You are not logged in.
Oikeastaan aika paskaa. Tusinaelektroa Antonyn tulkitsemana. Vaikka on tuo Blind jollain perverssillä tavalla ihan tarttuva.
http://www.myspace.com/herculesandloveaffair
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
anttoni wirtanen?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ihan ältsyn hyväähän tää on, Antonylla tai ilman
Tosta vielä yks biisi, jota ei oo maikkarissa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Nyt oon koko levyn muutamaan kertaan kuunnellut ja hiukan pettynyt sittenkin oon, odotin ehkä kovempaa levyä. Pari kivaa biisiä, eli Antonyn laulamat ja sit nuo mitkä olin jo aiemmin kuullut. Loput silleen sutjakasti korvasta sisään mut kohta toisesta ulos.
Antony laulaa sinkkubiisin lisäksi kahella muulla biisillä, ja ne on kyllä levyn parhaat vetäsyt.
Näiden Classique #2/Roar 12" on silti hyvä, siinä mennään selkeesti syvemmälle spykedeelisiin diskoilusfääreihin kuin noilla kevyemmillä albumiraidoilla.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Remixeille näitähän pitää etsiä lisää. Ja joo tosiaan just toi Classique #2 soi, aika retro, aika acieeed?!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kaks kertaa pyöriny läpi, toisen kerran autossa jolloin ei päässy oikein eroon kuuntelutilanteesta. Tosiaan paikoitellen vallan mainiota, mutta useimmiten ei. En jaksas kuunnella kolmatta kertaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Minulle kuuntelukokemus oli toistuvasti vastenmielinen... En vaan kykene jaksamaan. Varmaan kaikki Radio Helsingin iltapäivä-dj:t tykkäävät.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Suunnilleen joka toisessa biisissä oli aina jotain, mihin olis tehny mieli keskittyä. Että jos ne jättäs laulut ja sen sellasen 'kivaa ja siistii viihdemusaa' -tekijän veke ja jumittais vaan tiettyjä juttuja ja vetäs soundillisesti vähän överimmäksi niin sit kyllä. Mut toisaalta jos sinappia valmistas vähän eri tavalla niin siitä tulis ketsuppia
blind , mutta myönnettävä on, että muuten on alkuinnostuksen jälkeen vähän jäänyt..
Menetetty peli
[quote:2555cdcb01="Alxity"]Onko tälle jo topic? Onko tästä puhuttu jossain? Kevyempää vai koneenpaa?
Taitaa olla yksi kesän puhutuimpia ja samalla myös ristiriitaisimman vastaanoton saaneita levyjä. Rytmi tais antaa 4 tähteä ja Soundi tais antaa vain pari. Pitähän tästä omakin mielipide sitten muodostaa ja tällä hetkellä tuntuu, että yksittäisiä ok biisejä löytyy, mutta ei jaksa oikein levymitassa minua kiinnostaa. Antonyn äänikään ei tässä pääse ehkä oikeuksiinsa. Ei se nyt vituta, mutta ei mitenkään erityisen hienolta tai omaperäiseltä edes kuulosta. Kaikenkaikkiaan minulle jäi vähän samanlainen fiilis kuin esim. MIAn Kalasta: joskus voi jossain bileissä laittaa jonkun biisin soimaan, mutta enpä kyllä taida koko levyä älyttmän montaa kertaa läpi kuunnella.[/quote:2555cdcb01]
[quote:ab2ae6a234="forssto"]Joo, eipä tässä mitään kiinnostavaa olisi, ellei Anttoni laulaisi.
sama paitsi ettei kiinnosta kyllä edes vaikka.[/quote:ab2ae6a234]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Taitaa olla yksi kesän puhutuimpia ja samalla myös ristiriitaisimman vastaanoton saaneita levyjä. Rytmi tais antaa 4 tähteä ja Soundi tais antaa vain pari.
Enks mä antanut vain yhden? Vai muistanko väärin?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:06f12b81f6="Alxity"]Taitaa olla yksi kesän puhutuimpia ja samalla myös ristiriitaisimman vastaanoton saaneita levyjä. Rytmi tais antaa 4 tähteä ja Soundi tais antaa vain pari.
Enks mä antanut vain yhden? Vai muistanko väärin?
[/quote:06f12b81f6]
Mun muisti näissä asioissa nyt on mitä on... Voi olla toki, että Rytmissäkin tuli viis tähteä. En jaksanut tarkistaa, mutta toinen arvostelu joka tapauksessa hehkutti ja toinen haukku se oli pointtini.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Eipä vähän paskasti alkanut osaamattomien torvien topikki.
En oo ehtinyt vielä kuunnella kokonaan uutta, mut toivon, että siltä löytyis enemmän juurikin sellasta acid-soundia kuin törkeän toimiva CLASSIQUE #2/ROAR
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei saatana, just soi toi s/t ja tulin katsomaan, onko täällä topiccia bändistä. Melkoista.
edit: kiinnostus tätä bändiä kohtaan lopahti noin neljänne biisin kohdalla :x
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
^Miks sä sit ostit sen. Ei vittu sulla on kyllä liikaa rahaa. Etkö ikinä kuuntele etukäteen näitä uusia bändejä?
On kyllä perin oudoksuttavaa, että joku risto_m tykkää tästä ja kehtas vielä laittaa disco wtf mixtapellekin. Skenepisteet laskussa. Se antonyn laulama biisi on melkein ok, mutta muutenhan tää on ihan sisällötöntä paskaa.
en ole kolmekybänen emoboy
tää on ihan sisällötöntä paskaa.
Juurikin näin.
Ehkä se sit oli se Antonyn mukanaolo, mutta vaikee on ymmärtää miten tää on voinut liikuttaa ketään mihinkään suuntaan. Harvinaisen tylsä ja huononkuuloinen bändi. Blind -piisiä kohtaan oli odotuksia, mitään ei lunastettu silläkään kertaa.
Tekis mieli katkeroitua kun about kaikki 00-luvun loppupuolen kohubändit on aina vaan toinen toistaan paskempia. Ei ole tänäkään vuonna ilmestynyt kovin montaa levyä, joita oikeasti jaksaisi kuunnella. En mä tiedä miksi tän pitää mennä näin.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:280e46e6d9="Rukoile kuolemaa"]Ei saatana, just soi toi s/t ja tulin katsomaan, onko täällä topiccia bändistä. Melkoista.
edit: kiinnostus tätä bändiä kohtaan lopahti noin neljänne biisin kohdalla :x[/quote:280e46e6d9]
Meinasin tuolla ostos-topikissa jo kommentoida, että tiesikkö ihan varmasti mitä hankit
[quote:7d381515c4="janne m."][quote:7d381515c4="Rukoile kuolemaa"]Ei saatana, just soi toi s/t ja tulin katsomaan, onko täällä topiccia bändistä. Melkoista.
edit: kiinnostus tätä bändiä kohtaan lopahti noin neljänne biisin kohdalla :x[/quote:7d381515c4]
Meinasin tuolla ostos-topikissa jo kommentoida, että tiesikkö ihan varmasti mitä hankit [/quote:7d381515c4]
Meinasin muuten tossa tokan tai kolmannen biisin kohdalla kommentoida, että ompas hyvin toteutettua kamaa
Mut joo, en tiennyt. Ymmärsin että tätä oltaisiin kehuttu myös ns. paremmissa piireissä. Kun tätä ja noita Max Mix kokiksia vertaa, niin ymmärtää, miten pielessä maailma on.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
On kyllä perin oudoksuttavaa, että joku risto_m tykkää tästä ja kehtas vielä laittaa disco wtf mixtapellekin. Skenepisteet laskussa.
no emmätiä, samaa paskaa tää on mun miälestä ku kaikki muukin tällanen paska. eli ihan hyvää paskaa
Tähän "bändiin" voisi soveltaa samoja sanoja, joita eilen käytin Hesburgerin tuplaespressosta: hirveintä paskaa ikinä. Kyseisellä espresso-elämyksellä oli hyvin vähän tekemistä kahvin kanssa ja tällä bändillä yhtä vähän hyvän musiikin kanssa.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
New Album 'Blue Songs' out 31st Jan
1. Painted Eyes
2. My House
3. Answers Come In Dreams
4. Leonora
5. Boy Blue
6. Falling
7. I Cant Wait
8. Step Up
9. Visitor
10. Its Alright
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
http://soundcloud.com/moshimoshimusic/s … blue-songs
Koko levy tuolla.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
http://soundcloud.com/moshimoshimusic/s … blue-songs
Koko levy tuolla.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Eka biisi rautaa, sen jälkeen alkoi melkoinen haahuilu/hissimusailu.
Mutta Painted Eyesille
EI SE AUKI ENÄÄ OO