You are not logged in.
Kulttuuritalon Nirvana-keikasta tulossa suurtapahtuma harvinainen Kurt Cobain -elokuva aloittaa konsertti-illan!
Legendaarisen Nirvana-yhtyeen perustamisesta tulee kuluneeksi ensi vuonna 30 vuotta. Nirvanan rumpalina toiminut Chad Channing tuo juhlan kunniaksi maaliskuussa Suomeen The Nirvana Experience -kokoonpanonsa. Helsingin Kulttuuritalossa 18. maaliskuuta pidettävästä konsertista on tulossa samalla todellinen Nirvana-suurtapahtuma, sillä ennen konserttia yleisöllä on mahdollisuus katsoa Kurt Cobainista kertova harvinainen ja intiimi Montage of Heck -dokumenttielokuva. Elokuva alkaa kello 16.00 ja konsertti kello 19.00.
Montage of Heck on vuonna 2015 valmistunut Brett Morgenin ohjaama dokumenttielokuva. Siinä seurataan Nirvanan edesmenneen solistin, Kurt Cobainin, elämää hänen syntymästään vuonna 1967 hänen traagiseen kuolemaansa 27-vuotiaana 1994. Elokuvakatsomoon mahtuu tuhat pääsylipun ensimmäisenä ostanutta. Konsertissa oleva seisomakatsomo muutetaan elokuvan ajaksi katsomokeitaaksi, jonne tuodaan rantatuoleja ja muita väliaikaisia rentoja istumia. Elokuvan jälkeen on väliaika, jonka jälkeen tila on konsertissa jälleen seisomakatsomon käytössä. Lisäksi Kulttuuritalon baari on avoinna konserttisalissa koko tapahtuman ajan.
Nirvanan ensimmäinen rumpali Chad Channing saapuu Suomeen ja tuo mukanaan oman aikamme parhaan Nirvana-kokoonpanon. The Nirvana Experience on täyttä Nirvanaa lavaesiintymistään ja musiikkiaan myöten. Luvassa on yhteensä yli 30 Nirvanan tunnetuksi tekemään kappaletta yhtyeen eri vuosilta.
Liput maksavat joulukuun loppuun saakka alkaen 19,50 euroa, jonka jälkeen hinta nousee 29,50 euroon.
taitaa silti jäädä väliin
harvinainen montage of heck
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ lainasin kyseisen harvinaisuuden keväällä Myyrmäen kirjastosta
Viime aikoina tullut katteltua Youtubesta aika paljon Nirvanan livetaltiointeja ja extended versio unpluggedistakin tuli katsottua ekaa kertaa.
pitääpi kuunnella. kiva!
Kuuntelen pitkästä aikaa Incesticideä, joka on kova lätty. Mutta sisältää myös paskimman Nirvana biisin ikinä. Eli Son of a gun, ihan hirvee blink14380 renkutus
Onneks ei siis ole niiden oma biisi Hyvä biisi kylläkin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
KZ wrote:Kuuntelen pitkästä aikaa Incesticideä, joka on kova lätty. Mutta sisältää myös paskimman Nirvana biisin ikinä. Eli Son of a gun, ihan hirvee blink14380 renkutus
Juu ei kuulostakaan Nirvanalta, sen verta paskaa settiä. En tee taustatutkimusta, hyi!
Luppakorva sikailee taas wrote:KZ wrote:Kuuntelen pitkästä aikaa Incesticideä, joka on kova lätty. Mutta sisältää myös paskimman Nirvana biisin ikinä. Eli Son of a gun, ihan hirvee blink14380 renkutus
Juu ei kuulostakaan Nirvanalta, sen verta paskaa settiä. En tee taustatutkimusta, hyi!
Vaselines.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
KZ wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:KZ wrote:Kuuntelen pitkästä aikaa Incesticideä, joka on kova lätty. Mutta sisältää myös paskimman Nirvana biisin ikinä. Eli Son of a gun, ihan hirvee blink14380 renkutus
Vaselines.
Mitä vittua nyt taas maailman parhaita biisejä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Luppakorva sikailee taas wrote:KZ wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:KZ wrote:Kuuntelen pitkästä aikaa Incesticideä, joka on kova lätty. Mutta sisältää myös paskimman Nirvana biisin ikinä. Eli Son of a gun, ihan hirvee blink14380 renkutus
Vaselines.
Onhan toi melkolailla täydellinen poppibiisi.
Tsekkaa KZ esim. tuosta tuoreehko veto Vaselinesilta koska vaikka Nirvana hyvä niin toi bändi best:
jookcha wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:KZ wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:KZ wrote:Kuuntelen pitkästä aikaa Incesticideä, joka on kova lätty. Mutta sisältää myös paskimman Nirvana biisin ikinä. Eli Son of a gun, ihan hirvee blink14380 renkutus
Vaselines.
Onhan toi melkolailla täydellinen poppibiisi.
Tsekkaa KZ esim. tuosta tuoreehko veto Vaselinesilta koska vaikka Nirvana hyvä niin toi bändi best:
Hmm, slight improvement. Toi on vähä tota "placeholder rock punkkia", termi jonka itse juuri keksin, jota esim. Breeders edustaa(sori). Itseasiassa toi vois olla hyvä biisi animal collectiven esittämänä (sori )
vohoi vittu luinko oikein, KZ nyt en kyllä enää tajua sua yhtään, vaselinesin son of a gun maailman parhaita biisejä ja nirvanan versio vähintäänkin kelvollinen eli vitu 5/5
Kohta KZ huomaa, että Nirvana on coveroinut muitakin The Vaselinesin biisejä ja siitähän riemu repeää.
Kohta KZ huomaa, että Nirvana on coveroinut muitakin The Vaselinesin biisejä ja siitähän riemu repeää.
Hyvin mahdollista, ei se Mollys lipskään mikään paras biisi ole
En viha vaseliineja, mutta näillä näytöillä en ole järin impressed.
Anteeksi kaikille blink12345678 tyyliselle punkpopin ystäville
#trollaus
jesus doesn't want KZ for a sunbeam
Itelle parasta Nirvanaa just Incesticide ja With the Lights Out -boxsetin kolmos-CD, joka siis sisältää In Utero-aikaisia demoja ja b-puolia (mm. se yhdeksänminuuttinen demoversio Scentless Apprenticesta on aika huikea). Nirvanan Vaselines-covereista tykkään kyllä, olen joskus yrittänyt kuunnella Vaselinesia itseään, mut en kai sit ole hirveämmin innostunut kun en ole sen enempää heidän tuotantonsa pariin palannut.
Last edited by Rubiconna (21.01.2018 00:47)
Innostuin tässä kattomaan noita 91 Paramount videoita Youtubesta. Dave Grohlin rummutus voi helvetti, älytön luonnonvoima.
Tää hämmentää ihan helvetisti
Britti imitaattoribändi joka näköjään soittaa ihan muuallakin kuin paikallisen räkälän nurkassa.
Ei vittu nää vetää myös Nirvana unplugged keikkoja
Internet kiinni, mulle riitti
Vaselines best ja tät's vittu it.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
KZ:n kanssa samiolla linjoilla, Vaselines coverit on levyn (ja koko bändin) huonointa antia. Alkuperäiset on mielestäni vielä huonompia, ei kiinnosta yhtään tuon tyyppinen poppirokkirenkutus. Unpluggedilla Jesus Don't Want Me For a Sunbeam on ihan pl, mutta en tykkää siitäkään alkuperäisestä. Meat Puppets coverit sen sijaan on "molempi parempi" eli alkuperäiset ja unplugged versiot 5/5.
Last edited by Firon (21.01.2018 11:35)
Miten monta Nirvana "tribuuttibändiä" maailmaan mahtuu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Miten monta Nirvana "tribuuttibändiä" maailmaan mahtuu.
"Kuinka monta tribuuttibändiä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?"
Joku huumorihminen voi jatkaa.
Last edited by rc-lungen (22.01.2018 11:59)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
noiseidea wrote:Miten monta Nirvana "tribuuttibändiä" maailmaan mahtuu.
2-4 ok.
Okei
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Meat Puppets coverit sen sijaan on "molempi parempi" eli alkuperäiset ja unplugged versiot 5/5.
Vuoroin vieraissa
Sent from my iPhone 16