You are not logged in.
25, kohta 27
hetkonen, tää taitaakin olla mulla suurin määrä kaikista bändeistä.
33 ja 3 splittiä
Nolla.
Onpa tylsää. Kohta jätän.
joo, ihan vitun tylsää, topikki lukkoon
ai niin, neljä splittiä, myös acid mothersien kanssa. montako AMT-levyä? EN JAKSA LASKEA
vissiin kaheksa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ei noita vissiin ole ku joku 15. Muutama olennainen puuttuu kyl.
Sent from my iPhone 16
Nolla
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Nolla. Mulla oli yksi, mutta myin pois.
Nolla, koska ne mitä oon kuullu bändiltä on täyttä paskaa.
Yksi. On ollut toinenkin, mutta myin sen pois.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
12?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tarkottiks tää et montako erilaista Circle-levyä omistetaan vai?
oisko joku 13, en jaksa muistella. Tärkeämpää on se että mulla on se yksi kirkle -levy, jota ydin "läski" aukiolla ei ole.
no myymättömiä ei varmaan lasketa, mut jos on vinyyli- ja cd-versiot samasta niin voi laskea silti erillisinä.
Samaa kysyisin. En ehkä ihan hartsairkku-tasolle pääsisi, mutta on mulla varastolla aika iso nippu sirkkeliä.
Tero saatana, s'olet gay!
Samaa kysyisin. En ehkä ihan hartsairkku-tasolle pääsisi, mutta on mulla varastolla aika iso nippu sirkkeliä.
sitä jussin lattialta löytynyttä pakettia ei lasketa.
[quote:9ae179f8e3="forssto"]Samaa kysyisin. En ehkä ihan hartsairkku-tasolle pääsisi, mutta on mulla varastolla aika iso nippu sirkkeliä.
sitä jussin lattialta löytynyttä pakettia ei lasketa.[/quote:9ae179f8e3]
On niitä valmiiksi jo pino varastolla.
Tero saatana, s'olet gay!
Tärkeämpää on se että mulla on se yksi kirkle -levy, jota ydin "läski" aukiolla ei ole.
sentään sinunkin elämässä jotain positiivista
[quote:6f89c24457="Phlegm"]Tärkeämpää on se että mulla on se yksi kirkle -levy, jota ydin "läski" aukiolla ei ole.
sentään sinunkin elämässä jotain positiivista [/quote:6f89c24457]
Eihän sulla muuten edes ole sitä prospektin tuplavinyyliäkää, eli jäät paitsi siitä helvetin komeasta työläisten laulusta. onhan se 1/4 levyä.
[quote:9ccd210e74="ydinaukio"][quote:9ccd210e74="Phlegm"]Tärkeämpää on se että mulla on se yksi kirkle -levy, jota ydin "läski" aukiolla ei ole.
sentään sinunkin elämässä jotain positiivista [/quote:9ccd210e74]
Eihän sulla muuten edes ole sitä prospektin tuplavinyyliäkää, eli jäät paitsi siitä helvetin komeasta työläisten laulusta. onhan se 1/4 levyä.[/quote:9ccd210e74]
siinä on väärä biisijärjestys, tuplavinyylit on yleisesti ottaen vähän rasittavia, ja ei se versio nyt niin komea edes ole
Entäs pitääkö niitten ympyränmuotoisten olla erilaisia?...
[quote:61d2355aea="ydinaukio"][quote:61d2355aea="Phlegm"]Tärkeämpää on se että mulla on se yksi kirkle -levy, jota ydin "läski" aukiolla ei ole.
sentään sinunkin elämässä jotain positiivista [/quote:61d2355aea]
Eihän sulla muuten edes ole sitä prospektin tuplavinyyliäkää, eli jäät paitsi siitä helvetin komeasta työläisten laulusta. onhan se 1/4 levyä.[/quote:61d2355aea]
onks se se D-puolen pitkä bonuspläjäys? sit se on meitsin miksaus. graafikko unohti mut kansista. kuten muutkin siinä D-puolella soittavista (osittain eri porukka ku levyllä). toi on muistaakseni samoista matkuista tehty mistä kasasin sen raunion.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:478b29fd3e="Phlegm"][quote:478b29fd3e="ydinaukio"][quote:478b29fd3e="Phlegm"]Tärkeämpää on se että mulla on se yksi kirkle -levy, jota ydin "läski" aukiolla ei ole.
sentään sinunkin elämässä jotain positiivista [/quote:478b29fd3e]
Eihän sulla muuten edes ole sitä prospektin tuplavinyyliäkää, eli jäät paitsi siitä helvetin komeasta työläisten laulusta. onhan se 1/4 levyä.[/quote:478b29fd3e]
onks se se D-puolen pitkä bonuspläjäys? sit se on meitsin miksaus. graafikko unohti mut kansista. kuten muutkin siinä D-puolella soittavista (osittain eri porukka ku levyllä). toi on muistaakseni samoista matkuista tehty mistä kasasin sen raunion.[/quote:478b29fd3e]
kenen idea oli muuten laittaa rauniolle niitä biisejä päällekkäin? muutamassa biisissähän se ihan toimii (potto, alotus) mut vaikkapa dedofiktion on aivan kauhea sen jälkeen kun se riffi lähtee
[quote:d8aad00220="silvawhale"][quote:d8aad00220="Phlegm"][quote:d8aad00220="ydinaukio"][quote:d8aad00220="Phlegm"]Tärkeämpää on se että mulla on se yksi kirkle -levy, jota ydin "läski" aukiolla ei ole.
sentään sinunkin elämässä jotain positiivista [/quote:d8aad00220]
Eihän sulla muuten edes ole sitä prospektin tuplavinyyliäkää, eli jäät paitsi siitä helvetin komeasta työläisten laulusta. onhan se 1/4 levyä.[/quote:d8aad00220]
onks se se D-puolen pitkä bonuspläjäys? sit se on meitsin miksaus. graafikko unohti mut kansista. kuten muutkin siinä D-puolella soittavista (osittain eri porukka ku levyllä). toi on muistaakseni samoista matkuista tehty mistä kasasin sen raunion.[/quote:d8aad00220]
kenen idea oli muuten laittaa rauniolle niitä biisejä päällekkäin? muutamassa biisissähän se ihan toimii (potto, alotus) mut vaikkapa dedofiktion on aivan kauhea sen jälkeen kun se riffi lähtee [/quote:d8aad00220]
Mun mielestä tuo levy on kauttaaltaan aika karsean kuuloinen. Ei toimi mulla yhtään. Paskin circle.
Sent from my iPhone 16
kenen idea oli muuten laittaa rauniolle niitä biisejä päällekkäin? muutamassa biisissähän se ihan toimii (potto, alotus) mut vaikkapa dedofiktion on aivan kauhea sen jälkeen kun se riffi lähtee
hehee. en muista ihan tarkkaan. sen muistan et tosi innnoissamme kuunneltiin keikkabussissa sitä ruinsin ja boredomsin splittiä (oliks ne noi bändit) missä toinen poppoo on vasemmassa ja toinen oikeessa kajarissa..
kai se siitä lähti. musta ne kaikki toimii mahtavasti.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto