You are not logged in.
Pages: 1
Kun visaemäntä-looramerrin menettämisestä alkaa olemaan jo sen verran aikaa, että asianlaita on vain hyväksyttävä, voisi keräillä voimien ja itsetunnon rippeet sille tasolle, että järkättäisiin vähän kotimusavisaa!
Jos pöllitään meidän vanhasta visaskenestä malli, niin tälleen mentäisiin:
Jokainen osallistuja tuo palkinnon (n. 5-15 euron arvoisen, esim cd-levy, dvd, viinipullo, kirja tms.) sekä valmistelemansa visailukierroksen. Kierros voi koostua esimerkiksi kymmenestä kysymyksestä tai yhdestä pantomiimiaktista, kunhan se kestää järjellisen ajan tarkastuksineen ja pisteytyksineen ja on pisteytettävissä mahdollisimman järkevästi ja yksiselitteisesti. Myös kaikenlaiset musiikkinäytekysymykset yms. ovat varsin tervetulleita. Kunkin kierroksen jälkeen jokaiselle osanottajalle jaetaan formulatyyliin laskevasti pisteitä, eli osanottajamäärästä riippuen esimerkiksi ekalle 10, tokalle 7, kolmannelle 5 jne. Lopussa sitten kaikki kierrokset lasketaan yhteen ja voittaja saa valita palkintonsa palkintopinosta ensimmäisenä, sitten kakkonen jne.
Meillä vopite varmaan järjestää, kun tilaa on ihan tarpeeksi ja sijainti on kohtuullisen keskeinen. Löytyisikö höntsäyshalua moiseen?
Tero saatana, s'olet gay!
Mukana!
hmm. täällä mukana, jos aika natsaa. voisin elvyttää allek. "tunnistus 1s näytteestä"-visan. supernopeaa ja hankalaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Oon mukana!
Mun kysymykset tulee olemaan ehkä vaikeimpia ikinä Oon tosi huono sellasten tekemisessä.
Vois löytyä haluja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
periaatteessa mahdollista, en sit tiedä käytännössä...
Vois löytyä haluja.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
haluja on aina, mutta toteutus sama ku hantalla
I'm game
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Erittäin messissä 10.12. alkaen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vois löytyä ja.
Meikä messissä jos vaan ajankohta natsaa.
Sent from my iPhone 16
mukana
Nostetaanpa ylös
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mitäs jännää täällä tapahtuu
Luen joka kerta kasvishöntsäilyt.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
mä luin kotisivuhöntsäilyt.
Olisinpa lukenut "Megavisahöntsäilyt".
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Joko mennään?
Pages: 1