You are not logged in.
Don't stop, never give up
Hold your head high and reach the top
Let the world see what you have got
Bring it all back to you
Ilmiö, joka tykitti monta nyttemmin uusintakuunteluilla todella rautaisiksi osoittautuneita hittejä. En tiedä miksi hajosi, tai ainahan nämä hajoaa kun kasvavat liian vanhoiksi ja pyrkivät tekemään jotain todella aikuista huttua. Rachel Stevensistä kasvoi seksisymboli, joten epäilisin hänen pyrkineen ensimmäisenä bändistä pois.
Oliko tämä peräti biisi jolla breikkasivat vai oliko niillä telkkusarja jo ennen tätä
Toi ei ole kyllä erityisen hyvä, mutta hienoja viime vuosituhannelle jääneitä juttuja mukana, Jo punaisissa verkkareissa ja topissa sekä yhdessä vaiheessa jätkät laulaa "hoochi mamaa". Don't Stop Movin' ja Bring It All Back huomattavasti parempia kappaleina. Klassikkoja kumpainenkin.
i'll play my la la shit for you anytime
Tuohan se ensimmäinen hitti oli.
Ei pidä myöskään unohtaa näiden mahtavaa tv-sarjaa. Tuli katsottua jonain kesänä varmaan jokainen sinä kesänä näytetty jakso. Tuli sopivasti joskus neljältä iltapäivällä tv:stä. Hannah
Ja eikö Rachelista ollut joskus vuosi-pari sitten joku tosi-tv -sarja. missä seurattiin levyn valmistelua ja jännitettiin, että miten sinkku nousee listalla ja breikkaako tarpeeksi hyvin?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
katoin kans sarjaa niin usein ku pystyin
Nyt nousi sukupolvien välinen kuilu väliimme
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mä olin ihan lääpälläni tähän tyttöön
Sen takia katsoin sarjaa aina vaan. Voiski kokeilla jos löytyis jostain. Olis kiva kattoa uudestaan.
Minusta tuo videon biisi on näiden paras.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Nyt nousi sukupolvien välinen kuilu väliimme
Sama
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:9c6dd02d3c="Pope"]Nyt nousi sukupolvien välinen kuilu väliimme
Sama [/quote:9c6dd02d3c]
No eikä varmaan Moronicalla noussut!
[quote:76cbf1bc0f="Moronica"][quote:76cbf1bc0f="Pope"]Nyt nousi sukupolvien välinen kuilu väliimme
Sama [/quote:76cbf1bc0f]
No eikä varmaan Moronicalla noussut![/quote:76cbf1bc0f]
se yrittää selkeesti ottaa henkistä yliotetta meistä
[quote:e72783eb10="leposi"]Mä olin ihan lääpälläni tähän tyttöön
[/quote:e72783eb10]
Kukapa ei ollut.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.