You are not logged in.
miksi vihata?
kattelin tossa vanhaa nirvanan live vhs:ää ja jotenkin aloin siinä sit miettimään sitä musaa krautrockina, ja tajus jotenki täysin eri tavalla koko homman. sahausta ja toistoa ja toistoa. sama muuten kävi vugumin videokokoelman kans. faff-bey iski krauttina, muttei metallina.
Mä en ole oikein koskaan jaksanut Nevermindia, mut noi muut levyt kyllä lähtee ja lujaa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
PASKAA
[insert grungeparranajokonevitsi here]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
bleach
iski kyllä totaalisesti joskus 89, ja fanitin siitä eteenpäin kybällä, kurt kobain suunnilleen ainoo julkkiskuolema joka on jotenkin koskettanut
mut eipä tätä kyl enää jaksa.
TOSIN: eilen just lainasin nirvanan kokiksen kirjastosta, aattelin et kopsaan sen yhden muualla julkaisemattoman biisin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Toimii nyt ja aina
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Aero Zeppelin paras biisi ja Incesticide paras levy. Näille vieläkin
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:e17fa64a79="silvawhale"]PASKAA
[insert grungeparranajokonevitsi here][/quote:e17fa64a79]
SMAA
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
maailman paras bändi.
[quote:b8e3b2320b="ydinaukio"]maailman paras bändi.[/quote:b8e3b2320b]
vittu te jyväskyläläiset ootte perseestä
homo
Luulin et tää oli se 60-luvun nirvana
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
En omista yhtään Nirvanan levyä.:o Noin kymmenen vuotta on pitänyt ostaa se sinkkuboksi, jonka b-puolet ovat parhautta!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Toimii nyt ja aina
smaa. yläasteella joku luokkakaveri kirjotti joskus kurtin ceellä, sille puek, kuten myös ala-astenaapurille, joka lauloi madonnan cherishin FEERIS TEE TOO.
Mangojauhe goddamn.
[quote:da16552c3c="Bricolage"]Toimii nyt ja aina [/quote:da16552c3c]
smaa. yläasteella joku luokkakaveri kirjotti joskus kurtin ceellä, sille puek, kuten myös ala-astenaapurille, joka lauloi madonnan cherishin FEERIS TEE TOO.
ja vielä KAVERILLENI JORMALLE kans, jolla oli ala-asteella vhs:lle nauhoitettuna karate kit 1, karate cid 2 ja karate sid 3
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:274c39eac8="tiptoo"][quote:274c39eac8="Bricolage"]Toimii nyt ja aina [/quote:274c39eac8]
smaa. yläasteella joku luokkakaveri kirjotti joskus kurtin ceellä, sille puek, kuten myös ala-astenaapurille, joka lauloi madonnan cherishin FEERIS TEE TOO.[/quote:274c39eac8]
ja vielä KAVERILLENI JORMALLE kans, jolla oli ala-asteella vhs:lle nauhoitettuna karate kit 1, karate cid 2 ja karate sid 3
oon kyl tainnu kertoo tän jutun täällä jo aiemmin, silloin mahdollisesti eri tavalla
scentless apprentice on melki suosikkibiisi nirvanalta ehkä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Eikö näille ollut topikkia? Ei vissiin.
Luulis, että olis ollu. No ihan sama, turha topic joka tapauksessa. Kaikki vaan valittavat kuinka paska Nevermind oli ja kuinka kova Bleach on. Eikä siinä sinällään mitään, mutta eiköhän Nirvanasta ole jo kaikki sanottu.
No kokeillaan nyt sanoa kuitenkin jotain uuttakin. Nevermind tuli kun olin vielä ala-asteella, joten eipä sitäkään tullut heti alusta asti kuunneltua ja mulle Bleach ei ole ikinä merkinnyt mitään. Unplugged in New York on minulle se levy, mitä tulee kuuneltua jos Nirvanaa tekee mieli kuunnella. Vaikka tykkään kyllä niistä Nevermindin hiteistäkin jos niitä ei vaan ihan jatkuvasti tarvitse kuunnella.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ni oliks tää joku wolf paraden sivuprojekti?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ni oliks tää joku wolf paraden sivuprojekti?
Sivuprojektin sivuprojektin yhden levyn offshoot.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:c5307fdc67="HUIG"]ni oliks tää joku wolf paraden sivuprojekti?[/quote:c5307fdc67]
Sivuprojektin sivuprojektin yhden levyn offshoot.
Eli jotai luuppeja ja viuluu ja delayta?
maailman paras bändi.
maailman väärin mielipide.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:2d33baf0eb="ydinaukio"]maailman paras bändi.[/quote:2d33baf0eb]
maailman turhin mielipide.
korjasub
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
jotkut teistä on oikeessa, jotkut väärässä
[quote:371cd5a56a="ydinaukio"]maailman paras bändi.[/quote:371cd5a56a]
maailman väärin mielipide.
VITTU SINNE EURODANCEMIXTAPE-keskusteluun niinku olis, tää on niin vitun epäolennaista ettei todellistakaan.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
nirvanan kaikki levyt ovat aivan silkkaa neroutta. niin nevermind kuin bleachkin.
tosin paras taitaa olla incesticide, hairspray queenin vokaaleille suurin mahdollinen
top 3 nirvana-biisit:
1. radio friendly unit shifter
2. milk it
3. paper cuts
Yksi parhaista bändeistä ikinä. In Utero levyltä kuunneltuna oli pettymys, mutta perkele kun nuo viisut livevetoina potkii.
>:{/
parastahan tää on silloin kun osuu, nousuhumalassa vallankin. blew taitaa olla biisisuosikki.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
sit and drink penny royal tea
Varikset komentavat
[quote:ac2c4ac68a="ydinaukio"]top 3 nirvana-biisit:
1. radio friendly unit shifter
3. paper cuts
[/quote:ac2c4ac68a]
Nää ois varmaan mullakin kärkikolmikossa
This must be what jail / I will scratch