member
Registered: 16.02.2008

grasskirt wrote:

En oo ikinä ymmärtänyt Taru Sormusten Herrasta-trilogian päälle.

aika sama
tsh-trilogia määrittelee melko hyvin käsitteen ylipitkä yhdentekevä hollywood toimintajytke
nähny yhden toimintakohtauksen, nähny kaikki, "oi ihanat uudenseelannin maisemat" jnaajnaa...

die hard 2:n kattominen 5 kertaa putkeen tuottaa varmaan saman nautinnon kuin ko. trilogia
tosin se kaljupää on ihan ok näyttelijä _verrattuna_ trilogian menninkäistonttuihin

henk.koht en oo pystyny samaistumaan oldboy hehkutuksiin, sma myös fear & loathingin in las vegasin kanssa

"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"

#83 31.10.2008 15:53

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

leende solen skiner wrote:

[quote:985a414328="grasskirt"]En oo ikinä ymmärtänyt Taru Sormusten Herrasta-trilogian päälle.

aika sama
tsh-trilogia määrittelee melko hyvin käsitteen ylipitkä yhdentekevä hollywood toimintajytke
nähny yhden toimintakohtauksen, nähny kaikki, "oi ihanat uudenseelannin maisemat" jnaajnaa...

die hard 2:n kattominen 5 kertaa putkeen tuottaa varmaan saman nautinnon kuin ko. trilogia
tosin se kaljupää on ihan ok näyttelijä _verrattuna_ trilogian menninkäistonttuihin

henk.koht en oo pystyny samaistumaan oldboy hehkutuksiin, sma myös fear & loathingin in las vegasin kanssa[/quote:985a414328]
Kyky fanittaa lotr-spektaakkelia on kyllä suoraan verrannollinen katsojan yleiseen tolkien-nörtteyden tasoon. Jos on pikkupentuna osannut kuninkaiden sukutaulut ulkoa ja osaa kirjoittaa nimensä (vieläkin) haltiakirjoituksella, ei noista voi olla tykkäämättä. Onhan niissä toki vitusti puutteita mutta kuitenkin tavoittavat käsittämättömän paljon oleellista aiheesta.

nerd

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#84 31.10.2008 16:04

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

[quote:f09aef7319="Pope"]Kyky fanittaa lotr-spektaakkelia on kyllä suoraan verrannollinen katsojan yleiseen tolkien-nörtteyden tasoon. Jos on pikkupentuna osannut kuninkaiden sukutaulut ulkoa ja osaa kirjoittaa nimensä (vieläkin) haltiakirjoituksella, ei noista voi olla tykkäämättä. Onhan niissä toki vitusti puutteita mutta kuitenkin tavoittavat käsittämättömän paljon oleellista aiheesta.

nerd[/quote:f09aef7319]
Eri. En oo lukenu, mutta fotr lienee yks tän vuosikymmenen suosikkielokuvia.

en ole kolmekybänen emoboy

#85 31.10.2008 16:36

Joe Caligula
Member

[quote:925453c40a="börjeslandet"][quote:925453c40a="Pope"]Kyky fanittaa lotr-spektaakkelia on kyllä suoraan verrannollinen katsojan yleiseen tolkien-nörtteyden tasoon. Jos on pikkupentuna osannut kuninkaiden sukutaulut ulkoa ja osaa kirjoittaa nimensä (vieläkin) haltiakirjoituksella, ei noista voi olla tykkäämättä. Onhan niissä toki vitusti puutteita mutta kuitenkin tavoittavat käsittämättömän paljon oleellista aiheesta.

nerd[/quote:925453c40a]
Eri. En oo lukenu, mutta fotr lienee yks tän vuosikymmenen suosikkielokuvia.[/quote:925453c40a]

Ööö, ei kyllä oikein tuo riimukieli taltu, mutta en nyt tajua miten noita leffoja voi pitää minään tavallisena Hollywood toimintaskeidana  017

#86 31.10.2008 16:44

Jean-Babtiste
spämking machine

[quote:c5847c1e32="Joe Caligula"][quote:c5847c1e32="börjeslandet"][quote:c5847c1e32="Pope"]Kyky fanittaa lotr-spektaakkelia on kyllä suoraan verrannollinen katsojan yleiseen tolkien-nörtteyden tasoon. Jos on pikkupentuna osannut kuninkaiden sukutaulut ulkoa ja osaa kirjoittaa nimensä (vieläkin) haltiakirjoituksella, ei noista voi olla tykkäämättä. Onhan niissä toki vitusti puutteita mutta kuitenkin tavoittavat käsittämättömän paljon oleellista aiheesta.

nerd[/quote:c5847c1e32]
Eri. En oo lukenu, mutta fotr lienee yks tän vuosikymmenen suosikkielokuvia.[/quote:c5847c1e32]

Ööö, ei kyllä oikein tuo riimukieli taltu, mutta en nyt tajua miten noita leffoja voi pitää minään tavallisena Hollywood toimintaskeidana  017[/quote:c5847c1e32]
Toisaalta tää on taas yksi niistä ketjuista, johon kuka tahansa voi kirjottaa yhdellä lauseella, että se ja se on paskaa, ja kyseessä on viime kädessä makuasia. Ei jaksa vängätä.

#87 31.10.2008 17:26

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

Jean-Babtiste wrote:

Ei jaksa vängätä.

icon_surprised

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#88 31.10.2008 17:29

Joe Caligula
Member

[quote:df9090c38f="Jean-Babtiste"][quote:df9090c38f="Joe Caligula"][quote:df9090c38f="börjeslandet"][quote:df9090c38f="Pope"]Kyky fanittaa lotr-spektaakkelia on kyllä suoraan verrannollinen katsojan yleiseen tolkien-nörtteyden tasoon. Jos on pikkupentuna osannut kuninkaiden sukutaulut ulkoa ja osaa kirjoittaa nimensä (vieläkin) haltiakirjoituksella, ei noista voi olla tykkäämättä. Onhan niissä toki vitusti puutteita mutta kuitenkin tavoittavat käsittämättömän paljon oleellista aiheesta.

nerd[/quote:df9090c38f]
Eri. En oo lukenu, mutta fotr lienee yks tän vuosikymmenen suosikkielokuvia.[/quote:df9090c38f]

Ööö, ei kyllä oikein tuo riimukieli taltu, mutta en nyt tajua miten noita leffoja voi pitää minään tavallisena Hollywood toimintaskeidana  017[/quote:df9090c38f]
Toisaalta tää on taas yksi niistä ketjuista, johon kuka tahansa voi kirjottaa yhdellä lauseella, että se ja se on paskaa, ja kyseessä on viime kädessä makuasia. Ei jaksa vängätä.[/quote:df9090c38f]

Avaajalle ja Interwebillä spämmiä, eiku bänniä ja fingeriä  center  mad  angry

#89 31.10.2008 17:30

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

psykokarkki wrote:

[quote:0413fdcec5="Jean-Babtiste"]Ei jaksa vängätä.

icon_surprised[/quote:0413fdcec5]
sama icon_smile

#90 31.10.2008 17:47

Jean-Babtiste
spämking machine

No okei, yleisön pyynnöstä. Eli minä, Joe, Börje, Pope, Petja, Ydinaukio, Foppa (tietyt leffat), Mitsku, Tomsk, Huig, Stratum ja 017 unohdin kuka ollaan näissä leffa-asioissa monesti oikeessa. Te muut ootte näköjään monesti väärässä. icon_cool

Board footer