You are not logged in.
jostain syystä tämmösiä äänestyksiä ollu muuallakin... toki joykkarit voittaa mut kokeillaan silti ihan kiusallaan
en oo tainnu kuulla new orderilta kuin blue mondayn, mutta se kyllä pesi suurimman osan joy divisionin tuotannosta. vaikka ihan hyvä bändi se sekin oli.
en oo tainnu kuulla new orderilta kuin blue mondayn, mutta se kyllä pesi suurimman osan joy divisionin tuotannosta. vaikka ihan hyvä bändi se sekin oli.
Hyvä biisi toki, mut joku raja mielipiteilläkin.
Sent from my iPhone 16
kaikki muut toistaiseksi vastanneet väärin
lol apua
Hantan ja aqzun oikeamielisessä kyydissä tässä.
En oo kuullu tietoisesti yhtään new orderin biisiä, joten vastaan joy division.
:x
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
The Other Two.
"No more mistakes, like the last one."
Eiq meinasin centteriä äänestykselle ja valitsin obskuurimman sivuprojektin kahden suuren sijaan kuten kunnon runkkari.
Ainaskin 50% Other Twon tuotannosta saa noi kaks muuta bändiä vaikuttamaan sivuprojekteilta.
[quote:4fd6400121="cramp"]Eiq meinasin centteriä äänestykselle ja valitsin obskuurimman sivuprojektin kahden suuren sijaan kuten kunnon runkkari.
Ainaskin 50% Other Twon tuotannosta saa noi kaks muuta bändiä vaikuttamaan sivuprojekteilta. [/quote:4fd6400121]
no ajattelinkin
joo, kyllä tuo vanha mies teki varsin aukkoisen äänestyksen.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
no siis tää nyt vaan on tähän kaksintaisteluiden sarjaan, sivuprojekteista vois tietty tehdä erillisen mut enpä tiedä kuinka montaa se kiinnostais. tämmönen kysely on ollut myös sonic youth -foorumilla ja oliko peräti fall-foorumillakin ja joykkarit tietty johtaa selkeästi kummassakin.
spåm
mainitaas vielä etten ole kuullut other twon albumia, eka sinkku oli aikanaan pettymys mut kyllähän tuon hankkis jos halvalla vastaan tulis.
hävetkää joikkarifanit
Tässä melkeen pätee sama kuin Rolling Stonesissa ja Beatlesissa eli New Order on pidemmän uransa aikana toki tehnyt enemmän sekä hyviä että huonoja biisejä ja Joy Division taas kuopattiin jo niin kauan sitten, että siitä on ehtinyt tulla legenda. Mutta onhan nuo molemmat bändit kuitenkin merkityksellisiä. Vastasin silti Joy Division ja nyt jo alkaa kaduttaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Lähinnähän tässä kysytään, heikensikö vai vahvistiko Ian Curtis yhtyettä...
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Miksen keksi tähän nyt mitään nokkelaa?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
hävetkää joikkarifanit
jostain syystä tää huvitti
ja samoilla linjoilla toki
luulen et jengi vaan on innostunu siitä control-filmistä, tuskin edes tuntevat pändiä
luulen et jengi vaan on innostunu siitä control-filmistä, tuskin edes tuntevat pändiä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
vs
Mulle mielummin ihmisiä kuin jumalten kuvia.
Ja voidaanhan sitä pelata näinkin päin:
Joykkareita äänestin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Njyy ooderhan on paljon kehittyneempi versio joykkareista. Mikä teit oikeen vaivaa?
Joykkareita äänestin
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
arvasub
Njyy ooderhan on paljon kehittyneempi versio joykkareista. Mikä teit oikeen vaivaa?
Istupa vaikka tohon
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
mitäs sen jälkee ku on istunu
röökille?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
en tiiä, ehkä jätän menemättä
vai meniskö sitteki, pitää kyl pukeutua ku on ulkona ni kylmä