You are not logged in.
Oon messissä
30 esitystä tulossa, pitäisköhän pistää jo homma kiinni tai tästä tulee ihan hillitön boksi
vai biisit 2-minuuttisiksi
ennemmin hillitön boxi kuin 2-minuuttiset biisit.
ennemmin hillitön boxi kuin 2-minuuttiset biisit.
Eri, ehdotan noin minuuttisia biisejä.
vähintään 6-minuuttisia biisejä tänks.
Tuli sillee mieleen, että haluisko joku tehä mun kaa kimppabiisin?
^ no haluuko? bb nyt hereillä
kuvat lähti äsken matkaan, jos joku ei saanu niin laittakaa privaa
Hmm joo miksei. Meinasin jättää tän väliin ku oon pakannu kaikki musavehkeet jo kauan sitten muuttoa silmälläpitäen, mut eipä se mikään ylitsepääsemätön ongelma oo. Mites on hezma, pannaanko hynttyyt yhteen?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kuva tuli!
Kantsis kyllä noi valokuvat aina pakata .jpg-muotoon eikä .png
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Hmm joo miksei. Meinasin jättää tän väliin ku oon pakannu kaikki musavehkeet jo kauan sitten muuttoa silmälläpitäen, mut eipä se mikään ylitsepääsemätön ongelma oo. Mites on hezma, pannaanko hynttyyt yhteen?
Vois passata Käykö esim. semmone järiestely, että teen jonku pohjan, jota sitte käsittelet niinku haluat ja lisäät mitä haluat? tms?
bernardblack wrote:Hmm joo miksei. Meinasin jättää tän väliin ku oon pakannu kaikki musavehkeet jo kauan sitten muuttoa silmälläpitäen, mut eipä se mikään ylitsepääsemätön ongelma oo. Mites on hezma, pannaanko hynttyyt yhteen?
Vois passata Käykö esim. semmone järiestely, että teen jonku pohjan, jota sitte käsittelet niinku haluat ja lisäät mitä haluat? tms?
Juu, tämä sopii eli passar bra
hezma wrote:bernardblack wrote:Hmm joo miksei. Meinasin jättää tän väliin ku oon pakannu kaikki musavehkeet jo kauan sitten muuttoa silmälläpitäen, mut eipä se mikään ylitsepääsemätön ongelma oo. Mites on hezma, pannaanko hynttyyt yhteen?
Uuh jeah, laitan koneet kuumiksi kun kerkeen, ja psykolle viestin että meges
bernardblack wrote:hezma wrote:bernardblack wrote:Hmm joo miksei. Meinasin jättää tän väliin ku oon pakannu kaikki musavehkeet jo kauan sitten muuttoa silmälläpitäen, mut eipä se mikään ylitsepääsemätön ongelma oo. Mites on hezma, pannaanko hynttyyt yhteen?
eiq
Kuva tuli
Meniks multa ohi, vai mainittiinko deadline jossain?
alustava deadline toukokuun alku
hezma wrote:bernardblack wrote:hezma wrote:bernardblack wrote:Hmm joo miksei. Meinasin jättää tän väliin ku oon pakannu kaikki musavehkeet jo kauan sitten muuttoa silmälläpitäen, mut eipä se mikään ylitsepääsemätön ongelma oo. Mites on hezma, pannaanko hynttyyt yhteen?
eiq
alustava deadline toukokuun alku
mitäs tää tarkemmin ottaen meinaa? voiko vielä loppuviikosta lähettää biisiä
joo itse asiassa näyttää siltä että kunhan toukokuun aikana on biisi valmis
huh, tämä uutinen helpottaa aika paljon
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
väliaikatietona voin kertoa että 9 biisiä on jo saapunut.
saas nährä miten käy
tilannetietoa: 16 biisiä valmiina
Tampiot joutuu valitettavasti jättäytymään pois pelistä, mutta on olemassa mahdollisuus yhden miehen ja kahden pennin trackeripsykehulinabiisille. Kuun loppuun mennessähän se deadline oli, eiks?
jep, emme pyydä vaan vaadimme yhden miehen ja kahden pennin trackeripsykehulinabiisiä :mad2::peuk:
jep, emme pyydä vaan vaadimme yhden miehen ja kahden pennin trackeripsykehulinabiisiä :mad2::peuk:
MUISTUTUS USEAMMALLEKIN LUPAAN MUKAUTUNEELLE FOORUMISTILLE
osa on biisit toimittanut, osalta puuttuu vielä
laittakaa edes tilannetiedotetta tämän viikonlopun aikana kiitos
Biisi tulossa pikapuoliin
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
psykokarkki wrote:jep, emme pyydä vaan vaadimme yhden miehen ja kahden pennin trackeripsykehulinabiisiä :mad2::peuk:
psykokarkki wrote:jep, emme pyydä vaan vaadimme yhden miehen ja kahden pennin trackeripsykehulinabiisiä :mad2::peuk:
ai saatana nii, ei taida kyllä nyt irrota
ai saatana nii, ei taida kyllä nyt irrota
LEIKATKAA MULTA PÄÄ IRTI.