You are not logged in.
Ensin tuli ...Baby One More Time, sitten Oops!... I Did It Again, sitten I'm a Slave 4 U, sitten Toxic. Nykyään Britneyn elämä valuukin sitten kovaa vauhtia viemäristä alas. Kaikenmaailman paskakärpäset repivät rahaa henkisesti sairaan ihmisen ahdingolla.
Sairaan Britney Spearsin ajojahti tuottaa miljoonia
Julkaistu: 6.2.2008 19:37
Ninni Lehtniemi
helsingin sanomat
Britney Spears kirjautuu vierotushoitoon, vilauttaa alapäätään, ajelee itsensä kaljuksi, menettää lastensa tapaamisoikeuden, yrittää itsemurhaa ja kiidätetään mielisairaalaan.
26-vuotiaan popin prinsessan elämä kulkee jyrkkää alamäkeä. Päihderiippuvaisen Spearsin ympärillä toimii kuitenkin kokonainen tuottoisa talouden haara. Hänen elämänsä seuraamisella tienattiin viime vuonna 110120 miljoonaa dollaria (noin 7582 miljoonaa euroa), arvioi Portfolio.com-lehti.
Yhdysvalloissa perinteisten viestinten osuus mainostuloista laskee.
Sen sijaan julkkisjuoruja julkaisevat aikakauslehdet parantavat asemiaan. Tämä suosii paparazzi-valokuvaajia, joille Spears oli viime vuoden tuottoisin kuvattava.
Yleisö ei tunnu saavan kylliksi Spearsin ryysyistä rikkauksiin ja rikkauksista rappiolle -tarinasta. Siihen liittyy myös kiehtova mysteeri: miten lapsitähdestä tuli ihmisraunio? Kiinnostusta lisää poptähden edesottamusten arvaamattomuus.
"Joka toimittajan haave on päästä seuraamaan tosielämän saippuaoopperaa, ja Britney tuottaa sitä meille joka viikko", totesi Sarah Ivens Yhdysvaltain OK!-lehden toimituksesta uutistoimisto AP:lle.
Saippuaoopperan käänteiden tallentaminen edellyttää valppautta. Tämän on älynnyt parhaiten kuvatoimisto X17, joka tienasi ympärivuorokautisella Spears-seurannalla kolmanneksen viime vuoden liikevaihdostaan. Pelkästään yksinoikeudella saadut kuvat, joissa sekava Spears ajelee päänsä, tuottivat puoli miljoonaa dollaria (noin 340 000 euroa).
Myös OK!:lla on kymmenhenkinen tiimi, jonka ainoa tehtävä on tarkkailla Spearsia. "Olemme jatkuvassa Britney-valmiudessa", Ivens kertoi.
Monen mielestä on unohtunut, että jahdin kohde on todellinen, nuori ja sairas ihminen. Yhdysvaltain kansallisen mielenterveysliiton johtaja Michael J. Fitzpatrick vetosi viime torstaina mediasirkuksen rauhoittamiseksi: "Ihminen on toipumisen ja hoidon aikana on oikeutettu yksityisyyteen Se saattaa itse asiassa olla tärkeä tekijä toipumisessa."
"On olemassa vaaravyöhyke, jolla kyseessä ovat elämä ja terveys. Sillä vyöhykkeellä parasta mitä lehdistö voi tehdä, on perääntyä. Spearsin kohdalla tämä hetki on todennäköisesti nyt", viestinnän etiikkaan erikoistuneen Poynter-instituutin varajohtaja Roy Peter Park puolestaan kommentoi kolumnissaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Saako äänestää, vaikkei ole kuullut kuin yhden levyn kokonaisuudessaan -- ja senkin ostettuna vitosen alelaarista vain yhden biisin eli Toxicin takia?
Oops!... I Voted Already
(eli Zonea)
TOXIC!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kyllä alkuaikojen teinilutka oli ihan voittamaton, vaikka toxic toki kuningaspiisi onkin...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
se uus sinkku on britneyn paras! parasta autotunen käyttöä ikinä, ja muutenkin ihan vitun kova ralli
Mun mielestä Neptuneskaan ei ole onnistunut tekemään tästä edes kuunneltavaa, toisin kuin Justinista.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
I'm a slave 4 U paras biisi! Mut en oo kyl kuullut muita levyjä kuin tuon In The Zzzounin.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
^ en usko:
onks toi kuva otettu shanksin vikan panemisen jälkeen?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mun mielestä Neptuneskaan ei ole onnistunut tekemään tästä edes kuunneltavaa, toisin kuin Justinista.
Eri. Justinin soolokama on poikkeuksetta kuulostanut todella mitäänsanomattomalta.
i'll play my la la shit for you anytime
Sama. My Lovessa on sentään koukkua, eikä Cry Me a River:kaan paska ole. Britneyn sinkkuhiteistä kaks erottuu erityisinä helminä: Baby One More Time ja Toxic. Muuten melko tusinaa.
Aika surullista tämä nykyinen ryöpytys tähden ympärillä. Ei voi muuta sanoa.
[quote:98233f53f1="Moronica"]Mun mielestä Neptuneskaan ei ole onnistunut tekemään tästä edes kuunneltavaa, toisin kuin Justinista.[/quote:98233f53f1]
Sama. My Lovessa on sentään koukkua
tähän korjattakoon että My Love on timbalandandandi-kamaa, tokalla levytllä ei neptunesit olleet enää niin inhiphoppopjarock että olisivat olleet tuottajina.
Britneyn ekasta tykkäsin, kaikki aikuisempi on tässä tapauksessa yhtä kuin paskempi.
Hit Me Baby One More Time.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Timbaland ja Justin ovat paljon parempi parivaljakko kuin Justin ja Neptunes. Cry Me A River taitaa olla toistaiseksi viimeinen aidosti hieno Timbaland-tuotanto.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Timbaland ja Justin ovat paljon parempi parivaljakko kuin Justin ja Neptunes. Cry Me A River taitaa olla toistaiseksi viimeinen aidosti hieno Timbaland-tuotanto.
Joo kyllä itsekin olen timbaland-justin -puolella. Uuden levyn Think She Knows/Lovestoned on kyllä albumiversioltaan parasta listapoppitaidetta hetkeen.
[quote:5e55a8ad3f="Juge"][quote:5e55a8ad3f="Moronica"]Mun mielestä Neptuneskaan ei ole onnistunut tekemään tästä edes kuunneltavaa, toisin kuin Justinista.[/quote:5e55a8ad3f]
Sama. My Lovessa on sentään koukkua[/quote:5e55a8ad3f]
tähän korjattakoon että My Love on timbalandandandi-kamaa, tokalla levytllä ei neptunesit olleet enää niin inhiphoppopjarock että olisivat olleet tuottajina.
Niinpä tosiaan onkin. Mut eiks Justifiedeä ollut tekemässä niin Neptunes, N.E.R.D kuin Timbalandkin? Oli miten oli, FutureSex/LoveSounds on huomattavasti parempi levy, vaikkei sekin vain keskimääräistä paremmin tehtyä nyky-r&b:tä, ei enempää.
Aika surullista tämä nykyinen ryöpytys tähden ympärillä. Ei voi muuta sanoa.
No on. Paha mieli tulee lehtijutuista. Ketään muuta ei riepotella mediassa noin pahasti, Britneyn kohdalla ei minkäänlaista rajaa. Tai jotenkin, vaikka muistakin kirjotetaan vaikka mitä, niin edes vähän säälivään sävyyn. Britneyn kohdalla media on vaan mielissään siitä, että se on noin pohjalla, asenne on säälin sijaan "noin siinä käy!". Vähän ku kostoksi siitä, kun alkuaikoina se oli niin kiltti, ettei ollu mitään kohukirjotettavaa. Nyt ne ottaa sitten kaiken irti.
Ja Justin on paras.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:f7119419b7="aqzu"][quote:f7119419b7="Juge"][quote:f7119419b7="Moronica"]Mun mielestä Neptuneskaan ei ole onnistunut tekemään tästä edes kuunneltavaa, toisin kuin Justinista.[/quote:f7119419b7]
Sama. My Lovessa on sentään koukkua[/quote:f7119419b7]
Niinpä tosiaan onkin. Mut eiks Justifiedeä ollut tekemässä niin Neptunes, N.E.R.D kuin Timbalandkin? [/quote:f7119419b7]Joo olivat mutta eikös NERD ole vain neptunes + rappaaja?
hantta perkele jotain rajaa
[quote:594b966d36="Juge"]Niinpä tosiaan onkin. Mut eiks Justifiedeä ollut tekemässä niin Neptunes, N.E.R.D kuin Timbalandkin? [/quote:594b966d36]
Joo olivat mutta eikös NERD ole vain neptunes + rappaaja?
Taitaa olla joo. En kyllä hirveesti tiiä/oo kiinnostunut näistä.
[quote:b178f2c1cf="shanks"]hantta perkele jotain rajaa [/quote:b178f2c1cf]
Juicen omassa topikissa nämä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ettikää ny vähän parempia kuvia..
käyks tää?
Siis anteeks nyt vaan, Timbaland on silkkaa paskaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
http://www.youtube.com/watch?v=Ks945vSNv9I
nyt kävi näin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Siis anteeks nyt vaan, Timbaland on silkkaa paskaa.
nyky-timba on kyl aika surullista. missyn pari ekaa toimii kyl edelleen.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Pritniltä tulee joulukuussa uusi levy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
åhå, tossa kesällä ku soi radiossa tää pritnin uusin niin tuli kyl mietittyä et se pesee kevyesti vähintään 95% kaikesta muusta listahutusta ja on tavallaan aika kokeellistakin
en tosin musita nyt edes biisin nimeä
Olisko ollut Break The Ice? Tykkään siitä paljon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olisko ollut Break The Ice? Tykkään siitä paljon.
joo eikä Piece of me:kään oo huono