You are not logged in.
HUIG näytti kuuntelevan natural snow buildingsia, niitä on kovin hehkutettu ja taisi joku hyvä pitkä biisi olla jollain kokiksella, olisko jollain lisätietoja? eikös näiltä ilmestyny just 4-CD joka myytiin heti loppuun, tupla-karvalakkiversiota on kai viä jöjelllö, enpä kuule tiijä
Joo Natural Snow Buildings kuulostaa hyvältä, Twinsistermoon silti ehkä påremmalta
Pistetään topikki pystyyn! Tyttö ja poika Ranskasta tuottavat "sitä" ambient/psyke/folk/avant-karsinassa. Hieman nihkeästi tuntuu olevan tietoa tarjolla, smaa vanhempien julkaisuiden kohdalla mutta uusintajulkkuja kait jonkin verran liikkeellä.
Omasta mielestä paras levy tähän mennessä The Dance... mutta uudelta kassultakin löytyy hyvää, painostavaa pörinää.
Pistetään vielä spämmäten diskografiaa, paljonkohan jäi puuttumaan.
NSB - Witch-Season CS
NSB - Two Sides of a Horse CS
NSB - The Winter Ray 2CD
NSB - Ghost Folks CD-R
NSB - Laurie Bird CD-R
NSB - Slayer of the King of Hell CS
NSB - The Dance of the Moon and the Sun 2CD-R/2CD/4CD
NSB - Sung to the North CD-R
TSM - When Stars Glide Through Solid CD
TSM - Levels and Crossings CD-R/CD
TSM - Rivers of Blood Ending in the Sun 3"CD
I - Golestan CD-R/CD
I/TSM/NSB - The Snowbringer Cult 2CD
Mitä sanoo viisaammat?
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Joooo aika vähän on tän tyylistä kamaa tullu ylipäänsä kuunneltua mut Natural Snow Buildings ja Twinsistermoon kyl iskevät molemmat. Toi Snowbringer Cult, TSM:n Levels and Crossings ja NSB:n Sung to the North ainaki koviks todettu.
En näistä sen syväluotaavammin oikeen osaa nyt sanoa, sellasta iltahämärän muzaa jes jes
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
joo sais toi dance of the moon and sun viimein ilmestyä ja taisin jonkun twinsistermooninkin jo varata mut oottelen et saan tarpeex kamaa tilaukseen et ehkäpä kesällä jo kuunteluun?
hyvältä kuulostanu kaikki mitä oon q-llu
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
hyvältä kuulostanu kaikki mitä oon q-llu
Tähän sama. Pitäis kai hankkia jotain julkaisuja kunhan nyt ois rasaa joskus.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oonkohan jo tilannut ton Dancen, en ikinä muista.
Tämmöset puhelinhifistelylivepätkät löysin muuten joskus täältä:
http://bsrlive.com/archives/playlistSea … tist=27582
Täällä kaikki ohjelmassa soittaneet:
http://bsrlive.com/archives/show.php?s=100
oon kuullu näiltä sellasen 40-minuuttisen biisin kuin song for laurie bird. se oli loistava.
Ei muuta kun lisää housuihin, tämmötteitä sais ostaa suoraan musikanteilta itseltään:
Laurie Bird seedee
Dance of the Moon & Sun spessu
The Wheel of Sharp Daggers kassu
Hinnat oli 6, 20 ja 5 egee, kääii postissa tuntuivat suosivan. Ton kassun ilmestymisajankohdasta ei kai ole tietoa mut varmaan ennemmin tulee kuin tuo Dance
Spämmi hotmail-osoitteeseen snowbuild jos kiinnostaa.
Niin ja toi Snowbringer Cult kuulostaa muutaman kerran jälkeen tosi hyvältä, varsinkin noi TSM:n biisit.
[quote:bf5df5386c="kikikaikai"]Ei muuta kun lisää housuihin, tämmötteitä sais ostaa suoraan musikanteilta itseltään:
Laurie Bird seedee
Dance of the Moon & Sun spessu
The Wheel of Sharp Daggers kassu
Hinnat oli 6, 20 ja 5 egee, kääii postissa tuntuivat suosivan. Ton kassun ilmestymisajankohdasta ei kai ole tietoa mut varmaan ennemmin tulee kuin tuo Dance
Spämmi hotmail-osoitteeseen snowbuild jos kiinnostaa. [/quote:bf5df5386c]
vopis pannan spämmäten kyl, kiitti winkistä
lol apua
ultravox
en muistanu tilailla, mut snowbringer cultin sain eilen boa melody barista, olihan se ihan komeeta menoa, ja twinsistermoonin lauluista varsinkin tuli ihan vashti bunyan mieleen. jostain oon ollu lukevinani et se on kuitenki mies joka siinä laulaa enpä kuule tiijä kuuntelin sohvalla ja toki nukahdin välillä, hyvän levyn merkki.
vaan koskahan dance of the moon and sun ilmestyy, kuulemma digitalis vetäytyi hankkeesta kun oli bradilla jotain kinaa tyyppien kanssa, ja bradillä oli rahavaikeuksia mut tyypit vaati kaikkee ihme systeemiä mukaan, pitää olla liitettä just tollasella paperilla jne ja ei meitä kiinmnosta sun vaikeutes. no kyllä kait students of decay tuon silti julkaisee ja digitalis on mukana jakelemassa. paras sit olla hieno paketti kaiken säätämisen jälkeen...
lol apua
ultravox
vaan koskahan dance of the moon and sun ilmestyy, kuulemma digitalis vetäytyi hankkeesta kun oli bradilla jotain kinaa tyyppien kanssa, ja bradillä oli rahavaikeuksia mut tyypit vaati kaikkee ihme systeemiä mukaan, pitää olla liitettä just tollasella paperilla jne ja ei meitä kiinmnosta sun vaikeutes. no kyllä kait students of decay tuon silti julkaisee ja digitalis on mukana jakelemassa. paras sit olla hieno paketti kaiken säätämisen jälkeen...
Vähän ollut hiljaisempaa tällä saralla mutta nyt Dance Of The Moon olis saatavilla jos ei ole ennakkotilannut:
http://www.studentsofdecay.com/SoD70-71.htm
Sitten yhdellä spämmipalstalla oli tämmöinen linkki livepätkään:
http://www.vpro.nl/programma/dwars/arti … /40141505/
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
jaha, brad oli unohtanu postittaa mun levyn
muutenkin taitaa olla hype mennyt jo mut kattellaan josko joskus tänne asti ehtii
the dance of the moon and the sun
maailman paras levy?
täytyispä taas kuunnella, huima hypetys aiheutti vaihteeksi jonkinmoisen vastareaktion kun levyn viimein sain ja ehkä liiankin massiivinen paketti bonuslevyineen oli liikaa, mut yritän tsekkailla taas joku päivä
pari uusinta levyä
täytyispä taas kuunnella, huima hypetys aiheutti vaihteeksi jonkinmoisen vastareaktion kun levyn viimein sain ja ehkä liiankin massiivinen paketti bonuslevyineen oli liikaa, mut yritän tsekkailla taas joku päivä
jos vastareaktio ei ole hellittäny niin myypä mulle ni ei tartte kärvistellä eihän näitä saa enää mistään pl. paria viimeisintä..
pitääkö tähänkin tutustua?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
pitääkö tähänkin tutustua?
Joo.
Toi taustalle ja sit sohvalle torkkumaan:
Älä päästä painiks sitä
^kiitos linkistä, IRL. vähän liian yleistä, luonne puuttuu. kaikki taajuudet soi, tapahtumat tuntuvat tasa-arvoisilta ja
epädynaamisilta, mutta silti ei olla vaikkapa Eliane Radiguen hallitsemassa hypnoottisessa pysähtyneisyydessä. Vaikka
äänikuvassa on paljon kaikkea, se ei ole samalla tavalla yksityiskohdista rakentuva huikea kone kuin sinfoniaorkesteri
parhaimmillaan. äänet ovat aika tyypillisiä tuollaiselle musiikille: paljon kaikuisia feedback-ulahduksia, sterokuvassa leveäksi
levitettyä humua joka voisi olla melkein miltä tahansa ns. alan levyltä. Tarttumapintaa ei siten löytynyt äänikuvasta,
täyteläisyydestä/"totaalisuudesta" eikä dronemaisuudesta.
edit: tein just ku käskit, menin sohvalle makaamaan ja pistin soimaan
Last edited by MMM (15.08.2012 17:55)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Oon tässä kahtena iltana ennen nukkumaanmenoa lueskelun lomassa taas kuunnellut ton Dance of the Moon and the Sunin. Varmaan kolme vuotta oon yrittänyt selättää sitä ja oivaltaa sen neroutta, mutta edelleen vähän vaiheessa on tämä. Ihan nättiä humistelua ja sinällään menee just edelläkuvatun toiminnan taustalla mainiosti, mut ehkä tää pitäis joskus ihan oikeasti kuunnella kuulokkeet päässä alusta loppuun, tai ainakin levy kerrallaan. Hattua nostan kyllä näiden tuotteliaisuudelle ja halulle tehdä naurettavan massiivisia dronepläjäyksiä. Muistaakseni toi Our Man from Centauri oli parempaa huristelua, dronefolkin sijaan enemmän avaruussoundeja.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tää on kyllä niin hiton kova bändi just sitä mitä lääkäri määrää talveen!
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst