#31 30.10.2008 09:42

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

Re: Omat inhokkielokuvasi

Prakk wrote:

Lisätään nyt vielä 2001: Avaruusseikkailu, jota en edes ole koskaan ihan kokonaan jaksanut katsoa (oon yrittäny pari kertaa). Joo, onhan se ihan komeaa ja silleen, ja periaatteessa mun pitäis tykätä, mutta ei kun ei. Ja kaikista muista näkemistäni Kubrickeista pidän.

hmm. onhan se alku-i ja keskipuoli aika haastavaa clarken naivismia ihmetellessä mutta onhan se loppu nyt aivan legendaarinen. koitappa vielä. testaa mun tarkovski-taktiikkaa, eli pikakelausta tai 2x nopeutta kehiin aina jos tylsistyttää.

ja ton katsomisen jälkeen carpenterin dark star naurattaa 20% enemmän. peuk

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#32 30.10.2008 09:49

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006

silvawhale wrote:

[quote:7c03f8e54f="Pope"][quote:7c03f8e54f="tigrushka"]Piirtäjän sopimus ja Zoo, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Peter Greenawayn leffaa

Mä pidän (yhä) Greenawaystä, mutta toi piirtäjän sopimus oli kyllä eniten WTF?!?!?! leffakokemuksia koskaan. Oon nähnyt sen ainakin pari-kolme kertaa, enkä vieläkään tajua siitä mitään icon_lol[/quote:7c03f8e54f]
samoilla linjoilla popen kanssa. mua ei itse asiassa toi "tajuamattomuus" haittaa yhtään. komeeta kuvaa ja musaa vyöryy, mitäs valittamista siinä?[/quote:7c03f8e54f]

Ei mua se "tajuamattomuus" niissä häiritse vaan se tympeä teennäisyys.

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

#33 30.10.2008 09:51

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa

Prakk wrote:

Lisätään nyt vielä 2001: Avaruusseikkailu, jota en edes ole koskaan ihan kokonaan jaksanut katsoa (oon yrittäny pari kertaa). Joo, onhan se ihan komeaa ja silleen, ja periaatteessa mun pitäis tykätä, mutta ei kun ei. Ja kaikista muista näkemistäni Kubrickeista pidän.

smaa, Kubrick kuuluu lemppariohjaajiin mutta tää "avaruusseikkailu" ei napannu

Oon nähny 2001:sta puolet (lukion leffakerhossa petti tekniikka...) eikä ole ikinä käynyt mielessä katsoa sitä toista puolikasta, eka riitti, kitoooos.

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe

#34 30.10.2008 10:04

silvawhale
Member

tigrushka wrote:

Ei mua se "tajuamattomuus" niissä häiritse vaan se tympeä teennäisyys.

hmm. no, onhan niissä toi tietty. mulla vaan vaakakuppi kallistui komeesti plussan puolelle..

drowning by numbers. peuk

Jean-Babtiste wrote:

#35 30.10.2008 10:26

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

silvawhale wrote:

[quote:db4be3ed35="tigrushka"]Ei mua se "tajuamattomuus" niissä häiritse vaan se tympeä teennäisyys.

hmm. no, onhan niissä toi tietty. mulla vaan vaakakuppi kallistui komeesti plussan puolelle..

drowning by numbers. peuk[/quote:db4be3ed35]
Oho, oon taas silvawhalen kanssa samoilla linjoilla peuk

Oon tavannu Greenawayn kaks kertaa ja parasta siinä on musta se, että vaikka se rakastaa tollasta teennäistä pömpöösiyttä niin se myös rakastaa pilailla sen kustannuksella eli ei ota itseään ihan loppuun saakka vakavasti. Eritoten tää tulee selväksi lyhäristä Vertical Features Remake.

Ja ainakin musta sen elokuvissa on aina tosi paljon sellasta Monty Pythonmaista absurdia komiikkaa, joka tosin ei oo hirveän usein ilmeistä.

Greenaway lienee mun suosikki brittiohjaaja.

en ole kolmekybänen emoboy

#36 30.10.2008 10:33

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

Garden State
Perfume: The Story of a Murderer

kuale

#37 30.10.2008 10:34

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007

börjeslandet wrote:

[quote:2eae2b689d="silvawhale"][quote:2eae2b689d="tigrushka"]Ei mua se "tajuamattomuus" niissä häiritse vaan se tympeä teennäisyys.

drowning by numbers. peuk[/quote:2eae2b689d]

Oon tavannu Greenawayn kaks kertaa ja parasta siinä on musta se, että vaikka se rakastaa tollasta teennäistä pömpöösiyttä niin se myös rakastaa pilailla sen kustannuksella eli ei ota itseään ihan loppuun saakka vakavasti. Eritoten tää tulee selväksi lyhäristä Vertical Features Remake.

Ja ainakin musta sen elokuvissa on aina tosi paljon sellasta Monty Pythonmaista absurdia komiikkaa, joka tosin ei oo hirveän usein ilmeistä.

Greenaway lienee mun suosikki brittiohjaaja.[/quote:2eae2b689d]
Eihän teennäisyys ole mitenkään automaattisesti huono asia. Se jopa kuuluu taiteeseen  icon_biggrin

Ja Greenaway od "daideellisuudessa" aivan loistava.

Aitous on yliarvostettua ja huonosti määriteltyä.

Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#38 30.10.2008 10:46

silvawhale
Member

börjeslandet wrote:

tongue:peuk::sydan:
[quote:199deef45d="börjeslandet"]Oon tavannu Greenawayn kaks kertaa ja parasta siinä on musta se, että vaikka se rakastaa tollasta teennäistä pömpöösiyttä niin se myös rakastaa pilailla sen kustannuksella eli ei ota itseään ihan loppuun saakka vakavasti. Eritoten tää tulee selväksi lyhäristä Vertical Features Remake.

Greenaway lienee mun suosikki brittiohjaaja.[/quote:199deef45d]
hmm. onkohan sen kirjoituksissa/haastiksissa jotain kuivaa huumoria mikä on mennyt ohi? mulle jäi sen haastiksista (silloin kun se ramppas teakissa tms, ennymuistaihantarkkaan) jotenkin kuva tosi vittumaisesta katkeroituneesta paskiaisesta joka vaan istuu labrassaan runkkailemassa jonkun uuden super-hidef-formaatin kanssa...

leffoistaan olen digannut. peuk

Jean-Babtiste wrote:

#39 30.10.2008 10:51

silvawhale
Member

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

Aitous on yliarvostettua ja huonosti määriteltyä.

tähän kyllä erittäin iso smaa. "aitoudesta" jauhaminen on naurettavinta puuhaa mitä taiteen parissa voi tehdä.

Jean-Babtiste wrote:

#40 30.10.2008 10:58

börjeslandet
stetoskooppisetä

[quote:b4d14385f7="silvawhale"]hmm. onkohan sen kirjoituksissa/haastiksissa jotain kuivaa huumoria mikä on mennyt ohi? mulle jäi sen haastiksista (silloin kun se ramppas teakissa tms, ennymuistaihantarkkaan) jotenkin kuva tosi vittumaisesta katkeroituneesta paskiaisesta joka vaan istuu labrassaan runkkailemassa jonkun uuden super-hidef-formaatin kanssa...

leffoistaan olen digannut. peuk[/quote:b4d14385f7]
No varmaan haastattelijoiden/toimittajien moka, mutta täytyy myöntää, että toi sen hd-hömpötys meni mulla toisesta korvasta ulos. Mut kyllä se TAIKin luennollakin vitsejä kertoi... Tapasin sen Sofiassa joskus vuotta tota aiemmin ja siellä vitsaili jopa enemmän (omien Suurien ideoidensa kustannuksella) vaikka kaikki tulkattiin ja siksi luento oli aika raskasta kuunnella.

#41 30.10.2008 11:00

börjeslandet
stetoskooppisetä

[quote:42db417f06="Ylitarkastaja Tolonen"]Eihän teennäisyys ole mitenkään automaattisesti huono asia. Se jopa kuuluu taiteeseen  icon_biggrin

Aitous on yliarvostettua ja huonosti määriteltyä.[/quote:42db417f06]
Huonosti määriteltyä joo ja oon kyllä enimmäkseen samaa mieltä, mut sit välillä tulee eteen semmosta kamaa jota tekis mieli sanoa teennäiseksi. Ehkä sitä pitäis vaan sanoa huonoksi.

#42 30.10.2008 11:00

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

[quote:e1b15b8ecd="silvawhale"]hmm. onkohan sen kirjoituksissa/haastiksissa jotain kuivaa huumoria mikä on mennyt ohi? mulle jäi sen haastiksista (silloin kun se ramppas teakissa tms, ennymuistaihantarkkaan) jotenkin kuva tosi vittumaisesta katkeroituneesta paskiaisesta joka vaan istuu labrassaan runkkailemassa jonkun uuden super-hidef-formaatin kanssa...

leffoistaan olen digannut. peuk[/quote:e1b15b8ecd]

Olen jonkun haastiskirjan lukenut ja tuntuu, että yks osa sitä sen umpikuivaa huumoria on just sellanen yksityiskohdilla leikkiminen, asioiden piilottelu ja sitten myhäily ku jengiltä menee joku ohi, siis kaikki nää Drowning by numbersin numeroinnit jne.

organizing the boy scouts for murder is wrong

#43 30.10.2008 11:04

silvawhale
Member

börjeslandet wrote:

No varmaan haastattelijoiden/toimittajien moka, mutta täytyy myöntää, että toi sen hd-hömpötys meni mulla toisesta korvasta ulos. Mut kyllä se TAIKin luennollakin vitsejä kertoi... Tapasin sen Sofiassa joskus vuotta tota aiemmin ja siellä vitsaili jopa enemmän (omien Suurien ideoidensa kustannuksella) vaikka kaikki tulkattiin ja siksi luento oli aika raskasta kuunnella.

no oikeasti muistan vaan ton HD-intoilun ja kommentin siitä kuinka ei "kestä katsoa vanhoja leffoja. kauheeta. kuva räpisee ja on naarmuinen. yäk."

hiukan "runkkari"-fiilikset jäi siis..

Jean-Babtiste wrote:

#44 30.10.2008 11:34

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

[quote:6ea878154c="börjeslandet"][quote:6ea878154c="silvawhale"][quote:6ea878154c="tigrushka"]Ei mua se "tajuamattomuus" niissä häiritse vaan se tympeä teennäisyys.

drowning by numbers. peuk[/quote:6ea878154c]

Greenaway lienee mun suosikki brittiohjaaja.[/quote:6ea878154c]
Eihän teennäisyys ole mitenkään automaattisesti huono asia. Se jopa kuuluu taiteeseen  icon_biggrin

Aitous on yliarvostettua ja huonosti määriteltyä.[/quote:6ea878154c]

Tässä on tyystin unohtunut se seikka että Piirtäjän sopimuksessa on aika muikeat peruukit!

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

#45 30.10.2008 11:35

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

Prakk wrote:

Toimii hapoissa leffateatterissa oikeesti  redface_new

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

#46 30.10.2008 11:39

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Website

Joe Caligula wrote:

[quote:4811b745e3="Prakk"]Lisätään nyt vielä 2001: Avaruusseikkailu, jota en edes ole koskaan ihan kokonaan jaksanut katsoa (oon yrittäny pari kertaa). Joo, onhan se ihan komeaa ja silleen, ja periaatteessa mun pitäis tykätä, mutta ei kun ei. Ja kaikista muista näkemistäni Kubrickeista pidän.

Toimii hapoissa leffateatterissa oikeesti  redface_new[/quote:4811b745e3]

Uskon.

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#47 30.10.2008 11:42

börjeslandet
stetoskooppisetä

Aion lähteä Berliiniin taas helmikuussa melkein pelkästään sen takia, että 2001 esitetään siellä 70mm printiltä. redface_new

#48 30.10.2008 12:14

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa

[quote:72aaa275d2="Ylitarkastaja Tolonen"]Eihän teennäisyys ole mitenkään automaattisesti huono asia. Se jopa kuuluu taiteeseen  icon_biggrin

Aitous on yliarvostettua ja huonosti määriteltyä.[/quote:72aaa275d2]

Ei niin, mutta Greenawayn variantti teennäisyydestä jättää minut täysin kylmäksi.

Ja kun kuulen sanan "yli- tai aliarvostettu", poistan varmistimen.  icon_wink

#49 30.10.2008 12:25

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

[quote:91ef5bb313="ex-kolja"][quote:91ef5bb313="huïg"]

Moronica wrote:

Bergmanin Kuiskauksia ja huutoja center center center

center

Matrix center
[/quote:91ef5bb313]

SMAA! Kuiskauksia ja huutoja. rakkaus[/quote:91ef5bb313]
Mitä vittua, siis aivan ihme paskaa icon_lol

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#50 30.10.2008 12:26

börjeslandet
stetoskooppisetä

[quote:a2e52129fe="Moronica"][quote:a2e52129fe="ex-kolja"][quote:a2e52129fe="huïg"]

Moronica wrote:

center

Matrix center
[/quote:a2e52129fe]

SMAA! Kuiskauksia ja huutoja. rakkaus[/quote:a2e52129fe]
Mitä vittua, siis aivan ihme paskaa icon_lol[/quote:a2e52129fe]
Ainut Bergmanin elokuva, minkä omistan dvd:llä. Musta se on tosi hyvä.

#51 30.10.2008 12:26

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

börjeslandet wrote:

icon_eek SMAA! En oo ton jälkeen jaksanut katsoa yhtään Moodyssonia. Kiinnostais nähdä se Göteborgin miekkareista tehty dokkari

Mikäs sen nimi taas oli ja missä ihmeessä sen voi nähdä? Pelaako torrent?

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#52 30.10.2008 12:40

börjeslandet
stetoskooppisetä

Moronica wrote:

[quote:ab1ccbe190="börjeslandet"] icon_eek SMAA! En oo ton jälkeen jaksanut katsoa yhtään Moodyssonia. Kiinnostais nähdä se Göteborgin miekkareista tehty dokkari

Mikäs sen nimi taas oli ja missä ihmeessä sen voi nähdä? Pelaako torrent?[/quote:ab1ccbe190]
Terrorister - en film om dom dömda
http://www.imdb.com/title/tt0374272/

#53 30.10.2008 12:42

silvawhale
Member

börjeslandet wrote:

[quote:d3da15d155="Moronica"][quote:d3da15d155="börjeslandet"] icon_eek SMAA! En oo ton jälkeen jaksanut katsoa yhtään Moodyssonia. Kiinnostais nähdä se Göteborgin miekkareista tehty dokkari

Mikäs sen nimi taas oli ja missä ihmeessä sen voi nähdä? Pelaako torrent?[/quote:d3da15d155]
http://www.imdb.com/title/tt0374272/[/quote:d3da15d155]
http://thepiratebay.org/torrent/3226625 … BDVDRip%5D

http://www.google.fi/search?q=Terrorist … =firefox-a

ja hitti #1...

Jean-Babtiste wrote:

#54 30.10.2008 12:43

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

börjeslandet wrote:

[quote:bfb077327a="Moronica"][quote:bfb077327a="börjeslandet"] icon_eek SMAA! En oo ton jälkeen jaksanut katsoa yhtään Moodyssonia. Kiinnostais nähdä se Göteborgin miekkareista tehty dokkari

Mikäs sen nimi taas oli ja missä ihmeessä sen voi nähdä? Pelaako torrent?[/quote:bfb077327a]
http://www.imdb.com/title/tt0374272/[/quote:bfb077327a]

Toi on tosi hyvä. Näin sen joskus Uudella yo-talolla. Siellä on joku spesiaalinäytös tuosta.

#55 30.10.2008 14:11

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

silvawhale wrote:

[quote:4999f329a9="Jean-Babtiste"]Johnny Mnemonic (mutta osittain paskuus saattaa johtua leikkauksesta siinä länsimailla levinneessä versiossa).

hmm, tästä on kyl miljuuna vuotta mutta ei muistaakseni aiheuttanu täällä mitään kummempia inhoreaktioita. toisaalta olen sen verta p.k.dick-fani että annan niille leffoille ehkä liikaakin anteeksi.. mä vaan haluan pitää niistä... scanner darkly pitäs kyllä tsiigaa uudelleen..

tää markus selin-osasto sun muu suomalainen köntsä on tietty kans aika pahaa. levottomat 1-17, minä ja morrissey, jne..[/quote:4999f329a9]
Oon pitäny kaikista muista Dick-filmatisoinneista, ja kattonu useimmat monta kertaa, paitsi pari uusinta, ja aion nekin kattoa. Mnemonic tuntui vaan uskomattoman kököltä, huomaa parin minuutin jälkeen, ettei oo keskittyny ollenkaan jne. Lavasteet ym. kaikki tuntuu olevan ihan pielessä.

Levottomista oon 99 % varma, et ne on paskaa. Mites sitten joku Bad Luck Love? Tulkitsin sen aikanaan trailerien ym. perusteella ihan vitun paskaksi, mutta sit ku katoinkin sitä jostain puolesta välistä, niin ei se niin huonolta vaikuttanutkaan.

Monista täällä mainituista leffoista mun on vaikea ymmärtää, miksi ihmiset inhoavat niitä. Lost in Translation, Pulp Fiction...mikä noissa voi inhottaa tai olla jotenkin sellasta, että tuomitsee paskaksi? Ehkä ihmiset vaan ajattelee tosi eri tavoilla.

Moodyssonien suhteen oon ollut laiska ja oon nähny vaan nää helpoimmat, mutta tuskin maltan odottaa, että näen ne kuuleman mukaan naivistisen moralistisen saarnaavat Lilja4evahin ja Hole in My Heartin. Oikein virkistävältä vaikuttais tollanen vaihteeksi. Ja Magnoliakin pitäis kattoo, vaikuttaa kunnon megalomaanikkomeiningiltä. Kammoksun vaan sitä pituutta, sillä yli 2 tuntisia rupean harvoin kattomaan, jos en pidä hommasta jotenkin jo valmiiksi ja koe hommaa etukäteen helpoksi.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#56 30.10.2008 14:18

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

Lost in Translationista pidin kuin hullu puurosta ja pidän yhä... aina hauskaa kun suht "samanmielisillä" menee jokin ihan täydellisesti ristiin. American Beauty oltiin kattomassa muinoin siskon kanssa, leffasta ulos kävellestä henkäistiin yhtä aikaa:

Minä:  MAAILMAN PARAS ELOKUVA
Sisko: MAAILMAN PASKIN ELOKUVA

spede

Tarantino-tuotanto on mun mielestä timangia ihan tyystin, tehojen menetyksellä tarkoitin sitä, että se kerrontatapa (musankäyttö, dialogi, kuvaus jne) iski silloin 15 vuotta sitten kuin miljoona volttia ja sitä on sen jälkeen riistöviljelty joka paikassa  melko ahkeraan...

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#57 30.10.2008 15:08

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa

tigrushka wrote:

Piirtäjän sopimus ja Zoo, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Peter Greenawayn leffaa

"Zoo" eli Zed and Two Noughts on ehkä neroin leffa ikinä! Mikäs siinä muka mättää? 017

edit:
käkääk johan tästä keskusteltiinkin tuolla. en kyllä oikeen tajua että miten niin teennäinen jne. mahtavasti rakennettu leffa, rakenteeltaan enemmänkin lorumainen kuin perinteinen tarina. kaikki käsitteet leikkivät toistensa kanssa, kaikki tapahtuu pareittain ja kaikessa esiintyy symmetriaa, vermeerin maalaukset ovat mukana kaikessa ja plääh plääh mädäntyminen hihhei morjes

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#58 30.10.2008 15:14

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa

[quote:0bfcbe98d1="börjeslandet"][quote:0bfcbe98d1="Moronica"][quote:0bfcbe98d1="ex-kolja"][quote:0bfcbe98d1="huïg"]

Moronica wrote:

center

Matrix center
[/quote:0bfcbe98d1]

SMAA! Kuiskauksia ja huutoja. rakkaus[/quote:0bfcbe98d1]
Mitä vittua, siis aivan ihme paskaa icon_lol[/quote:0bfcbe98d1]
Ainut Bergmanin elokuva, minkä omistan dvd:llä. Musta se on tosi hyvä.[/quote:0bfcbe98d1]
smaa, mieletöntä. näin sen ekaa kertaa R&A:n aikana ku oli tauko ja käväsin arkistossa. muutaman penkin päässä iski helena ylänen joka itki koko leffan ajan  icon_cry

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#59 30.10.2008 15:14

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

[quote:05799e2734="shanks"][quote:05799e2734="tigrushka"]
Pretty Woman ja varsinkin My Best Friend's Wedding, joka nosti Julia Roberts -vihani korkeimpaan potenssiin
[/quote:05799e2734]
Oho olinkin jo unohtanut vihani Pretty Womania kohtaan. Se lienee se ykkösinhokkileffani koskaan.

Julia Roberts on ruma isosuinen ämmä ja siitä vitun ällöttävästä Richard Gerestä en ees jaksa alottaa. center[/quote:05799e2734]
Etsikää shanksin kommentista 9 virhettä icon_cool

Riku Kierohan nyt on yks maailman parhaimmista miehistä. Postaan vielä ihanat miehet rannalla topikkiin 150 kuvaa miehestä.

Mä oon ihan varma, et esim. Foppa fanittaa Pretty Womania icon_cool

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#60 30.10.2008 15:16

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

[quote:3707e138f1="Jean-Babtiste"]

Riku Rikas nyt on yks maailman parhaimmista leffoista. Postaan vielä ihanat miehet rannalla topikkiin 150 kuvaa Macaulaysta.

Mä oon ihan varma, et esim. Foppa fanittaa[/quote:3707e138f1]
Tälle toki peuk

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Board footer