You are not logged in.
Kuuntelin viime yönä ekaa kertaa ja täytyy sanoa, että kuulosti kyl pirskatin hyvältä! Ei mulla muuta just nyt.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jos sulla Hantta pyörii ylimääräsii levyjä nurkissa ni kirjastoon saa lahjottaa - me puuhataan tollasta "Mitään UG:tä ei ole olemassa" -levykokoelmaa.
jees ainahan sitä jotain pyörii, sulleko vois toimittaa?
Jep, mä pistän privaa.
hehe "kirjastoon"
hehe "kirjastoon"
jees ainahan sitä jotain pyörii, sulleko vois toimittaa?
Missä vaiheessa tää?
ai niin, unohdin kokonaan
yritän täs jossain vaiheessa lähetellä jotain
ai niin sori skele, nyt kun avasin topikin niin tuli taas mieleen tämä
niin semmosta tällä kertaa, että greipin tuleva mestariteos 'kunniattomat pastillit' on hieman viivästynyt, koska kansi on tekemättä, mutta uusia biisejä jo pukkaa, saa nähdä miten käy.
ai niin sori skele, nyt kun avasin topikin niin tuli taas mieleen tämä
Missä vaiheessa?
psykokarkki wrote:ai niin sori skele, nyt kun avasin topikin niin tuli taas mieleen tämä
Missä vaiheessa?
varmaan oli ajatuksena että teen uusia kopsuja joistain muuten loppuneista, mut on sekin homma jäänyt... tsekkailen tässä joku päivä
Skeletonni wrote:psykokarkki wrote:ai niin sori skele, nyt kun avasin topikin niin tuli taas mieleen tämä
Missä vaiheessa?
varmaan oli ajatuksena että teen uusia kopsuja joistain muuten loppuneista, mut on sekin homma jäänyt... tsekkailen tässä joku päivä
:peuk:
törkeen hyvä biisi
oleksää hoopo by Greippi
sääli ettei taida päästä tulevalle levylle "kunniattomat pastillit", mut ladatkaapa tosta flac-muodossa
törkeen hyvä biisi
oleksää hoopo by Greippisääli ettei taida päästä tulevalle levylle "kunniattomat pastillit", mut ladatkaapa tosta flac-muodossa
no onx kaikki jo ladannu vuoden biizin hä :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
OLEKSÄÄ HOOPO JOS ET LATAA GOOBY PLS ACCUALY WAS DOLAN EIQ
ÖÖÖÖÖ:n debyyttilevy ilmestyy ihan lähiaikoina
no niin, se on itsenäisyyspäivä joten viimeinkin tämä on virallisesti ulkona, ostakaapa, femmalla irtoaa
greipin levyssä kestää hetken mut kyllä sekin sieltä tulee, mahdollisesti jo ensi viikolla
Passaisko vaihto siihen viime tai toissa kuussa lähetettyyn kasettiin? Saat valita itse kumpi lähtee!
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:ÖÖÖÖÖ:n debyyttilevy ilmestyy ihan lähiaikoina
Passaisko vaihto siihen viime tai toissa kuussa lähetettyyn kasettiin? Saat valita itse kumpi lähtee!
joo, kai mulla on osoite jossain, laitan tulemaan.
tai itse asiassa jos haluut myös greipin niin voin lähettää molemmat sit samalla? parin viikon sisällä kuitenkin.
psykokarkki wrote:psykokarkki wrote:ÖÖÖÖÖ:n debyyttilevy ilmestyy ihan lähiaikoina
Kuulostaa ihan törkeen hyvältä
Voisit pistää sit mul tulee noi molemmat kun ja jos + tilinumero.
Voisit pistää sit mul tulee noi molemmat kun ja jos + tilinumero.
joo, ei toki haittaa jos pistät viel vaikka meilii ku greippi ilmestyy etten unohda satojen tilausten joukosta
hiirimattona wrote:Passaisko vaihto siihen viime tai toissa kuussa lähetettyyn kasettiin? Saat valita itse kumpi lähtee!
joo, kai mulla on osoite jossain, laitan tulemaan.
tai itse asiassa jos haluut myös greipin niin voin lähettää molemmat sit samalla? parin viikon sisällä kuitenkin.
Sopii oikein hyvin!
bzort glorf bööth
greippi päätti sit viime hetkessä vaihtaa vielä yhden biisin levyllä, saa nähdä miten käy, ikuisuusprojektilta vaikuttaa
greipin uusi albumi on nyt ulkona digi-versiona
http://greippi.bandcamp.com/album/kunni … -pastillit
rajoitettu fyysinen cdr-painos tulee kohta, saa nähdä ehtiikö tämän vuoden puolelle, mutta ennakkotilauksia voi laittaa tulemaan.