You are not logged in.
nyt iski se piste et ei enää huvita vaan haaveilla bändistä vaan pitäis pistää bändi pystyyn. jotain virittelyjä heliponilla ja Kidsulla (In C) oli. Mites sen laita ny oikein on?
mä en osaa oikein soittaa mitään, vaikka viulua nyt on tullu soitettua pienempänä, mut osaan laulaa ja se on kivaa. en ihan tiiä haluisinko olla minkään bändin päälaulaja. kaks laulajaa ois parasta ikinä. vaik poika ja tyttö.
oon liian itsekriittinen voidakseni säveltää omia biisejä. joten KUKA OSAA SÄVELTÄÄ HÄ
kuka rupee leikkii mun kaa???????
näissä hommissa on vaan etu se että ei "osaa soittaa".
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
näissä hommissa on vaan etu se että ei "osaa soittaa".
musta tulis ainakin tosi hyvä söötti tamburiininsoittajatyttö!
26.10. kandee mennä Factoryyn Jean-Baptisten hc-bändin keikalle. Siellä nimittäin soittaa muutaman muun lisäksi punkfoorumin tyttöjen uunituore bändi, jossa kukaan ei oikeesti osaa soittaa mitään eikä ne oo koskaan ees treenanneet.
nyt iski se piste et ei enää huvita vaan haaveilla bändistä vaan pitäis pistää bändi pystyyn. jotain virittelyjä heliponilla ja Kidsulla (In C) oli. Mites sen laita ny oikein on?
Mmjoo emmätiiä. Pitäs soitella treenikämpän perään jne. niin pääsis opettelemaan soittohommia edes vähän alusta. Kidsu kai muuttaa loppuvuodesta johonkin skuttaan joten pitäs sitten miettiä kuviot uusiksi. Tai sitten soittelen vaan yksin hehe
Kristina on oikeesti todella taitava laulaja.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kristina on oikeesti todella taitava laulaja.
Se toinen laulaja vopis sit olla sellainen, joka ei osaa lainkaan laulaa, niin säilyis balanssi.
Sent from my iPhone 16
[quote:aa3d57d821="kri"]nyt iski se piste et ei enää huvita vaan haaveilla bändistä vaan pitäis pistää bändi pystyyn. jotain virittelyjä heliponilla ja Kidsulla (In C) oli. Mites sen laita ny oikein on?
mä en osaa oikein soittaa mitään, vaikka viulua nyt on tullu soitettua pienempänä, mut osaan laulaa ja se on kivaa. en ihan tiiä haluisinko olla minkään bändin päälaulaja. kaks laulajaa ois parasta ikinä. vaik poika ja tyttö.
oon liian itsekriittinen voidakseni säveltää omia biisejä. joten KUKA OSAA SÄVELTÄÄ HÄ
kuka rupee leikkii mun kaa???????[/quote:aa3d57d821]
Mä osaan soittaa kaikkee vähä. Eli ihan tarpeeksi tytölle
Ja oon tehny teininä monta vitun paskaa indie-kappaletta, joten eiköhän se taas luonnistuisi...
(pelkään nykjään, että havahdun vanhana muorina kuistilta punainen pianohaitari sylissä ja piippu ikenissä, ja huudan hampaattomalla suullani taivaalle: "I nevah played in a rock'n roll band. Whyyyyyy?")
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mäki tahdon. En osaa soittaa mitään paitsi koskettimia ihan pikkasen.
oikea asenne on tärkein. vilunki totes jossain muinaisessa leftis-haastiksessa hienosti että "yhtäkkiä vaan huomasin olevani loistava urkuri!"
[quote:930670d760="stratum"]Mäki tahdon. En osaa soittaa mitään paitsi koskettimia ihan pikkasen.
oikea asenne on tärkein. vilunki totes jossain muinaisessa leftis-haastiksessa hienosti että "yhtäkkiä vaan huomasin olevani loistava urkuri!"[/quote:930670d760]
Mäki tahdon. En osaa soittaa mitään paitsi
bassoa
ihan pikkasen.
Ja vähän laulaakin.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oon laulanut bändissä jossa tein laulumelodiat ja sanoitukset joten voisin laulaa mukana, vaikka olisikin sit mimmipainoitteista laulua ehkä se on vaan peuk juttu. On akustinen ja sähkökitara joita soitan jotenkin. Mulla on kans kiva Juno-106 analoogisyntikka (stratum?)
Oon lapsena soittanut huilua ja semmoinenkin löytyy jolla vois piipitellä jotain.
On kans viulu mut oon soittanut sitä about 2 viikkoa mutta kri jos soitit sitä lapsena niin kouraan vaa!
Oikeesti ois ihana taas soitella muiden kaa! Ja mielellään semmoisten kans, joilla EI ole 15 vuoden kokemusta...
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
On kans viulu mut oon soittanut sitä about 2 viikkoa
mutta kri jos soitit sitä lapsena niin kouraan vaa!
Jos pändihommat kariutuu, voin alkaa vetään teille viulupiriä
[quote:793188cded="mitten"]On kans viulu mut oon soittanut sitä about 2 viikkoa
Jos pändihommat kariutuu, voin alkaa vetään teille viulupiiriä [/quote:793188cded]
Luin toki, että viulupiriä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:f5487c0480="Pope"][quote:f5487c0480="mitten"]On kans viulu mut oon soittanut sitä about 2 viikkoa
Jos pändihommat kariutuu, voin alkaa vetään teille viulupiiriä [/quote:f5487c0480]
Luin toki, että viulupiriä [/quote:f5487c0480]
Sama
Sent from my iPhone 16
Saanko olla bändäri?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:9762056967="hrmunoita"][quote:9762056967="Pope"][quote:9762056967="mitten"]On kans viulu mut oon soittanut sitä about 2 viikkoa
Jos pändihommat kariutuu, voin alkaa vetään teille viulupiriä [/quote:9762056967]
Luin toki, että viulupiriä [/quote:9762056967]
Sama [/quote:9762056967]
Korjasin
[quote:c897316709="Tomsk"][quote:c897316709="hrmunoita"][quote:c897316709="Pope"][quote:c897316709="mitten"]On kans viulu mut oon soittanut sitä about 2 viikkoa
Jos pändihommat kariutuu, voin alkaa vetään teille viulupiriä [/quote:c897316709]
Luin toki, että viulupiriä [/quote:c897316709]
Sama [/quote:c897316709]
Korjasin [/quote:c897316709]
PS: jos joku tarvii Triangelinsoittajaa bändiin, ni mun numero löytyy finderista.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
KUKA OSAA SÄVELTÄÄ HÄ
Olen säveltäjänero.
Sent from my iPhone 16
kyllähän tästä bändi saadaan aikaseks kun tuo kosketinsoittajavirtuoosi stratumkin muuttaa kohta tänne
Oon laulanut bändissä jossa tein laulumelodiat ja sanoitukset joten voisin laulaa mukana, vaikka olisikin sit mimmipainoitteista laulua ehkä se on vaan peuk juttu.
mega
[quote:25c610a9d9="mitten"]Oon laulanut bändissä jossa tein laulumelodiat ja sanoitukset joten voisin laulaa mukana, vaikka olisikin sit mimmipainoitteista laulua ehkä se on vaan peuk juttu.
mega [/quote:25c610a9d9]
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Osaan runnella kitaroista tyhmiä ja vittumaisia ääniä ja tehä sillä pöljää noisea
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mulla on menneisyys trakkerimuusikkona.
Pääsenkö bändiin?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:dc05b9f06e="sheino"]Mulla on menneisyys trakkerimuusikkona.
Pääsenkö bändiin? [/quote:dc05b9f06e]
Tuutko mun bändiin? Me soitetaan vaan it/ft2:lla.
kyllähän tästä bändi saadaan aikaseks kun tuo kosketinsoittajavirtuoosi stratumkin muuttaa kohta tänne
Muistin että omistan myös melodikan! Joululahjana 20 v sitten nämä.
Mutta kyllä mä voisin ruveta johonkin pänditouhuihin ihan oikeastikin ehkä..
Muistin että omistan myös melodikan! Joululahjana 20 v sitten nämä.
Haluun kans melodikan!
[quote:2b6e0e6eea="sheino"]Mulla on menneisyys trakkerimuusikkona.
Pääsenkö bändiin? [/quote:2b6e0e6eea]
Luin toki traktorimuusikkona..