You are not logged in.
Pages: 1
En o koskaan hirveesti näitten musiikista intoillu, mut keikalla olivat kyl aekamoisia elukoita. Etenki se vokalisti, sellane tukeva takatukka+parta-heppu joka pisti sille !!!n vokalistille hulinoillaan luun kurkkuun. Ensin vedätettiin basson korjaamista odotellessa "this is our last song" ja kysyttiin eturivistä että mikä niiten "safe word" on, et jos menee liian kreisiks hehe. Sillä oli pitkä mikkipiuha joten meni baaritiskille asti ja kerran surffas yleisön yli parvelle missä mää olin ku alhaalla oli liian täyttä. Sit se istu siellä laulamassa ja pyys lopuks yleisöä tiputtamaan sen nilkoista takasin alas, sit surffas takas lavalle. Kaikkee tollasta ja muutaki älykköhuumoria, kuten se ku laitto sormen sepaluksesta ja yleisöstä joq otti suihin. Mut parempi oli se ku laitto koko käden ja sit monta imi, näytti siltä ku sika imettäis
Tos joku pätkä tolta keikalta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toi Sweat Descends on just huva biisi minkä noi tossa videolla vetäsee. Siitä levystä, jos jostain, näiltä ite oon tykännyt, elikkä Inches, jossa seiskat koottuna kymmenen vuoden ajalta.
Muista levyistä ei oikein mulle oo toiminut kuin se Emor/Rome Written Upside Down EP ja siitäkin oikeestaan megaparhaus-osastoo on vaan se avausbiisi, I.C. Timer miälettömine loppukiljaisuineen:
I'd trade my mind! for the written line
I'd trade my eyes! for satellites
I'd trade my hand! for iron clamps
I'd trade my lungs! for vacuum pumps
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:34bfebb8ad="risto_m"]Muista levyistä ei oikein mulle oo toiminut kuin se Emor/Rome Written Upside Down EP
Mullon toi myynnissä jos jotakuta kiinnostaa..[/quote:34bfebb8ad]
Oli vai? Emmä huomannu
Voin ostaa sen seuraavan kerran ku nähään jos ripa ei tota haluu (tai jos sen jo omistaa )
Älä päästä painiks sitä
Sweat Descends on maailman paras piisi! Sen tahdissa on hyvä panna tanssilattialla hikoillen.
[quote:f1f7a39b5b="shanks"][quote:f1f7a39b5b="risto_m"]Muista levyistä ei oikein mulle oo toiminut kuin se Emor/Rome Written Upside Down EP
Mullon toi myynnissä jos jotakuta kiinnostaa..[/quote:f1f7a39b5b]
Oli vai? Emmä huomannu
Voin ostaa sen seuraavan kerran ku nähään jos ripa ei tota haluu (tai jos sen jo omistaa )[/quote:f1f7a39b5b]
Ei mul itse asiassa oo
Mut onko siis cd vai vinylssi? Jälkimmäisestä voisin olla kiinnostunut, mutta toisaalta ei kyl nyt saa ostaa yhtään levyä. ILR, ollos hyvä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Niijoo toi vokalisti laitto myös kotkanaamarin päähän ja mikin sinne sisään, kotkanaamarit on aika eevilin näkösii
Ja yleisössä oli joku pukeutuneena amy winehouseksi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Orkl, nää olis ollu Lontoossa just ku mä oon siellä. Mutta ylläri, että on loppuunmyyty keikka. :sadbanan: Siellä olisi ollut myös kivalta kuulostava Spectrals lämppärinä.
Levyltähän tätä bändiä ei yhtään huvita kuunnella, mutta kaikki tarinat keikoista on ollut aikasta hyviä.
Pages: 1