You are not logged in.
Pages: 1
Every Time My Heart Turns Around
http://www.youtube.com/watch?v=dzatZDP_6ao
Angels Calling
http://www.youtube.com/watch?v=dAp7EvdpFJw
All The Best Girls
http://www.youtube.com/watch?v=hu3Pbc2BKt4
Princess
http://www.youtube.com/watch?v=l9nJq4fi5f8
Ja kirsikkana kakan päällä:
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=532&a=4474
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Muistetaan myös yhtyeen vakuuttava esiintyminen Visa Mäkisen ohjaamassa Pekka Puupää- elokuvassa. Ressu joutuu leffassa gangsterien kidnappaamaksi.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
miks tää on koneemmassa?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
miks tää on koneemmassa?
ettei hukkuisi paskatopiccien sekaan kevyemmässä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kävi soimaan All the best girls päässä, kun avasin tämän
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:fff6496329="silvawhale"]miks tää on koneemmassa?
ettei hukkuisi paskatopiccien sekaan kevyemmässä [/quote:fff6496329]
voisko tälle turkupaskalle tehdä oman laarin?
[quote:2c5870926d="TWISTED BITCH"][quote:2c5870926d="silvawhale"]miks tää on koneemmassa?
ettei hukkuisi paskatopiccien sekaan kevyemmässä [/quote:2c5870926d]
voisko tälle turkupaskalle tehdä oman laarin? [/quote:2c5870926d]
sen laarin vois sijoittaa vaikka jollekin toiselle foorumille nää kaikki on niin paskoja että ei tää ole edes hauskaa
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:18e399602a="silvawhale"][quote:18e399602a="TWISTED BITCH"][quote:18e399602a="silvawhale"]miks tää on koneemmassa?
ettei hukkuisi paskatopiccien sekaan kevyemmässä [/quote:18e399602a]
voisko tälle turkupaskalle tehdä oman laarin? [/quote:18e399602a]
sen laarin vois sijoittaa vaikka jollekin toiselle foorumille nää kaikki on niin paskoja että ei tää ole edes hauskaa
[/quote:18e399602a]
Kuuluuko tähän "turkupaskaan" teidän mielestä esimerkiksi Iron Cross??
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:52760ef410="j-sus"][quote:52760ef410="silvawhale"][quote:52760ef410="TWISTED BITCH"][quote:52760ef410="silvawhale"]miks tää on koneemmassa?
ettei hukkuisi paskatopiccien sekaan kevyemmässä [/quote:52760ef410]
voisko tälle turkupaskalle tehdä oman laarin? [/quote:52760ef410]
[/quote:52760ef410]
Kuuluuko tähän "turkupaskaan" teidän mielestä esimerkiksi Iron Cross??[/quote:52760ef410]Toivottavasti ei
En enää ymmärrä näitä traumaisia ihmisiä No, ehkä mullekin tulee taas joskus traumat...jostain
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:6b037a58bd="j-sus"][quote:6b037a58bd="silvawhale"][quote:6b037a58bd="TWISTED BITCH"][quote:6b037a58bd="silvawhale"]miks tää on koneemmassa?
ettei hukkuisi paskatopiccien sekaan kevyemmässä [/quote:6b037a58bd]
voisko tälle turkupaskalle tehdä oman laarin? [/quote:6b037a58bd]
[/quote:6b037a58bd]
Kuuluuko tähän "turkupaskaan" teidän mielestä esimerkiksi Iron Cross??[/quote:6b037a58bd]
ei, se kuuluu hevipaskaan.
[quote:07b677383d="ginipoika"]
[/quote:07b677383d]
Toi on mulla taustakuvana.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:bdb24217fd="Bricolage"][quote:bdb24217fd="ginipoika"]
[/quote:bdb24217fd]
Toi on mulla taustakuvana.[/quote:bdb24217fd]
Edelleen vitun siistiä, miten toi kuva on jotenkin täydellisesti Emerson Lake & Palmerin Love Beach vedettynä jonkin Turku-filtterin läpi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"Jollakin Turku-filtterillä" tarkoitat kaiketi "tyylitajua".
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:0090de217b="Joe Caligula"][quote:0090de217b="j-sus"][quote:0090de217b="silvawhale"][quote:0090de217b="TWISTED BITCH"][quote:0090de217b="silvawhale"]miks tää on koneemmassa?
ettei hukkuisi paskatopiccien sekaan kevyemmässä [/quote:0090de217b]
voisko tälle turkupaskalle tehdä oman laarin? [/quote:0090de217b]
[/quote:0090de217b]
Kuuluuko tähän "turkupaskaan" teidän mielestä esimerkiksi Iron Cross??[/quote:0090de217b]
ei, se kuuluu hevipaskaan. [/quote:0090de217b]
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Poikien taiteilijanimet olivat myös aikaansa edellä. Mäkelän Esa oli luonnollisesti Reddie "Ressu" Redford, Mäen Veijo oli Vinnie Lane, Piiparisen Sami oli Sam Eagle ja Kai Stenman oli Guy Stoneman.
Yhtyeen kuuskymppisellä rumpalilla ei ollut taiteilijanimeä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pages: 1