You are not logged in.
uuden levyn kunniaksi topikki.
eilen kuuntelin eka kertaa. olipas jännää. pelkäsin että supernature olisi täyttä paskaa, black cherryn hengetön lisäke. mutta onneksi näin ei ole. tykkään enemmän kuin tuosta kakkoslevystä, vaikkakin pettymys oli hienoinen kun tajusin että tämä bändi on kadonnut jo liian kauas elektroniseen viidakkoon tehdäkseen enää koskaan felt mountainin kaltaista täydellistä (tästä ei kiistellä) taidehomobond-levyä... mutta turha itkeä kaatunutta maitoa, etenkin kun tämä uusis on niinkin hyvä kuin on. jonkun verran tympeitä väkisin puristetun oloisia fillereitä tuntuis olevan, mutta ehkä en ole kuunnellut vielä kunnolla niitä vaan tyrmännyt lähinnä junttimaisen kompin perusteella tms.
rauhallisemmat biisit tuntuisivat toimivan parhaiten (let it take you voisi melkein olla felt mountainilta!) mutta satin chic on silti tämän levyn paras ja goldfrappin toiseksi paras biisi utopian jälkeen. mieli saattaa muuttua kyllä alkuhuuman jälkeen. en vaan voi vastustaa kajahtanutta kapakkapiano-riffiä ja järjettömästi lallattavaa alisonia.
se on vieläkin maailman ihanin nainen !!!
Mangojauhe goddamn.
Kiitos. Täytyy tuohonkin sitten kaiketi tutustua...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:53b727bab6="tiptoo"]uuden levyn kunniaksi topikki.
eilen kuuntelin eka kertaa. olipas jännää. pelkäsin että supernature olisi täyttä paskaa, black cherryn hengetön lisäke. mutta onneksi näin ei ole. tykkään enemmän kuin tuosta kakkoslevystä, vaikkakin pettymys oli hienoinen kun tajusin että tämä bändi on kadonnut jo liian kauas elektroniseen viidakkoon tehdäkseen enää koskaan felt mountainin kaltaista täydellistä (tästä ei kiistellä) taidehomobond-levyä... mutta turha itkeä kaatunutta maitoa, etenkin kun tämä uusis on niinkin hyvä kuin on. jonkun verran tympeitä väkisin puristetun oloisia fillereitä tuntuis olevan, mutta ehkä en ole kuunnellut vielä kunnolla niitä vaan tyrmännyt lähinnä junttimaisen kompin perusteella tms.
rauhallisemmat biisit tuntuisivat toimivan parhaiten (let it take you voisi melkein olla felt mountainilta!) mutta satin chic on silti tämän levyn paras ja goldfrappin toiseksi paras biisi utopian jälkeen. mieli saattaa muuttua kyllä alkuhuuman jälkeen. en vaan voi vastustaa kajahtanutta kapakkapiano-riffiä ja järjettömästi lallattavaa alisonia.
se on vieläkin maailman ihanin nainen !!![/quote:53b727bab6]
Vähän Black Cherry lisäkkeeltä kuulostaa musta... Mutta noista hitaista oon samaa mieltä - ne toimii parhaiten (etenkin let it take you ). Satin Chic ei vielä auennut. Ei tämä kuitenkaan mikään turha levy ole. Parempi kuin sinkku antoi odottaa, mutta voi olla etten kauheesti kuuntele...
edit: Nyt ku kuuntelee toista kertaa niin levy paranee loppua kohti huomattavasti. Ensimmäiset kolme on aika skip skip... en kyllä tajua mikä tässä Satin Chicissä on niin erikoista; esim. Slide In on paljon parempi.
en ole kolmekybänen emoboy
Nyt vähän ehkä sillee kirpasi.
Katselen Goldfrappin kiertuetta ja hmmmmmmmm
11-07 Stockholm, Sweden - Globe (Coldplayn lämppäri)
Olen Tukholmassa kyllä joo sinä päivänä...
02-26 Belfast, Northern Ireland - Ulster Hall
02-27 Dublin, Ireland - Olympia
Ja yllättäen lentoni Dublinista lähtee 27.2. kello 00.45
Ei tässä mitään, mutta olishan se ollu varmaan ihan jees.
[quote:98c4d261ef="leposi"]Nyt vähän ehkä sillee kirpasi.
Katselen Goldfrappin kiertuetta ja hmmmmmmmm
11-07 Stockholm, Sweden - Globe (Coldplayn lämppäri)
Olen Tukholmassa kyllä joo sinä päivänä...
[/quote:98c4d261ef]
Kiertue kiinnostaa Coldplayn takia? No, nössöpopista ei ole maailman pisin matka stadionnössöilyyn..
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kiertue kiinnostaa Coldplayn takia? No, nössöpopista ei ole maailman pisin matka stadionnössöilyyn..
Totta tuo melkein kaikki Onneksi Coldplay on loppuunmyyty. Muuten tulisi kauhea mekastus ja arpominen Debaserin tai Globenin välillä.
Alison kuuluu top-20 naislaulajissa - muuten musiikki on tekosta mulle.
I'm higher than the sun
Alison kuuluu top-20 naislaulajissa - muuten musiikki on tekosta mulle.
Olipa huono kommentti
Tässä parempi: Alison on maailman ihanin laulaja ja musiikki on muutenkin aivan ihanaa.
Mangojauhe goddamn.
Jutellaampa taas yksin täällä. Supernature remixed on tosi hyvä! Etenkin Satin Chicistä Shortwave setin väsäämä Bombay Mix <3
Muita miksauksia mm. näiltä: T.Raumschiere, Múm, DFA ja Benny Benassi.
Kaipaan aika paljon Felt Mountainia, pitäis hakia koneelle!
Eopä muuta.
Mangojauhe goddamn.
[quote:d07e57bf66="tiptoo"]Bombay Mix <3
Kalkuttaa...[/quote:d07e57bf66]
dr. bombaylla nämä.
Aina vanhat äijät pilaamassa hyvät topikit dementiahuuruisilla aamuspämmeillä
Mangojauhe goddamn.
Viime viikolla kuuntelin Felt Mountainia ja Black Cherryä aika paljon. Felt Mountain ei oo yhtään tekosta mulle
en ole kolmekybänen emoboy
Kuuntelin viime viikolla junassa Seventh Treen ja Black Cherryn. Felt Mountain on ja pysyy lempparina, mutta kyllä koko tähänastinen tuotanto on
Eilen soitin 6.linjalla Trainin ja Hairy Treesin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ihan kiva!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Nostetaampa taas uuden levyn kunniaksi topikkia. Just tilasin lokaaliäksään vinnyylin. Ei tämä nyt mikään kaikkien aikojen Goldfrapp ole. Kerkesin taas pissiä innosta höyzyyn ku youtubessa kiersi joku feikki preview-video, joka kuulosti hieman Aphex Twiniltä ja sit uusi sinkku paljastuikin diskoksi.
No helvetin hienoja soundeja ja mukavan tyyliteltyjä kasaripastissi-tanssibiisejä tällä Head Firstillä tuntuu olevan kuitenkin. Dreaming ja Hunt jäivät ensikuuntelulta mieleen. Kannet tuovat mieleen My Little Ponyt ja eka sinkku (Rocket) Van Halenin klassikkohitin. Näillä mennään. Alisonille vielä kuitenkin vilpitön
Mangojauhe goddamn.
Mä kelasin, että tää on taas varmaan vähän menevämpi levy tyyliin Felt Mountain -> Black Cherry ja nyt sit Seventh Tree -> Head First.
Oon kyl diggaillut Goldfrappista, mutta... jotenkin... hmm! Esim. La Roux täyttää tätä tanssittavampaa sektoria mulla paremmin just nyt, vaikka ei se haittaa, että on enemmän valinnanvaraakaan
Itseasiassa tää uusi levy on mun mielestä tosi hyvä. En jaksa ymmärtää disautusarvioita, joissa valitetaan kuinka ennen Goldfrapp ois ollut joku suuri edelläkävijä joka nyt vaan referoi 80-lukua. Mun mielestä ne on aina tehneet ihan superhyvää referenssipoppia. Head Firstillä on ehkä parhaiten kaikista näiden levyistä tasapainossa tunnelmointi ja dise, just hianoo, sata tähtee.
Lisäbonus toki siitä juorulehtien välittämästä tiedosta, et meitsilläkin ois nykyään saumaa kaataa Alison
Mangojauhe goddamn.
Se on kyl aika kylmän oloinen esiintyjä
Aijjaa...mie näin Black Cherry -kiertueella kesällä 2003, ja siellä se oli ihan leppoisa lavalla. Josko vanhemmiten sitten kiristynyt pipo hällä? Olis kyllä mukava päästä livenä katsomaan taas. Mun tuurilla tulevat kuitenkin jonnekin Flow-festarille, ja jumppa-asuiset kreisibailaajat pilaavat kaiken
Last edited by tiptoo (07.04.2010 19:44)
Mangojauhe goddamn.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAGH! Eikö riitä, että lähen parsselooonaan vasta kuukautta MENin, Peachesin ja Alaskan keikan jälkeen, mut siel ois tossa 10 päivän päästä myös nää livenä ja vielä ilmaiseksi. AH JA VOIH!
Viimeaikoina on tullut kuunneltua ahkerasti uutta ja Seventh Treetä, ja ilman Caravan Girliä toi jälkimmäinen kilpailis kyllä jo debyn kanssa paikasta sydämessäni. Eli kiimaa olis kyl keikalle riittäny.
Mangojauhe goddamn.
Felt Mountainia saa siis anttilasta vitosella joten sen ostin viime viikollakosenyoli. Kuulin tuon levyn tuoreeltaan jo sillon ja oli aika lähellä etten ostanukin, mutta jotenkin jäi, no nyt korjasin vahingon. Eilen sitte poimein divarista myös Black Cherryn ja Supernaturen, tiesin kyllä että nää on ihan erilaisia ja ootin suurta pettymystä mutta kas, en pettynykään Kyllähän Seventh Tree ja Head First menee hankintaan myös
Last edited by hezma (17.01.2012 22:14)
Goldfrapp - Drew from Mute on Vimeo.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
also:
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
On kyllä hyvä tuo uusi(kin) levy.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Joo, ihan kivalta kuulostaa tämä Tales of Us.