You are not logged in.
ydis wrote:Muistan kun ostin nevermindin joskus 11-vuotiaana ja kerkesin kuunnella sen varmaan sata kertaa ennen kuin tajusin kelata vikaa biisiä pidemmälle ja sitten kun se endless nameless lähti niin olin silleen että voi samperi että olen tämmöisestä kunnon metelöinnistä jäänyt paitsi kaikki nämä kerrat ja sen jälkeen tuli kyllä kelailtua kaikki uudet levyt loppuun, mm. monilla nu metal klassikoillahan oli piilobiisi mutta paskaahan ne toki yleensä olivat
Legendaarinen Kornin follow the leaderhän alkaa muistaakseni jostain biisistä 14. Koko levy piilossa.
Se alkaa raidalta 13, jota bändi perusteli aikoinaan sillä, että 13 on epäonnenluku ja levy ei voi siksi loppua kolmanteentoista raitaan. Ilmeisesti se voi kuitenkin alkaa siitä
Tiesittekö että Sliveristä tehtiin musiikkivideo 1993?
Tuanoi saatana.
Tiesin, koska olen katsonut telkkaria ja sittemmin sen lisäksi katsonut Youtubea.
bzort glorf bööth
Tiesin, koska olen katsonut telkkaria ja sittemmin sen lisäksi katsonut Youtubea.
Sama!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
en tiennyt/muistanut että tehty vasta 1993
Ei taas Marjapoimuri vastaa vastauksiin..
bzort glorf bööth
Misä kysymys?
Tuanoi saatana.
bzort glorf bööth
Tottakai 93 kun siin on toi 93 käytetty punamusta villapaita! Ei sitä näkyny ennen eikä valitettavasti jälkeenkään.
sanomakonna näiden parhaita covereita vai mitä poimuri?
sanomakonna näiden parhaita covereita vai mitä poimuri?
Tuanoi saatana.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Bliichi soitossa pitkästä aikaa. Onhan täs tietyllä tavalla kovin fiilis.
Tuanoi saatana.
Bliichi soitossa pitkästä aikaa. Onhan täs tietyllä tavalla kovin fiilis.
selkeesti näiden paras levy
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Suu kiinni Krist. Rikoin Sween 75:n levyni.
bzort glorf bööth
Tolkun Krist
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Suu kiinni Krist. Rikoin Sween 75:n levyni.
Hyvä lohkaisu kun on typokin mukana.
bzort glorf bööth
Odotin joko sitä Stratoa sillä tarralla tai Heartshaped Boxin Univoxia.
bzort glorf bööth
Ja onhan tuo Novoseliccikin jopa 2m pitkä.
Tuanoi saatana.
Ja onhan tuo Novoseliccikin jopa 2m pitkä.
Kurt syntyi 60-luvulla ja kuoli jo 90-luvulla. Dave jatkaa elämäänsä ja on tehnyt useita levyjä.
bzort glorf bööth
Ainut video minkä Novoselic on ladannu tubeen.
Tuanoi saatana.
Wäinö muistelee:
Pitihän se tämäkin vielä nähdä, R. Fripp vetämässä Nirvanaa.
elikkäs montage of heck tänään kympiltä tv5:ssä