You are not logged in.
oma otsikko näille, että onkin hyvää
[quote:89d0e183c2="tomitarmo"]Rock Steady Crew - Hey You
Rock Steady Crew - Uprock
Mistähän löytäis näiden Ready For Battle-lp:n? Sitä ei taida cd-painosta olla olemassakaan...[/quote:89d0e183c2]
ja haluun ton levyn eniten
Tää on kyllä ihan ygösmusaa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
niillä oli viime vuonna vissiin jotku 30-vuotisbileet
Kiitti muuten tosi paljon, et laitoit näitä siihen joulumixtapelle kun olin ihan kokonaan unohtanut koko bändin!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
eipä kestä, laitoin sinne vaan hyviä
Niin laitoit
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^ löytyy.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
^ löytyy.
KOPSU MULLE KIITOS
tai paljollakos myyt?
[quote:bb1c403bfd="silvawhale"]^ löytyy.
[/quote:bb1c403bfd]
KOPSU MULLE KIITOStai paljollakos myyt?
ropsu järjestyy kyllä.
:psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
Yksi masentavimpia juttuja Club Bundolossa oli se, että Uprock ei koskaan toiminut siellä... jengi ei vaan jorannut...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Yksi masentavimpia juttuja Club Bundolossa oli se, että Uprock ei koskaan toiminut siellä... jengi ei vaan jorannut...
[quote:4955bd7380="psykokarkki"][quote:4955bd7380="silvawhale"]^ löytyy.
[/quote:4955bd7380]
[/quote:4955bd7380]
![]()
ropsu järjestyy kyllä.
levy paikallistettu. rippaan ens viikolla.
[quote:ac2a97ddad="silvawhale"][quote:ac2a97ddad="psykokarkki"][quote:ac2a97ddad="silvawhale"]^ löytyy.
[/quote:ac2a97ddad]
[/quote:ac2a97ddad]
![]()
ropsu järjestyy kyllä.[/quote:ac2a97ddad]
levy paikallistettu. rippaan ens viikolla.
JES!!!
[quote:23946a0609="silvawhale"][quote:23946a0609="silvawhale"][quote:23946a0609="psykokarkki"][quote:23946a0609="silvawhale"]^ löytyy.
[/quote:23946a0609]
[/quote:23946a0609]
![]()
ropsu järjestyy kyllä.[/quote:23946a0609]
levy paikallistettu. rippaan ens viikolla.[/quote:23946a0609]
JES!!!
löyty myös k-telin laadukkaan breakdancin'- ja new breakdancin'-kokoelmat.
[quote:e75cafb1df="tomitarmo"][quote:e75cafb1df="silvawhale"][quote:e75cafb1df="silvawhale"][quote:e75cafb1df="psykokarkki"][quote:e75cafb1df="silvawhale"]^ löytyy.
[/quote:e75cafb1df]
[/quote:e75cafb1df]
![]()
ropsu järjestyy kyllä.[/quote:e75cafb1df]
levy paikallistettu. rippaan ens viikolla.[/quote:e75cafb1df]
JES!!![/quote:e75cafb1df]
löyty myös k-telin laadukkaan breakdancin'- ja new breakdancin'-kokoelmat.
Jumankekka, kaveri on ollut ajan hermolla jo vuosikausia...
Nehän saattais ehkä jopa löytyä alkuperäisinä vinyyleinä jostain halpis-laarista, ainakin suuremmalla todennäköisyydellä kuin Rock Steady Crew-lp.
Breakdancin'-tv-mainos
http://www.youtube.com/watch?v=qgZfH5xKWc4
[quote:21efa35114="tomitarmo"]Jumankekka, kaveri on ollut ajan hermolla jo vuosikausia...
Nehän saattais ehkä jopa löytyä alkuperäisinä vinyyleinä jostain halpis-laarista, ainakin suuremmalla todennäköisyydellä kuin Rock Steady Crew-lp.[/quote:21efa35114]
kaikki noi siis vinyylejä.
[quote:fe008c2256="silvawhale"][quote:fe008c2256="tomitarmo"]Jumankekka, kaveri on ollut ajan hermolla jo vuosikausia...
Nehän saattais ehkä jopa löytyä alkuperäisinä vinyyleinä jostain halpis-laarista, ainakin suuremmalla todennäköisyydellä kuin Rock Steady Crew-lp.[/quote:fe008c2256]
kaikki noi siis vinyylejä. [/quote:fe008c2256]
Joo, ymmärsin toki... siltikin.
Ja juu, jos nekin rippautuu samalla vaivalla, niin mulle ainakin kelpais...
[quote:48e4c4262c="tomitarmo"][quote:48e4c4262c="silvawhale"][quote:48e4c4262c="tomitarmo"]Jumankekka, kaveri on ollut ajan hermolla jo vuosikausia...
Nehän saattais ehkä jopa löytyä alkuperäisinä vinyyleinä jostain halpis-laarista, ainakin suuremmalla todennäköisyydellä kuin Rock Steady Crew-lp.[/quote:48e4c4262c]
kaikki noi siis vinyylejä. [/quote:48e4c4262c]
Joo, ymmärsin toki... siltikin.
Ja juu, jos nekin rippautuu samalla vaivalla, niin mulle ainakin kelpais... [/quote:48e4c4262c]
empä ole cd-versioihin kyl törmänny. ei vissiin ihan sitä hoteinta kamaa tällä hetkellä..
rippaan ens viikolla ainakin ton rock steadyn..
[quote:0e6ca9eb25="silvawhale"]empä ole cd-versioihin kyl törmänny. ei vissiin ihan sitä hoteinta kamaa tällä hetkellä..
rippaan ens viikolla ainakin ton rock steadyn..[/quote:0e6ca9eb25]
ja on tosiaankin hoteinta kamaa, veikkaan että kohta ilmestyy cd:t sun muut kunhan muu maailma pääsee tähän buumiin mukaan
huuto.netissä oli joku k-tel-kokis, let's dance tms jossa carola hegvistien ja herreysien seassa rock steady crewn uprock ja break machinen street dance, mut en jaksanu vinyyliä huutaa, ehkä jos ihan kohdalle osuis.
huuto.netissä oli joku k-tel-kokis, let's dance tms jossa carola hegvistien ja herreysien seassa rock steady crewn uprock ja break machinen street dance, mut en jaksanu vinyyliä huutaa, ehkä jos ihan kohdalle osuis.
Mul on toi, paljo maksat?
[quote:210b0b2c53="psykokarkki"]huuto.netissä oli joku k-tel-kokis, let's dance tms jossa carola hegvistien ja herreysien seassa rock steady crewn uprock ja break machinen street dance, mut en jaksanu vinyyliä huutaa, ehkä jos ihan kohdalle osuis.[/quote:210b0b2c53]
Mul on toi, paljo maksat?
vaihto pariin 267 lattajjaa -levyyn?
[quote:4930d900fe="joosek"][quote:4930d900fe="psykokarkki"]huuto.netissä oli joku k-tel-kokis, let's dance tms jossa carola hegvistien ja herreysien seassa rock steady crewn uprock ja break machinen street dance, mut en jaksanu vinyyliä huutaa, ehkä jos ihan kohdalle osuis.[/quote:4930d900fe]
Mul on toi, paljo maksat?[/quote:4930d900fe]
vaihto pariin 267 lattajjaa -levyyn?
Kattellaan. Sit mun K-tel kokoelma ei ois enää sama
[quote:64cef24cf9="psykokarkki"][quote:64cef24cf9="joosek"][quote:64cef24cf9="psykokarkki"]huuto.netissä oli joku k-tel-kokis, let's dance tms jossa carola hegvistien ja herreysien seassa rock steady crewn uprock ja break machinen street dance, mut en jaksanu vinyyliä huutaa, ehkä jos ihan kohdalle osuis.[/quote:64cef24cf9]
Mul on toi, paljo maksat?[/quote:64cef24cf9]
vaihto pariin 267 lattajjaa -levyyn?[/quote:64cef24cf9]
Mut 267 Lattajjaa-kokoelma kasvais.
[quote:18e87e8926="joosek"][quote:18e87e8926="psykokarkki"][quote:18e87e8926="joosek"][quote:18e87e8926="psykokarkki"]huuto.netissä oli joku k-tel-kokis, let's dance tms jossa carola hegvistien ja herreysien seassa rock steady crewn uprock ja break machinen street dance, mut en jaksanu vinyyliä huutaa, ehkä jos ihan kohdalle osuis.[/quote:18e87e8926]
Mul on toi, paljo maksat?[/quote:18e87e8926]
vaihto pariin 267 lattajjaa -levyyn?[/quote:18e87e8926]
[/quote:18e87e8926]
Mut 267 Lattajjaa-kokoelma kasvais.
Mut sehän ei oo sama
Täytyy viel tarkistaa oliko mulla sittenkään just toi mainittu, muistaakseni kyl. Varmasti on yks k-telin breakdancing-kokoelma, jolla rock steady crew'ta.