You are not logged in.
Tämä ranskalainen bändi osaa tehdä maailman parasta auringonpaistehidastettufilmikaupungillakävelymusiikkia. Cherry Blossom Girl säestämässä Rooman katuja <3
Levyistä oma suosikkini on Premiers Symptomes. Kokonaisuutena tulee kuunneltua eniten, vaikka esimerkiksi Moon Safarilla ja Talkie Walkiellakin on mahtibiisejä. Mike Mills on tehnyt bändille hienoja videoita, esimerkiksi Sexy Boy, All I need (ehkä suosikkivideo ikinä) ja Kelly, watch the stars.
Harmittaa niin paljon Provinssikeikan missaaminen. Laihana lohtuna oli airiss-vastaajaviestit, joista erotti ehkä melkein jotain bändin soitosta. Joskus vielä on nähtävä livenä!
Levyistä oma suosikkini on Premiers Symptomes.
Vaikken mikään maailman suurin Airin ystävä olekaan, niin silti olen samaa mieltä. Itse asiassa nuo kuuluisimmat levyt, eli uusin ja kuusafari, eivät ole oikein koskaan innostaneet, muutamia biisiyksilöitä lukuunottamatta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Olen täss vuosien varrella oppinut inhoamaan tätä ranskalaista söpöilyelektronuuhnuuhittelua. Se soundtrack on kyllä hieno ja muutamat biisit hyvää poppilaa.
Piätisi ostaa Premiers Symptomes kun se joku biisi siltä jonka video näytettiin niin niin oli hyvä!
Moon Safari on aika vahva kokonaisuus, soundtrackikin pysyy ihan hyvin koossa sekin. Cherry Blossom Girl on mahtibiisi, Talkie Walkien kokonaan sain vasta pari päivää sitten kuunteluun.
Moon Safari oli niin tärkeä levy silloin joskus, että paheksun sen paheksujia edelleen, vaikken ole aikoihin kuunnellut. Premiers Symptomesin ostin myös vuosia sitten, mutten koskaan ole syventynyt kunnolla. Ehkä joskus.
JepJep.
Moon Safarin hyvyys jaksaa aina vaan yllättää, kun sen pitkien taukojen jälkeen "ottaa haltuun". Siinä on jotenkin kaikki kohdallaan. Kauniista The Virgin Suicides - soundtrackistä pidän isosti, mutta muut levyt eivät ole samalla tavalla sytyttäneet. Toki niilläkin näitä mahtipiisejä on paljon.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Virgin Suicides soundtrack on suosikkini näiltä. Myös Moon Safari ja uusin levy ovat hyviä. Premiers Symptomesia en ole kuullut. 10 000 Hertzistä en oikein innostunut. Aika harvoin vaan jaksan laittaa Airia soimaan. Provinssin keikan näin, mutta olin sellaisessa tilassa etten siitä paljoa muista. Taisin katsoa vain puolet keikasta ja muistan ainoastaan Cherry Blossom Girlin. itselleni. Miksi sitä pitää olla niin typerä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Provinssin keikalla meinasin nukahtaa seisaalleni ja levyltäkään en ole jaksanut kuin vähän alusta. Cherry Blossom Girl on aika kiva biisi ja se pingisvideo (Kelly Watch the Stars?) jäi mieleen, mutta en oikein muista oliko siinä mitään erityisen hassua.
This must be what jail / I will scratch
Cherry Blossom Girl on aika kiva biisi ja se pingisvideo (Kelly Watch the Stars?) jäi mieleen, mutta en oikein muista oliko siinä mitään erityisen hassua.
Kelly Watch the Stars jpp. On kai se vähän hassu video, ei mitenkään erityisen mahtava minusta kuitenkaan
Kuuntelin eilen Walkie Talkien ja tykkäsin kovasti. Pitäisi katsoa jos tuota löytäisi jostain mid-pricena niin voisi hankkia ihan laillisenakin versiona (eihän täällä ole teon edustajia paikalla?). Jotenkin olin jo melkein unohtanut koko bändin. Ehkä taustalla on se Provinssipettymys ja jotenkin olen liittänyt Airin siihen kirottuun festariin. Mutta aika paikkaa haavat ja Airkin kuulostaa taas pelkästään hyvältä. Toivoinhan minä jopa System Of A Down tragediastanikin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
premiers symptomes on lemppari näiltä. ja moon safari aina kun on -olo. virgin suicides on ollu aina mulle hullun pelottavaa kuunneltavaa yksinään varsinki jos on. en tiiä sitten. onhan siitä jo aikaa, mutta provinssikeikka oli loistava. suurin innostus mennyt kyllä bändiä kohtaan ohi, ehkä se tulee vielä takaisin. se oli iso osa minun yhtä kesää, just sitä kesää kun livenäkin näin. että tykkään mää näistä.
Darkelin levy on kuulemma hyvä? -späm
En ole kuullut kai kuin yhden biisin, mutta arvostelujen mukaan vastaanotto on ollut vähän ristiriitaista.
Voisi silti sen hankkia, tosin.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Virgin Suicides soundtrack on suosikkini näiltä.
Sama juttu, tosin muut tuotteensa eivät ole tarttuneet antamani viiden minuutin aikana mahdollisuuteensa. Mistähän laarista tämäkin levy tuli puoli-ilmaiseksi löydettyä, olikohan peräti Raksilan Euro Market....
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:5f1b8e1c0a="Alxity"]Virgin Suicides soundtrack on suosikkini näiltä. [/quote:5f1b8e1c0a]
Sama juttu, tosin muut tuotteensa eivät ole tarttuneet antamani viiden minuutin aikana mahdollisuuteensa. Mistähän laarista tämäkin levy tuli puoli-ilmaiseksi löydettyä, olikohan peräti Raksilan Euro Market....
Eikös just tuollaisista paikoista tee loppupeleissä parhaat löydöt? Kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, niin hyvät levyt lentävät alelaariin..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mulla tulee Airista ja sen musiikista mieleen teloitus - jos olisi luotu uniteloitus niin masinassa hyrräisi mikä tahansa Airin kappale. Parhautta oli Hope Sandovalin ottaminen lauluun ja siinä se sitten taisi ollakin Se.
I'm higher than the sun
Mulla tulee Airista ja sen musiikista mieleen teloitus - jos olisi luotu uniteloitus niin masinassa hyrräisi mikä tahansa Airin kappale. Parhautta oli Hope Sandovalin ottaminen lauluun ja siinä se sitten taisi ollakin Se.
En tajunnut edes vähän alusta...
"En tajunnut edes vähän alusta..." -Niin harvahan se osaa kääntää kytäjää?
I'm higher than the sun
Oonko mä vai enkö sanonut tänne että 10 000 hz legend on erinomainen? En ole? Ok, se on.
Muutama vuosi sitten kuuntelin jatkuvasti yhtyettä. Nyt on pahin innostus laantunut, mutta silti saattaisin ottaa autiolle saarelle mukaani jonkun kaksikon levyistä.
1. Premiers Symptomes
2. Moon Safari
3. 10,000 Hz Legend
4. Talkie Walkie
5. The Virgin Suicides
6. Everybady Hertz
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Uusi Air-levy Pocket Symphony ilmestyy 7.3. Levyllä on mukana vierailemassa ainakin Jarvis Cocker Jännityksellä odotan...
Uusi Air-levy Pocket Symphony ilmestyy 7.3. Levyllä on mukana vierailemassa ainakin Jarvis Cocker
Jännityksellä odotan...
Huu! Jarvis uniteloituksen pyövelinä nukkainen teloittajanmyssy päässään! SUU KIINNI!
Tero saatana, s'olet gay!
Joko se Dunckelin soololevy tuli vai onko se vasta tuloillaan? Muistaakseni luin joskus loppukesästä jotain juttua Pitchforkista, että syksyllä olisi julkaisupäivä.
Odotan kyl innolla ja semillä varauksella tota Jarvisin vierailua
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No jopas olen onnistunut sitten missaamaan. Pitääkin perehtyä iltapäivällä asiaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En jaksa tarkistaa, onko tästä jo ollut puhetta, mutta sekä Godin ja Dunckel olivat mukana Charlotte Gainsbourgin 5:55 -levyllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.