You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kannattaapi lukea seuraava kun on ihan webissä koko stoori http://www.derbypost.com/hunter.html
harvinaisen mielenkiintoista tekstiä hevoskisoihin liittyen - taisipa olla hunterin ensimmäisiä kunnon gonzoartikkeleita, ja ehkä jopa parhaita
Nostetaanpa tämäkin ylös.
Fear And Loathing In Las Vegasista olikin jo puhetta, mutta mites miehen muut kirjat? Itse olen Rum Diarya yrittänyt englanniksi lukea, mutta jostain syystä se ei ole yhtään temmannut mukaansa. Kyllä sitä aina välistä muutaman sivun mielellään lukee, mutta Fear And Loathingiin verrattuna se on kuin lukisi tenttikirjaa.
Sammakko on muuten suomentanut (vai vasta suomentamassa?) Pelon valtakunnan ja Helvetin enkelit, joista molemmat vaikuttavat esittelyn perusteella lukemisen arvoisilta. Vähän vaan pelottaa kuinka paljon teksti sitten on suomentamisesta kärsinyt... Fear and Loathing on ainakin paljon toimivampi englanniksi luettuna.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Suosittelen lukemista englanniksi.
Hunter oli mielestäni parhaimmillaan kirjeissään ja lehtijutuissaan. Siksi suosittelisin näitä:
The Curse of Lono on miehen tuotannossa sellainen vähemmälle huomimolle jäänyt helmi, mun mielestä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Sammakko on muuten suomentanut (vai vasta suomentamassa?) Pelon valtakunnan ja Helvetin enkelit, joista molemmat vaikuttavat esittelyn perusteella lukemisen arvoisilta. Vähän vaan pelottaa kuinka paljon teksti sitten on suomentamisesta kärsinyt... Fear and Loathing on ainakin paljon toimivampi englanniksi luettuna.
No nyt on tuo Helvetin Enkelitkin vihdoinkin julkaistu. Ja samalla tuli myös Rommipäiväkirja, jonka ostin ihan vaan kannatustarkoituksessa, sillä ainakaan englanniksi en siitä mitenkään tajuttomasti tykännyt. Mutta ehkä se sitten paranee toisella lukemisella.
EDIT: niin ja olihan se Pelon valtakunta ihan onnistunut suomennos.
<@DBGene> senkin karkki
Hyviähän nuo kaikki Sammakon suomennokset. Suuri Hainmetsästys sisältää muuten hienon lentokoneeseen sijoittuvan huumesekoilukuvauksen. Teemalta tuli myös kolmetuntinen dokkari Hunterista, joka oli myös täyttä asiaa
<@DBGene> senkin karkki
ai niin, toi dokkari on mulla vielä katsomatta boksilla ja hainmetsästys ostoslistalla
Shiis mikä kolmetuntinen dokkari? Ei tää?
luultavasti toi joo, ei ihan kolmituntinen mut sou not
vai onko niitä muka useampiki tullu viime aikoina
Just kakstuntinen. Toi tais olla Espoo Cines (vai R&A) pari vuotta sit. Ihan OK.
Jostain syystä toi mun linkki ei enää toimi.
katoin viimein ton dokkarin ja suuri hainmetsästyskin kohta luettu. mitähän seuraavaksi, oisko pelon valtakunta? ja onko niin että pelkoa ja inhoa las vegasissa on loppuunmyyty? toki vois sen sit enkuksi lueskella, mutta ku oon muutenki niin laiska lukemaan
katoin viimein ton dokkarin ja suuri hainmetsästyskin kohta luettu. mitähän seuraavaksi, oisko pelon valtakunta? ja onko niin että pelkoa ja inhoa las vegasissa on loppuunmyyty? toki vois sen sit enkuksi lueskella, mutta ku oon muutenki niin laiska lukemaan
Ootko sen Helvetin enkelit jo lukenu?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
en vielä, mut sitäkin näköjään halvalla sais.
ja onko niin että pelkoa ja inhoa las vegasissa on loppuunmyyty? toki vois sen sit enkuksi lueskella, mutta ku oon muutenki niin laiska lukemaan
Hämärä muistikuva on, että olisin nähnyt tuon divarissa nyt kesällä. Mutta missä divarissa, sitä ei voi tietää. Ainakin Hakaniemen torin laidalla olevassa divarissa oli paljon tuollaista pokkarimatskua. Antikvariaatti Sofia Kaisaniemen metroaseman "takana" vois olla toinen vaihtoehto.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rum Diaryn traileri:
http://www.etonline.com/movies/113736_N … index.html
The fog sticks around
As if he were on
So it goes higher and higher
Till the lastEven chain on jeep is bored
Hyphen
Aspen
Utah
Ice mounting over
JehovahFreedom of self-doubt
6 p.m.
RisingHe aims the highest bestest powered rifle at the stars
Orion
It bounces off
The satellite
He was lucky this week
Midnight
ei kai tuo oo Seat?
Ei tainnut olla Seatti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Luin juuri viime viikolla Rum Diaryn ja eilen plustube:n leffoja selaillessa törmäsin kyseisen novellin elokuvaversioon. Depp tässäkin pääosassa. Kuvanlaatu oli skeidaa, joten jätin katsomatta.
Luin juuri viime viikolla Rum Diaryn ja eilen plustube:n leffoja selaillessa törmäsin kyseisen novellin elokuvaversioon. Depp tässäkin pääosassa. Kuvanlaatu oli skeidaa, joten jätin katsomatta.
Kävin kattomassa ton pari päivää sitten leffassa täällä Englannissa. Oli kyllä hyvä leffa, vaikka tekstiä en olekaan lukenut. Ei vissiin ole tulossa Suomeen teatterilevitykseen ollenkaan.
Ei vissiin ole tulossa Suomeen teatterilevitykseen ollenkaan.
Juu, keväällä tulossa suoraan dvd:lle ja bluraylle: Johnny Deppin odotettu Hunter S. Thompson -leffa Rommipäiväkirja ei tule Suomessa elokuvateattereihin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Joo. Ihme touhua... Luulis nyt että sen verran katsojia löytyis, että jossain Helskinki-Tampere-Turku akselilla vois näyttää...
<@DBGene> senkin karkki
Buy the Ticket, Take the Ride: Hunter S. Thompson on Film
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
429 Records through an exclusive license with Paris Records, is set to release "THE KENTUCKY DERBY IS DECADENT AND DEPRAVED BY HUNTER S. THOMPSON"featuring an all-star cast of musicians and actors led by Tim Robbins, Dr. John, Bill Frisell, Ralph Steadman, Annie Ross, John Joyce III and Will Forte who bring Thompson's classic Gonzo reportage on the 1970 Kentucky Derby to life through spoken word and musical composition. Conceived by executive producer Michael Minzer, the project was produced by Hal Willner who brought together a stellar group of musicians led by composer and arranger Bill Frisell and including Curtis Fowlkes (trombone), Ron Miles (trumpet), Eyvind Kang (viola), Doug Weiselman (woodwinds), Jenny Scheinman (violin), Hank Roberts (cello) and Kenny Wolleson (drums, percussion). Ralph Steadman does double duty portraying himself in the narration and contributing original artwork for the project. "THE KENTUCKY DERBY IS DECADENT AND DEPRAVED BY HUNTER S. THOMPSON" will be available on April 3rd.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
No nyt tuli viimein Rommipäiväkirja katsottua. Audiovisuaalisesti oli hieno, mutta eipä tuo alkuperäinenkään romaani mielestäni mikään mestariteos ole ja juoni nyt jäikin sellaiseksi kohtuullisen heppoiseksi. Etenkin loppuratkaisu oli melkeinpä koominen. Olisi silti saanut tulla elokuvateatterilevitykseenkin.
<@DBGene> senkin karkki
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso