You are not logged in.
Pannaan nyt tänne, kun ei tää raskaampaakaan ole.
Ei jaksa kyllä nyt kirjoittaa mitään, mutta jos vaikka huomenna. Tänään pannut backkataloogia läpi himassa - maailman parasta taidokkaasti soitettua musiikia joka ei aiheuta päänsärkyä!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
olikohan se pork salad (tai jotain sinnepäin) ainoa levy jonka näiltä olen kuullut... ja sehän oli mahtavaa hassuttelua! taitavia soittajia, joka toki on aina sitä parasta
Kai tämä oli ihan hyvää lastenmusaa hetken. Suck On This ja Frizzle Fry. Seas of Cheese alkoi jo ottamaan aivoon aika rankasti. Näin ne sillä kiertueella toisen massiivisen paskan bändin kanssa (24-7 Spyz).
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
phish -ketjua odotellessa...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mulla on brown album, mutta en oo vuosiin kuunnellu sitä. joo, hassuttelumusaa.
Kai tämä oli ihan hyvää lastenmusaa hetken. Suck On This ja Frizzle Fry. Seas of Cheese alkoi jo ottamaan aivoon aika rankasti. Näin ne sillä kiertueella toisen massiivisen paskan bändin kanssa (24-7 Spyz).
Mä näin nää Roskilden mutavellikaatosateessa 1991 ja tykkäsin kyllä silloin. Frizzle Frysta tykkäsin hetkellisesti, ja Seas Of Cheese meni jo vähän ohi, Tom Waitsista huolimatta. Vuosikausiin en ole kuullut bändiltä mitään, South Park-tunnaria lukuunottamatta siis...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Eilen kotikännissä tuntu hyvältä idealta että tänään rustailisin enemmän, mut en jaksa. Frizzle Fry ja Seas of Cheese hyviä, sen jälkeen ei enää.
Päätän syväanalyysini tähän.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
joskus diggasin tästä enemmän kuin hullu puurosta, nykyään lähinnä nostalgia-arvoa. frizzle fry ja pork soda on parhaat, jälkimmäistä jaksaa jopa kuunnella hetken. muut menee sit jo aika marginaaliin tässä vaiheessa yksittäisiä biisejä lukuunottamatta... tosin se EP joka julkaistiin joskus bändin lopetuksen jälkeen (animals should not try to act like people) oli ihan yllättävän kova yllätys.
spegetti western on paras biisi
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
My Name Is Mudin vai minkä se ny oli bassosoundille kyllä vielä muistaakseni erityismaininta. Siinä on ne bassonkielet tosiaan spagettiwesterniä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:f33f0c9b5c="Jean-Babtiste"]My Name Is Mudin vai minkä se ny oli bassosoundille kyllä vielä muistaakseni erityismaininta.[/quote:f33f0c9b5c]
Kyllä!
Joskus näitäkin tuli kuunneltua, mutta ei kyllä jotenkin toimi enää ollenkaan. Livenä toimi myös aikoinaan, Tavastialla taisivat olla joskus 90-luvun loppupuolella?
Livenä toimi myös aikoinaan, Tavastialla taisivat olla joskus 90-luvun loppupuolella?
taisin nähdä lepakossa nää taannoin. ei kyllä oikein iskenyt. kai sitten odotin jotain ihme hulinaa, en tylsää läpisoittelua.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Olikos se Tavastialla kun Claypool meni torumaan yleisöä, kun daivailu ja pogoilu lähti miehen mielestä käsistä?
Josta tuli mieleen, että Lepakossa olin joskus vuonna nolla Allin keikalla ja skedevittupäät runnoivat jengiä dekeillään vasten lavan reunaa. HOMOT!
Kai tämä oli ihan hyvää lastenmusaa hetken. quote]
Näitten siedettävin kappale oli siinä piirretyssä sarjassa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Minä pidän paljon Primuksen musiikista. Antipop ja cover-EP:t ovat huonoin osa tuotannosta, muilla levyillä on vähintäänkin hetkensä.
Minä pidän paljon Primuksen musiikista. Antipop ja cover-EP:t ovat huonoin osa tuotannosta, muilla levyillä on vähintäänkin hetkensä.
hmm, mun mielestä rhinoplasty on nimenomaan yksi parhaita hetkiä.
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Psykedeliaketjusta löytyi tämä hauska biisi. Parasta missä Les on ollut mukana 2000-luvulla
Itsehän olen diggaillut Primusta tosissani ja 1995 tuli nähtyä Lepakossa livenä. Kyllä tätä joskus vieläkin tulee kuunneltua ja muutaman vuoden takaisella Green Naugahydelläkin oli hetkensä.
1995 tuli nähtyä Lepakossa livenä.
:salut:!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mjoo nää tais olla provinssissa 98 tai 99. muistaakseni jaksoin kattella sitä parin biisin verran. noihin aikoihin yritin kyl kovasti tykätä näistä ja levyt löytyi seas of cheesesta antipoppiin asti. loppujen lopuksi ei kyl jäänyt sit mitään käteen, eikä oo vuosiin ollut mitään tarvetta palata tähän. vähän kuin animal collective siis
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Primus >>>>>>>>>>>>>>>>> Animal Collective
bänniä huonosta provosta ;)
Jumalauta, just eilen YouTube arpoi mulle tätä (Itä-Saksan jälkeen tms.?) ja kuuntelin useammankin klassikkobiisin. Ai noi on uutta matskua, otetaan kuunteluun.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pistin Sailing the seas of cheesen soimaan ja onhan tämä edelleen törkeän hieno levy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
The Desaturating Seven ehkä paras Primus levy sitten Punchbowlin tai Brown Albumin. Aika lyhyt pituudeltaan, mutta hyvin onnistunut proge konseptilevy. Pitäis ehkä kuunnella toi suklaatehdas levykin, jonka ilmestyminen meni pari vuotta sitten täysin ohi minulta.
Ens vuoden Flow-festareille?
Jäpäkkä ja lievästi haastava levy. Tosiaan aika lyhyt ja koska mukana myös rauhallisempia ja "kokeellisempia" kohtia niin jytkytyksen määrä minuuteissa ei ole suuri. Vähä jotain lisätykitystä olis vielä mahtunu joukkoon. Mutta ihan kiva tiukka paketti kuitenkin.
ketäs tässä soittaa nykyään? joo, vois googlaa mut kysytään ny.