You are not logged in.
aijoo
Vastavirtaklubilla:
la 8.10. Fun, Can Can Heads, Stalwart - Liput 4/3
Eikö se ääni ole pääasia (korvien & mielen), eikä se ketkä tai miten soittavat?
Ääni voi olla pääasia, mutta ei ainoa asia. Kyllä minä haluan täysipainoisemman keikkakokemuksen. Levyjä voin kuunnella kotonakin, mutta keikalla näkisin mielelläni myös soittajat ja soittimet, varsinkin jos soitetaan muutakin kuin läppäriä. Lattialla piilossa istumisen tulkitsen helposti yleisön (siis minun) halveksimiseksi, eikä se ole mukavaa. Vaikka ei olisikaan esiintyjien puolelta tarkoituksellista.
[quote:6b4a4344fa="laurkhi"]aijoo
Vastavirtaklubilla:
la 8.10. Fun, Can Can Heads, Stalwart - Liput 4/3[/quote:6b4a4344fa]
http://koti.mbnet.fi/jamatu/cch/cch_pic … vvvol2.pdf
Tervetuloa!
Sunnuntaina Metal Alaska Folkefest, ainaki Samae Koskinen, Futone, Anssi Kasitonni, Arttu Tolonen, ja Ville Pirisen jotain sooloa. Sinne varmaan.
[quote:60a856b2a4="upsetter"][quote:60a856b2a4="laurkhi"]aijoo
Vastavirtaklubilla:
la 8.10. Fun, Can Can Heads, Stalwart - Liput 4/3[/quote:60a856b2a4]
http://koti.mbnet.fi/jamatu/cch/cch_pic … vvvol2.pdf
Tervetuloa![/quote:60a856b2a4]
Kuvia Vastavirrasta tarjolla KVY-galleriassa:
http://kvy.nosuch.info/kuvat/vv20051008.htm
Anssi Kasitonni oli mahtavaa, viime mental alaskan pelastus!. Tätä on saatava jossain muodossa lisää heti. Liveäänitys, jolle pääsisivät miehen ainutlaatuiset välispiikitkin, voisi olla ihanteellisin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kasitonni oli hieno joo. Mis on mun mieli tais mennä kickstartissa vähän enemmän "putkeen", mutta en ole sattuneesta syystä ihan varma. Tykkäsin myös Ville Pirisestä, harmi kun ehtivät soittaa niin vähän aikaa.
Mun mielestä Ville Pirinen oli turhan äijä. Bikini Killin Where Eagles Dare on ehkä parempi.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
äh, ben reynolds soittelee tampereella 13.11. ja on siellä kaikkee muuta hippiä joukossa myös........ käykää tsekkailee jos viitsitte.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
äh, ben reynolds soittelee tampereella 13.11. ja on siellä kaikkee muuta hippiä joukossa myös........ käykää tsekkailee jos viitsitte.
no tulee se bensku stadiinkin... mut kaikki tsekkaa sit ok?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tampereella Vasta Virta Klubilla: 17.11
Outa & Myrrys -iltama
Vapaa
Hirvileuka
Tomutonttu
Verde
Black Motor
Liput tais olla joku 2-3euroa
On elektroonista surinaa ja pirinäpihinää, free jatsia, tsykedeliaa ja ties mitä. Tulekiehan paikalle. Jokaiselle jotakin.
Yritän olla huomenna perillä 15:45. Sit vois parissa levykupassa käväistä
This must be what jail / I will scratch
helouuu
taas ois luvassa lattialla istuskelijoita..:::
marraskuussa on poikkeuksellisesti kaksi mental
alaskaa, 13. ja 27.11. tämä siksi, koska parikin
vinhaa ulkomaanelävää on suomeen saapumassa.
marraskuun ensimmäinen alaska tarjoilee
kolme kuumaa musiikkiesitystä:
MENTAL ALASKA 13.11.2005
Telakka klo 21-01, liput 5 euroa
* BEN REYNOLDS/BRIDGET HAYDEN/MEL DELANEY (UK)
tässä triossa yhdistyvät huikeat britti-surinaryhmät
ASHTRAY NAVIGATIONS ja VIBRACATHEDRAL ORCHESTRA.
elektroniikkaa on kehissä, taajuuksia luvassa.
ei kuivaa nyhräystä vaan elävää, suurta äänimassaa!!
reynoldsin osalta tämä on tavallaan
levynjulkaisukiertue, sillä uusi suomalainen
levy-yhtiö
IKUISUUS on juuri julkaissut reynoldsin täyspitkän
"music is the music language"
* ISLAJA
Islajan aavemaisia lauluja on vertailtu mm. Nicoon,
todella intensiivinen tunnelma,
lastenlauluja/kansanlauluja, jotka ovat jotenkin
psykedeelisesti vinossa, mutta silti kuitenkin juuri
niinkun pitääkin. livenä islajan ilmaisu on vieläpä
asteen rosoisempaa kuin levyillä. tajuttoman kaunista
musiikkia! kävipä islaja jopa taannoin ihastuttamassa
kansaa muutaman viikon pohjois-amerikankiertueellakin.
* SHOGUN KUNITOKI
nämä sankarit talsivat ainakin terry rileyn
viitoittamaa tietä, kerrassaan vastustamatonta ja
rullaavaa jumitusta. rummut, kellopeli,
analogisyntikoita. minimalismia, krautrockia,
tanssimusaa, HYVÄÄ musaa!! shogunien debyyttilevy
ilmestyy fonalin julkaisemana aivan
lähitulevaisuudessa. hot!
ja tietysti mental alaskan deejiit soittelevat
levyiltä yllättävää tai vähemmän yllättävää musaa ennen ja
jälkeen ja väleissä.
tervetulåa!!! ja tuokaa ystävännekin
marraskuun toisessa alaskassa näillä näkymin
SAMARA LUBELSKI (USA)
ES
PAAVOHARJU
+ suomalaisen musan super-duo, mutta tästä kaikesta
lisää asioiden varmistuttua
p.s. muistakaa myös radio mental alaska, radio
moreenin taajuudella 98,4 mhz, joka toinen torstai klo
20-21. seuraavan kerran eetterissä 17.11. !!!!!
rakkaudella, arttu///mental alaska
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Tätä ennen olisi tarkoitus aloitella pub Vinylin musavisassa.
Vastavirta pe 11.11. Mother Goose, Kirlian Crossing, Apples of Idun - Liput 4/3
Kenelläkään ei tainnut olla keskiviikon japsisatsista mitään sanottavaa... No, sekava mutta mukava kattaus oli, parhaimpina jäivät mieleen Akatenin riemastuttava performanssi hammasharjoineen, kuohujuomineen ja vetoketjuineen, Yoshidan mieletön yhden miehen perkussiomyrsky ja Zoffyn herskainen hittikollaasi. Itse AMT-setti jäi sitten lopulta harmillisen torsoksi, mutta kyllähän tuo hintansa väärti homma ilman muuta oli.
This must be what jail / I will scratch
joo olihan hienoa, tykkäsin kaikista. kyllä amt mun mielestä oli ihan huippuvedossa, tai siis amt stone woman record, la novia kulki oikein rouheasti, tosin välillä yllättäen tuntui että yoshidan rummut dominoi saundia vähän liikaa. funk-encore oli magee!
"tosin välillä yllättäen tuntui että yoshidan rummut dominoi saundia vähän liikaa."
Tuo on minusta aika yleinen ongelma Klubin keikoissa, että rummut dominoi liikaakin. Tykkäsin kanssa japseista, vaikka, kuten DirtyBlueGenekin, olisin kuunnellut AMT:tä vähän pidempääkin.
[quote:f4d31b5dc8="laurkhi"]"tosin välillä yllättäen tuntui että yoshidan rummut dominoi saundia vähän liikaa."
Tuo on minusta aika yleinen ongelma Klubin keikoissa, että rummut dominoi liikaakin. Tykkäsin kanssa japseista, vaikka, kuten DirtyBlueGenekin, olisin kuunnellut AMT:tä vähän pidempääkin.[/quote:f4d31b5dc8]
niin joo, että pidempään olis saanut soittaa, luin huolimattomasti... olishan ne joo, mutta aika lyhyestihän kaikki soitti. 7 pändiä 2 tuntia, sellasta se on. mut jos tampereelle koskaan on noin hyviä keikkoja vielä tulossa niin voishan sitä taas tulla piipahtamaan.
Miks noi Echot ei tuu ikinä sinne mihin mäkin kerkeisin?!?!?
Lutakkoon saisivat joku viikonloppu tulla
Varikset komentavat
Koska Kouvolassa?
Ei varmaan koskaan ((((
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Ei eiyl pahoille soita, ei frivolvol joutaville.
Tullaan heti kun järkkäätte kotikaupunkiinne tapahtuman, johon haluatte meidät soittamaan. Halutaan:
* Ruokaa
* Matkakulut silleen mielummin ihan vähän yläkanttiin laskettuna koska ne on aina kuitenkin enemmän kuin ensialkuun laskisi.
* Yöpaikka jos etäisyys päästadiin on n. yli 250 km.
Ei oo paha, eihän? Hintaan sisältyy poliittisesti epäkorrektit vitsit, ummetuspierut ja stressi siitä tuleeko muitakin katsojia kuin järjestäjä itse.
Tero saatana, s'olet gay!
Ei paha. Voiskin kysellä jostain. Niin vois saada vihdoinkin Funin, echot ja myyntipöydän kouvolaan.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
[quote:2296beaef7="forssto"]VV-Klubilla pe 16.12.
ECHO IS YOUR LOVE
FRIVOLVOL
SUR-RUR
Sekä pääesiintyjä: IF SOCIETY -myyntipöytä. Bring ca$h.[/quote:2296beaef7]
Dudes & dudettes!
Se on tonight!
Tero saatana, s'olet gay!