You are not logged in.
Joo tehdäänpäs nyt sitten topikki tällekin.
Anssi on muusikko, kuvataiteilija, elokuvantekijä, animaattori ja hieno ihminen.
Anssilta tuli just uusi levy vaimonsa kanssa: Anssi 8000 & Maria Stereo - Duel. Levy taidettiin julkaista virallisesti tänään. "Sitä" saa ostaa esim. Pitkämiehestä
Aikaisempia julkaisuja on esim. 12" Maria Stereon kanssa ja sitten minialbumit Kyklops ja Svesse, joista on myös Bone Voyagen julkaisema versio, jossa molemmat saa samassa paketissa. Olikohan vielä jotain tullut? Mulla ei ole muita.
Ehkä maailman parasta musaa tämä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Alkuperäistä Musapoikien Kyklops vs. Svesse-julkaisua saa ostaa multa sopuhintaan 5/ep...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Alkuperäistä Musapoikien Kyklops vs. Svesse-julkaisua saa ostaa multa sopuhintaan 5/ep...
rippaappa joskus se varhainen teos mistä ol puhetta...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:41f5dafd9c="Ylitarkastaja Tolonen"]Alkuperäistä Musapoikien Kyklops vs. Svesse-julkaisua saa ostaa multa sopuhintaan 5/ep...
rippaappa joskus se varhainen teos mistä ol puhetta... [/quote:41f5dafd9c]
Sahalahti SHakedown?
Teenpä samantien. Oikeastaan voisin laittaa sen Black AUdion saitilla jakoon, koska se on pysyvästi ja ikuisesti out-of-print.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:cb45ade0c3="silvawhale"][quote:cb45ade0c3="Ylitarkastaja Tolonen"]Alkuperäistä Musapoikien Kyklops vs. Svesse-julkaisua saa ostaa multa sopuhintaan 5/ep...
rippaappa joskus se varhainen teos mistä ol puhetta... [/quote:cb45ade0c3]
Sahalahti SHakedown?
Teenpä samantien. Oikeastaan voisin laittaa sen Black AUdion saitilla jakoon, koska se on pysyvästi ja ikuisesti out-of-print.[/quote:cb45ade0c3]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No niin. Nyt on koko Sahalahti Shakedown-ep jaossa zip-fileenä:
http://www.blaudio.net ja sieltä osio free shit
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ostin sen uuden ep:n, mutta vanhojen lo-fimpi ote oli enemmän mun mieleen.
Anssin kuvataide ja erityisesti Liitäjät-animaatio, jossa pääosaa näyttelevät täytetyt oravat - täydet viisi sydäntä!!
Oon nähnyt sen varmaan jo viisi kertaa enkä kyllästy. Milloin youtubessa tai Ylellä?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ihan ookoo taannoin keikalla.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ostin sen uuden ep:n, mutta vanhojen lo-fimpi ote oli enemmän mun mieleen.
tavallaan samaa, mutta ton uuden levyn mukana tullut hillitön stemmalaulu kallistaa vaakakupin kyl takaisin.. mahtavaa hoilausta.
Joo ja livenä kannattaa tsekkaa myös. Välispiikit Telakalla joskus taannoin melkoista hulinaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Joo ja livenä kannattaa tsekkaa myös. Välispiikit Telakalla joskus taannoin melkoista hulinaa.
Parasta kun ne ei enää edes ole oikein välispiikkejä vaan Anssi höpöttää jotain randomia kun ei osaa olla hiljaa
Parasta! Kaverin synttäreillä pelattu makuuhuonekeikka oli sellaista parhuutta, ettei mitään rajaa.
Kansitaide ei kyllä pääse komeammaksi kuin tällä (SVESSE!!!). Levytkin onneksi hyviä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Parasta! Kaverin synttäreillä pelattu makuuhuonekeikka oli sellaista parhuutta, ettei mitään rajaa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
ihanaa ihanaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Nyt voisi käyttää ekaa kertaa tätä patentoitua ratkaisua:
paskaaaaaaaaa
Kuin Eläkeläiset, mutta vähemmällä viinamäärällä.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:c76504a741="nordenstam"]Nyt voisi käyttää ekaa kertaa tätä patentoitua ratkaisua:
paskaaaaaaaaa
Kuin Eläkeläiset, mutta vähemmällä viinamäärällä.[/quote:c76504a741]
Et vaan osaa.
Anssi Kasitonnilla näyttäisi muuten olevan näyttely tulossa Galleria Alkoviin joulukuussa.
[quote:c9d7a5bab2="nordenstam"]Nyt voisi käyttää ekaa kertaa tätä patentoitua ratkaisua:
paskaaaaaaaaa
Kuin Eläkeläiset, mutta vähemmällä viinamäärällä.[/quote:c9d7a5bab2]
Voeee, ottaako papalla vaikeasti? Meeppä vanhainkotiin. Sieltä saa sellaset aamumurot, että ei tartte ahdistua härmäläisistä ja Eläkeläisetkin kuulostaa varmasti vielä paremmalta.
No mitä vittua nyt taas? Jos ei lofififififfififififfifirenkutksesta tässä tapauksessa piä, niin ei piä. Varmasti ovat sympaattisia ihmisiä jne, mutta kun ei niin ei.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
No mitä vittua nyt taas? Jos ei lofififififfififififfifirenkutksesta tässä tapauksessa piä, niin ei piä. Varmasti ovat sympaattisia ihmisiä jne, mutta kun ei niin ei.
tyylisuunta ei oo mullekaan niitä kaikkein rakkainpia, mutta jos jokin vaan toimii niin sille ei voi mitään.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:c17def4727="nordenstam"]Nyt voisi käyttää ekaa kertaa tätä patentoitua ratkaisua:
paskaaaaaaaaa
Kuin Eläkeläiset, mutta vähemmällä viinamäärällä.[/quote:c17def4727]
meeppä kuunteleen hellakoptersia.
[quote:8633155dd1="nordenstam"]No mitä vittua nyt taas? Jos ei lofififififfififififfifirenkutksesta tässä tapauksessa piä, niin ei piä. Varmasti ovat sympaattisia ihmisiä jne, mutta kun ei niin ei.
tyylisuunta ei oo mullekaan niitä kaikkein rakkainpia, mutta jos jokin vaan toimii niin sille ei voi mitään.[/quote:8633155dd1]
Öööö, onkos ne levyt jotenkin lo-fiiiifffii? Sit vois kuunnella
[quote:d82c25db3f="silvawhale"][quote:d82c25db3f="nordenstam"]Nyt voisi käyttää ekaa kertaa tätä patentoitua ratkaisua:
paskaaaaaaaaa
Kuin Eläkeläiset, mutta vähemmällä viinamäärällä.[/quote:d82c25db3f]
meeppä kuunteleen hellakoptersia. [/quote:d82c25db3f]
Hellakopters
[quote:2a17cb1166="Pope"][quote:2a17cb1166="nordenstam"]No mitä vittua nyt taas? Jos ei lofififififfififififfifirenkutksesta tässä tapauksessa piä, niin ei piä. Varmasti ovat sympaattisia ihmisiä jne, mutta kun ei niin ei.
tyylisuunta ei oo mullekaan niitä kaikkein rakkainpia, mutta jos jokin vaan toimii niin sille ei voi mitään.[/quote:2a17cb1166]
Öööö, onkos ne levyt jotenkin lo-fiiiifffii? Sit vois kuunnella [/quote:2a17cb1166]
No ne mun äänittämät ainakin...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:acf41abb24="shanks"][quote:acf41abb24="nordenstam"]Nyt voisi käyttää ekaa kertaa tätä patentoitua ratkaisua:
paskaaaaaaaaa
Kuin Eläkeläiset, mutta vähemmällä viinamäärällä.[/quote:acf41abb24]
kirjota toi "paskaa" isoilla kirjaimilla, boldaa se ja vaiha fonttikoko kakskasiks ni uppoo näihin nörtteihin selvemmin..[/quote:acf41abb24]
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
shanks opastaa talossa ja puutarhassa.
Lauantaina Korjaamolla! Missaan! Mut menkääpä kaikki muut!
Lauantaina Korjaamolla! Missaan! Mut menkääpä kaikki muut!
ARGH. Mä olen pohjoisessa myös :?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
MySpace-osaston perusteella tää on kyllä "sympaattisen coolia" ja kohtalaisen turhaa kamaa.
turpa kii ja laula