You are not logged in.
Ei taida olla tämmöstä topikkia. Näitähän kuuntelee silloin tällöin mielellään kunhan ei mene liijan kikkeliksi, joku Todd Phillipsin In the Pines on ihan kaikkien aikojen suosikkilevyjä, vaikka en "hommia" aktiivisesti harrastakaan.
Törmäsin vaan maispeississä tämmöseen. Norjalainen, lupsakkaa laulupainotteista, ceilidh-piano ... tällasia ihme Kings of Convenience-harmonioita.
Ei järin rootsikasta, suorastaan kevyttä, mutta tykkään
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tää kuuluis ihanat miehet rannalla-topikkiin mutta kuvitetaan vielä Chris Thilella
Tuo on tosi hyvä. Ei silleen Alsion Krauss-kliinistä niinkuin O'Brienin omat levyt. Dirk Powell on ihan guru... Ja sen luottobanjisti Riley Baugus:
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Bluegrass on mun mielestä 1950-luvun jälkeen vähän vaikeata, paitsi John Hartford (jota ei kyllä oikeasti voi laskea).
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Bluegrass on mun mielestä 1950-luvun jälkeen vähän vaikeata
oon kuullu et tää ois klassikko:
No vähänkö on ottanunna päähän se että Dirk Powell on jääny näkemättä jo kahdesti
ymmärrän harmisi, oli meinaan yksi vuoden parhaita keikkoja. onkohan se/ne levyllä yhtä hyviä, jotenki siitä yhdestä "uusimmalta albumilta" soitetusta biisistä päättelin et saattais olla vähän kliiniisempää ja vähemmän mielenkiintoista joten en edes tsekkaillu oliko siellä levyjä myynnissä. rahatilanne toki vaikutti asiaan myös
(ps. voitko pope editoida tota kuvaa pienemmäx? eli laita img src -koodilla ja width=500 tai pienempi. mut toisaalta ihassama )
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:a64dd13d36="psykokarkki"]
(ps. voitko pope editoida tota kuvaa pienemmäx? eli laita img src -koodilla ja width=500 tai pienempi. mut toisaalta ihassama )[/quote:a64dd13d36]
voin
Jos bluegrassista puhutaan, niin Revenant Recordsin julkaisema Stanley Brothers-cd "Earliest Recordings: The Complete Rich-R-Tone 78s (1947-1952) on ainakin tosi hyvä!
Mulla on tosta punakantinen versio, josta en nyt tähän hätään löytänyt kuvaa mistään... Mutta eipä anneta sen häiritä spämmäilyn tunnelmaa.
EDIT:
[quote:6e6ffbf020="upsetter"]Jos bluegrassista puhutaan, niin Revenant Recordsin julkaisema Stanley Brothers-cd "Earliest Recordings: The Complete Rich-R-Tone 78s (1947-1952) on ainakin tosi hyvä!
Mulla on tosta punakantinen versio, josta en nyt tähän hätään löytänyt kuvaa mistään... Mutta eipä anneta sen häiritä spämmäilyn tunnelmaa.
EDIT:
[/quote:6e6ffbf020]
Mun vinyylissä on hopeanharmaat kannet. Ja on tosiaan hieno kokoelma.
Tykkään kyl Alison Kraussistakin yleensä.
Dirk Powell Band -keikka oli hieno, mutta jotenkin miehen laulu ei oikein iskenyt. Bändi silti soiton puolesta ja erityisesti Riley Baugus oli kyllä vuoden musiikkikohokohtia. Pitäis varmaan Baugusin sooloja koittaa jostain hommata.
tossa siis oli mukana jannu joka tunnetaan myös myöhemmiltä ajoiltaan byrdsin basistina. perinteistä mut himmeen nopeeta matsq
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pistin just tilaten Secondspinistä The Stanley Brothersin 4cd:n Definitive Collection 1947-1966-boksin, joita jäi vielä 3 kipaletta sinne. Lähetykset tulee siis taas vaihteeksi ilman postikuluja.
http://www.secondspin.com/music/product … id=2674228
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Taidanpa tilata tuon.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Taidanpa tilata tuon.
Siellä oli muutakin Stanley Brothers tavaraa, mutta toi taitaa olla aika kattava. Allmusicissa se sai ainakin täydet pointsit ja RYM:ssäkin 4,50.
Hetki sitten pistin tilaukseen vieä lisää saman henkistä kamaa:
Flatt & Scruggs ~ Complete Mercury Recordings [Remastered]
Used CD - Price: $7.99
Ja samaa pakettin tuli myös Paul Bradyn The Missing Liberty Tapes, mutta sepä kuuluukin Irkkufolkkia-topikkiin. Hyvä levy entiseltä Planxty-ukolta.
Flatt & Scruggsissa on kyllä jotain sellaista ettei ole koskaan ihan täysillä kolahtanut. Se on niin sliipattua.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Missasin omaa tyhmyyttäni sekä Bruce Molskyn keikan että kurssin
Flatt & Scruggsissa on kyllä jotain sellaista ettei ole koskaan ihan täysillä kolahtanut. Se on niin sliipattua.
urheilumusiikkia.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
En tiedä onko tämä oikee topik, ku on cajunista kyse, mut katsoin juuri sellaisen leffan kuin In the Electric Mist. Leffa ei mikään huippuhyvä ollut, mutta lopputeksteissä soi lumoavan kaunis cajun-kipale nimeltä La Terre Tremblante. Säveltäjä on leffan soundtrackinkin väsännyt Marco Beltrami, mutta sanoittaja ja esittäjä on ylhäällä mainittu Dirk Powell. Laulussa myös Balfa Toujours'issa vaikuttava Courtney Granger.
Osaako joku sanoa enemmän näistä Powellin cajun-hommeleista? Rupes kiinnostamaan.
Sent from my iPhone 16
Niin hyvä levy että MENEE JÄRKI!!!!!! Yli 10 vuotta vanha, mutta nyt vasta saatiin hankittua :huig::huig:
[quote:c4936e6dff]Traditional American fiddle tunes and ballads from Appalachia and Texas, on fiddle, harmonica, guitar, and banjo
Ways of the World pairs consummate dance fiddler Ruthie Dornfeld with brilliant harmonica player Joel Bernstein, accompanied by the propulsive rhythm of Celtic-style guitarist Keith Murphy. "Frankly, this breath of fresh air is exactly what I search for in the world of traditional acoustic music...innovative, provocative, great melodies and superb arrangements among players who know what the hell they want to sound like."[/quote:c4936e6dff]
Ruthie on mahtava täti ja parhaita viulisteja koskaan missään ikinä. Se kävi 90-luvulla paljon Suomessa kun ACO (suomalais-tanskalais-amerikkalainen trio American Cafe Orchestra) oli vielä aktiivinen. Se on kerran yöpynyt meidän faijalla kun ne oli keikalla Kupiossa
Kun kerran tää topik on taas nostettu...
Osaako joku sanoa enemmän näistä Powellin cajun-hommeleista? Rupes kiinnostamaan.
Ja kuunnelkaa oikeesti toi biisi, se on helvetin hyvä. Linkki siis http://www.mediafire.com/?j5kmv0gwze5
Sent from my iPhone 16
Bruce Molsky tulee Haapavesi folkkiin. NYT NUSSITAAN
Bruce Molsky tulee Haapavesi folkkiin. NYT NUSSITAAN
Aivan ihanaa :rakkaus::sydan::rakkaus:
Suurimpia oldtime-viulusankareitani, siihen päälle helvetin tyylikäs kitaristi ja banjonsoittaja ja laulaa kuin enkeli. Veti ihan randomaalisen setin, appalakkien viulupiisien sekaan bluesia, cajunia ja cowboylauluja. Ihan vähään aikaan en ole nähnyt yhden vanhahkon miehen ottavan yleisöään moisesti
Bruce Molsky on ollu ilmeisesti kaksi kertaa vuoden sisään Suomessa, ja kummatkin tilaisuudet oon lahjakkaasti missannu. Voi saatananperkele!
:peuk::peuk:
Oon kuullu et Hesassa ois jossakin baarissa kerran viikkoon bluegrass/stringband-henkiset jamit... Onks tietoo?
Ankkurissa on ainakin ollut, mutta mulla on semmonen mielikuva, että ne ei olis olleet ihan noin usein. Kerran kuussa ehkä... Voin toki olla väärässäkin. Enpä ole koskaan päässyt paikalle...
Tästä vielä tämmönen aiheeseen sopiva klippi...
American Standard Time Presents John Cohen from colony on Vimeo.