You are not logged in.
en löytäny ysäritopiccia joten OMA TOPICCI TÄLLE
Ysäri-ihme Dr. Bombay teki comebackin
90-luvun musiikki palaa kauppoihin ja levylistoille, halusimme sitä tai emme. Nyt comebackin tekee vuonna 1998 Rice and Curry -albumin julkaissut Dr. Bombay. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että paluu tapahtuu kokoelma-albumin muodossa.
Dr. Bombayn kokoelma julkaistiin 5. joulukuuta. Vaikka levyn artisti onkin siis Dr. Bombay (alias ruotsalainen Jonny Jakobsen), on kokoelmalle kerätty materiaalia myös miehen jatkoprojektilta Dr. MacDoo, joka tosin julkaisi myös ainoastaan yhden albumin, Under the Kilt, vuonna 2000. Viime aikoina Jakobsen on esittänyt olevansa meksikolainen Carlito Juanes.
Ikivihreiden Bombay-hittien lisäksi kokoelmalla on mukana Basshunterin remiksaus Dr. Bombayn suurimmasta hitistä Calcutta. Alkuperäinenhän versio meni näin:
The Hits -kokoelman kappalelista:
01. Calcutta (Taxi, Taxi, Taxi)
02. Rice & Curry
03. S.O.S. (The Tiger Took My Family)
04. Shaky Snake
05. Spice It Up
06. Girlie Girlie
07. My Sitar
08. Indy Dancing
09. Family Macdoo
10. Highland Reggae (From Glasgow To Bombay)
11. Macahula Dance - Original
12. Mayday! Mayday!
13. Loch Ness
14. Under The Kilt
15. The Mad Piper
16. (Grandfather) Mac Macdoo
17. Calcutta 2008 Basshunter Remix
kuka myis mulle dr. macdoon levyn?
Comeback kokoelman muodossa.
Tässä Carliton levy:
Ei ole kyllä valitettavasti mitään muuta havaintoa levystä kuin tuo kansi.
kuka myis mulle dr. macdoon levyn?
nokitan eurolla enemmän..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ei helvetti! Mitähän tuo Jonny Jakobsen seuraavaksi keksii... Nyt on intia, skotlanti ja lattarit läytetty niin pitää vissiin sitten lähteä tekemään jotain dr. rastaman-juttua tai jotain muuta... En tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
popparissa oon nähny dr. macdoon cd-sinkun, mut oli muistaakseni kallis, femman tms? no, pitää toi greatest hits hoitaa.
ja joo, comeback-kiertue vopis olla asiaa, KUKA TOIS TÄN SUOMEEN??
tätä menoa odottelen kohta ihan oikeesti spraykaalien comebackiä
siis oliks tää sama kaveri ku gunther? ns. "varmana tietona "olen tuota kuullut...
psykokarkki wrote:ja joo, comeback-kiertue vopis olla asiaa, KUKA TOIS TÄN SUOMEEN??
ARDOUCHE!!! HÄN SOLO - DR. BOMBAYYYYYYY!!!
vittu maksan mitä vaan. js666 lämppäääääää!!!!!!!!!
forssto wrote:psykokarkki wrote:ja joo, comeback-kiertue vopis olla asiaa, KUKA TOIS TÄN SUOMEEN??
ARDOUCHE!!! HÄN SOLO - DR. BOMBAYYYYYYY!!!
vittu maksan mitä vaan. js666 lämppäääääää!!!!!!!!!
OISKO PARAS KEIKKA IKINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääääääää
siis oliks tää sama kaveri ku gunther? ns. "varmana tietona "olen tuota kuullut...
mä olen taas käsittänyt, että kummankin projektin takana on samoja heppuja, mutta "gunther" ei kuitenkaan ole jonny..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
silvawhale wrote:siis oliks tää sama kaveri ku gunther? ns. "varmana tietona "olen tuota kuullut...
mä olen taas käsittänyt, että kummankin projektin takana on samoja heppuja, mutta "gunther" ei kuitenkaan ole jonny..
http://sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%BCnther_(artist)
Det har förekommit rykten om att Günther och Dr Bombay skulle vara en och samma person, vilka dock är osanna, då mannens bakom Dr Bombay riktiga namn är Jonny Jakobsen.
The Hits -kokoelman kappalelista:
01. Calcutta (Taxi, Taxi, Taxi)
02. Rice & Curry
03. S.O.S. (The Tiger Took My Family)
04. Shaky Snake
05. Spice It Up
06. Girlie Girlie
07. My Sitar
08. Indy Dancing
09. Family Macdoo
10. Highland Reggae (From Glasgow To Bombay)
11. Macahula Dance - Original
12. Mayday! Mayday!
13. Loch Ness
14. Under The Kilt
15. The Mad Piper
16. (Grandfather) Mac Macdoo
17. Calcutta 2008 Basshunter Remix
mitenhän tarkkaan tuo biisilista on mietitty? vähän ihmetyttää että esim. hieman täytebiisin omainen shaky snake on otettu mukaan, mutta missä hulvaton hulabaloo? onkohan macdoo-levyltäkin biisit vain arvottu ja joku kuolematon klassikko jäänyt pois...
hittilevy toki jo tilauksessa
ei noi dr. macdoo -biisit ensikuulemalta ihan dr. bombay -klassikoiden tasolle yllä mut iha plpl, kyl tätä varmaan tulee vielä pyöriteltyä...
oli pudonnu kakkossivulle
under teh kilt toki kelpo hulinaa, kolme kokikselta löytymätöntä biisiä plus intro ja outro.
kellään kuulohavaintoja tuosta carlito juaneksesta, mistähän sais levyjä?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
oli pudonnu kakkossivulle
under teh kilt toki kelpo hulinaa, kolme kokikselta löytymätöntä biisiä plus intro ja outro.
kellään kuulohavaintoja tuosta carlito juaneksesta, mistähän sais levyjä?
iteki oon tota carlitoa vähän katellu sillä silmällä, mut ei oo jaksanu vaivautua vielä ettiin levyjä. japanissa on kuulemma suosiossa..
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
under the milf
Locolocolocolocoo!
Aijjaijjaijjaaa, FIESTAA!
carliton levyt edelleen esim. cdon:issa tyyliin 40e ja 60e kipale yhden carliton cd-sinkun hankin joskus, mut ei se nyt vielä ns. pankkia räjäyttänyt.
kuulemma teki ennen hittimenestystään kantria nimellä johnny moonshine, mutta onkohan mitään levyjä tuolta projektilta olemassa? ois varmaan ihan törkeen kovaa settiä
kuulemma teki ennen hittimenestystään kantria nimellä johnny moonshine, mutta onkohan mitään levyjä tuolta projektilta olemassa? ois varmaan ihan törkeen kovaa settiä
niin, eikö johnny moonshine koskaan levyttänyt?
on tää vaan niin neroa kamaa
Ha, juuri juhannuksena tuli fiilistelyä Dr Bombayn kaikki isoimmat hitit (Calcutta, Rice and Curry, S.O.S. (The Tiger Took My Family)) aamuyöllä.
COMEBACK!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ylös, neroa musaa edelleen
DR. BOMBAY TULOSSA TAMPEREELLE