You are not logged in.
kk
Last edited by shanks (19.09.2019 13:41)
tää on
Sun Giant on todella mainio. Levyä en ole vielä kuullut. Ei kuulosta yhtä paljon MMJ:ltä kuin BoH. Laulua on kaiutettu jonkin verran. Tuo jostain syystä mieleen myös Person Pitchin.
Aion ostaa kokopitkän, ehdottomasti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
MMJ:ltä kuin BoH
Hantan itkuraivareita odotellessa
This must be what jail / I will scratch
kuuntelin kerran tuon levyn ja kuulosti yllättävän hyvältä.
späm
[quote:78d03af843="ex-kolja"]MMJ:ltä kuin BoH[/quote:78d03af843]
Hantan itkuraivareita odotellessa
saisko saman suomexx pliiiZZZZ
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
JAU PAU!
Mitään en tästä orkestrasta tiedä muuta ku että kaunista musiikkia ovat tallentaneet. Vaikka kuinka haluaisi pyristellä PF:n ja Metacriticin aivopesua vastaan niin hienon popmusiikin edessä täytyy lopulta antautua. Noi MMJ & BoH -vertaukset kannattaa jättää omaan arvoonsa, maalikuninkaaksi voi tulla vaihtopenkiltäkin.. Koko levy löytyy myös Luisterpaalista.
"Tiger Mountain Peasant Song"
My Morning Grizzly Bear of Horses tama. Ihan hyva levy kylla, vuoto tapahtui ajat sitten niin ehtinyt sulatella useamman kuukauden tuota kokopitkaa mutta ei oikein aukea. Sun Giantin biisit on kekseliaampia mutta myos aika paljon Grizzly Bearilta ottavia.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
mykonos
en kyl jaksa muuten edes ep-mitassa.
Tykkään levystä kovasti. Sellaista folkpoprockia beachboysisti. Ihmekään, että tuli ensin mieleen jotenkin hyvällä tavalla vesitetty versio Person Pitchistä.
Pelasti tänään työpäivän kun vettä tuli perkeleesti ja ihmiset halusivat silti postinsa. Olisi pitänyt tehdä newmanit.
Pelasti tänään työpäivän kun vettä tuli perkeleesti ja ihmiset halusivat silti postinsa. Olisi pitänyt tehdä newmanit.
Paul Newman on kuihtunut aika surkeaksi.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
kuuntelematta paskaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Älä pilaa ketjua joillakin ihan väärillä ihmisillä, joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. :x
http://www.youtube.com/watch?v=DrQRS40OKNE
JEESUS MIKÄ BIISI!
Ihan hyvältä, mutta vähän retrolta kuulosti yksi biisi Uncut-sämplerillä. CSN, anybody?
CSN, anybody?
Parempaa! :x
olen jokseenkin yllättynyt että tämä ei aiheuta enempää KIIMAA täällä. tuolla levyllä on kuitenkin joku 5-7 täydellistä pop-kappaletta, siis nyt puhutaan samasta tasosta jonkun brian wilsonin huippuvuosien teoksista. nerokasta, ihanaa musiikkia
[quote:852d681a6d="ex-kolja"]Pelasti tänään työpäivän kun vettä tuli perkeleesti ja ihmiset halusivat silti postinsa. Olisi pitänyt tehdä newmanit.[/quote:852d681a6d]
Paul Newman on kuihtunut aika surkeaksi.
Moneenkohan ketjuun olen tämän jo spämmännyt.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
joo, on kyllä mukavan kuulosta.
Menetetty peli
Jeps, tää on kyllä yllättävän hyvää
en ole kolmekybänen emoboy
Jeps, täähän on todella hyvää
ihan mukavaa musiikkia kieltämättä
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Kaunista. Oon kuunnellu tän tänään jo viis kertaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei mene vieläkään ihan jakeluun.
Sinänsä hyvää, mutta liian My Morning Jacketia.
turston wrote:
[quote:c2dea2cd9e="Bedderi"]Ei mene vieläkään ihan jakeluun.
Sinänsä hyvää, mutta liian My Morning Jacketia.[/quote:c2dea2cd9e]
Ja jos bändillä on biisi nimeltä Mykonos, niin eikö se ole vähän liian Okonokos?
turston wrote:
[quote:16a3882d9d="Bedderi"][quote:16a3882d9d="Bedderi"]Ei mene vieläkään ihan jakeluun.
Sinänsä hyvää, mutta liian My Morning Jacketia.[/quote:16a3882d9d]
Ja jos bändillä on biisi nimeltä Mykonos, niin eikö se ole vähän liian Okonokos? [/quote:16a3882d9d]
eiei pojat nyt ootte käsittäny nää ihan väärin!
[quote:1ec8bbc45c="Bedderi"][quote:1ec8bbc45c="Bedderi"]Ei mene vieläkään ihan jakeluun.
Sinänsä hyvää, mutta liian My Morning Jacketia.[/quote:1ec8bbc45c]
Ja jos bändillä on biisi nimeltä Mykonos, niin eikö se ole vähän liian Okonokos? [/quote:1ec8bbc45c]
Nyt alkoi kiinnostaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Musta tää kuulosti aika vähän MMJ:ltä tai ehkä vähän vanhalta. Mutta hemmetin hyvä levy!
Edit. Kyl tää levy on paras.
Nää tuli nähtyä keikalla pari viikkoa sitten Ruotsissa. Ei oo ihan mun musiikkia mut laulupuoli teki kyllä ison vaikutuksen, oli niin kaunista. Bändin ainoalle parrattomalle kaverille ei luonnollisesti oltu annettu mikrofoniakaan .
Ruotsalaisyleisö meni villiksi jo pelkästä soundcheckistä ja bändi vaikutti vähän hämmentyneeltäkin suuresta suosiostaan ja yleisöstä joka huusi nähdessään vilauksenkin bändin tyypeistä.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"