You are not logged in.
Ai tarkoititkin Bakaria Arounan sijaan?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:4a4d509185="Tomsk"][quote:4a4d509185="silvawhale"][quote:4a4d509185="Noisemonger"][quote:4a4d509185="Tomsk"]Ei ole eikä tule.
Miten musta tuntuu, että sä toistat itseäsi? Ei taida nämän rockin fossiiliset suurnimet kiinnostaa? [/quote:4a4d509185]
tsekkaappa "montako fall-plattaa olet syyhkinyt"-ketju. tomsk alkaa murtua siellä.
ympäristön paineet... [/quote:4a4d509185]
Hanttaraattorin ja risoton yhteispsyykkaus on kieltämättä tehokasta. Mutta onhan mulla sentään pappaosastosta kaks dåårsia ja yks zeppelin. Eiks riitä häh?[/quote:4a4d509185]
en tiiä laskenko ite noita doorsseja niinkään pappaosastoon.. enkä zeppeliiniäkään[/quote:4a4d509185]Papan junttilevytopikissa nämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:731f748e2b="Tomsk"]Iloitsin, kun Neil Young ei tullutkaan Provinssiin -97.
kolmannen naisen paikkauskeikka taitaa olla kovin ohjelmisto-upgreidaus festarin historiassa.[/quote:731f748e2b]
oi jospa oisin saanut olla mukana -spåm
eiq mitäs
[quote:e085b5ed60="shanks"][quote:e085b5ed60="Tomsk"][quote:e085b5ed60="silvawhale"][quote:e085b5ed60="Noisemonger"][quote:e085b5ed60="Tomsk"]Ei ole eikä tule.
Miten musta tuntuu, että sä toistat itseäsi? Ei taida nämän rockin fossiiliset suurnimet kiinnostaa? [/quote:e085b5ed60]
tsekkaappa "montako fall-plattaa olet syyhkinyt"-ketju. tomsk alkaa murtua siellä.
ympäristön paineet... [/quote:e085b5ed60]
Hanttaraattorin ja risoton yhteispsyykkaus on kieltämättä tehokasta. Mutta onhan mulla sentään pappaosastosta kaks dåårsia ja yks zeppelin. Eiks riitä häh?[/quote:e085b5ed60]
en tiiä laskenko ite noita doorsseja niinkään pappaosastoon.. enkä zeppeliiniäkään[/quote:e085b5ed60]Papan junttilevytopikissa nämä [/quote:e085b5ed60]
[quote:c8de010e52="Tomsk"]Iloitsin, kun Neil Young ei tullutkaan Provinssiin -97.
kolmannen naisen paikkauskeikka taitaa olla kovin ohjelmisto-upgreidaus festarin historiassa.[/quote:c8de010e52]
Kyllä mä väitän, että se Eläkeläiset Paradise Lostin tilalla Ilosaaressa '99 pääsee silti aika hyvin rinnalle.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:108fc93fed="silvawhale"][quote:108fc93fed="Tomsk"]Iloitsin, kun Neil Young ei tullutkaan Provinssiin -97.
kolmannen naisen paikkauskeikka taitaa olla kovin ohjelmisto-upgreidaus festarin historiassa.[/quote:108fc93fed]
Kyllä mä väitän, että se Eläkeläiset Paradise Lostin tilalla Ilosaaressa '99 pääsee silti aika hyvin rinnalle.[/quote:108fc93fed]
totta horiset. (<-toppo)
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:62f54cf4a1="PrivateJoy"]Eipä ole kuin neljä, koneella taitaa olla kaikki albumit , niitten mukaan oon vähän sumplinut seuraavien ostojärjestystä.
No huh, en tiennykkään, että PSV:stä Sevillaan siirtynyt jäbä ois noin kova fani. [/quote:62f54cf4a1]
Menetetty peli
[quote:aa89d902e8="Jean-Babtiste"][quote:aa89d902e8="PrivateJoy"]Eipä ole kuin neljä, koneella taitaa olla kaikki albumit , niitten mukaan oon vähän sumplinut seuraavien ostojärjestystä.
No huh, en tiennykkään, että PSV:stä Sevillaan siirtynyt jäbä ois noin kova fani. [/quote:aa89d902e8]
[/quote:aa89d902e8]
onkohan se ny ihan varma, että kyseessä on juuri Arouna Kone. Koneita kun on Afrikka pullollaan.
[quote:05ecef989d="Tomsk"]Iloitsin, kun Neil Young ei tullutkaan Provinssiin -97.
kolmannen naisen paikkauskeikka taitaa olla kovin ohjelmisto-upgreidaus festarin historiassa.[/quote:05ecef989d]
Näino.
Sent from my iPhone 16
[quote:003197d212="silvawhale"][quote:003197d212="Tomsk"]Iloitsin, kun Neil Young ei tullutkaan Provinssiin -97.
kolmannen naisen paikkauskeikka taitaa olla kovin ohjelmisto-upgreidaus festarin historiassa.[/quote:003197d212]
Kyllä mä väitän, että se Eläkeläiset Paradise Lostin tilalla Ilosaaressa '99 pääsee silti aika hyvin rinnalle.[/quote:003197d212]
Tämänkin koin, mutta ei yllä ihan samalle tasolle, Provinssissa oli sentään kyse Kolmas Nainen -reunionista. Ilmassa oli taikaa.
Sent from my iPhone 16
[quote:a770c6eb53="PrivateJoy"][quote:a770c6eb53="Jean-Babtiste"][quote:a770c6eb53="PrivateJoy"]Eipä ole kuin neljä, koneella taitaa olla kaikki albumit , niitten mukaan oon vähän sumplinut seuraavien ostojärjestystä.
No huh, en tiennykkään, että PSV:stä Sevillaan siirtynyt jäbä ois noin kova fani. [/quote:a770c6eb53]
[/quote:a770c6eb53]
onkohan se ny ihan varma, että kyseessä on juuri Arouna Kone. Koneita kun on Afrikka pullollaan.[/quote:a770c6eb53]
Ai tarkoititkin Bakaria Arounan sijaan?
[quote:33853d6e6d="forssto"][quote:33853d6e6d="silvawhale"][quote:33853d6e6d="Tomsk"]Iloitsin, kun Neil Young ei tullutkaan Provinssiin -97.
kolmannen naisen paikkauskeikka taitaa olla kovin ohjelmisto-upgreidaus festarin historiassa.[/quote:33853d6e6d]
Kyllä mä väitän, että se Eläkeläiset Paradise Lostin tilalla Ilosaaressa '99 pääsee silti aika hyvin rinnalle.[/quote:33853d6e6d]
Tämänkin koin, mutta ei yllä ihan samalle tasolle, Provinssissa oli sentään kyse Kolmas Nainen -reunionista. Ilmassa oli taikaa.[/quote:33853d6e6d]
Henkilökohtainen suosikkini on kyl: Hevinkeliumi Ruiskassa '96 Jon Spencer Blues Explosionin tilalle...
This must be what jail / I will scratch
sama. eilen tarttui Ragged Glory mukaan.
Menetetty peli
7 lp
2 cd
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:de4b8a0ddc="Tomsk"][quote:de4b8a0ddc="forssto"][quote:de4b8a0ddc="silvawhale"][quote:de4b8a0ddc="Tomsk"]Iloitsin, kun Neil Young ei tullutkaan Provinssiin -97.
kolmannen naisen paikkauskeikka taitaa olla kovin ohjelmisto-upgreidaus festarin historiassa.[/quote:de4b8a0ddc]
Kyllä mä väitän, että se Eläkeläiset Paradise Lostin tilalla Ilosaaressa '99 pääsee silti aika hyvin rinnalle.[/quote:de4b8a0ddc]
Tämänkin koin, mutta ei yllä ihan samalle tasolle, Provinssissa oli sentään kyse Kolmas Nainen -reunionista. Ilmassa oli taikaa.[/quote:de4b8a0ddc]
Henkilökohtainen suosikkini on kyl: Hevinkeliumi Ruiskassa '96 Jon Spencer Blues Explosionin tilalle...[/quote:de4b8a0ddc]
Sturm und Drang paikkaamassa Amy WInehousea oli sopivan absurdi, vaikka molemmat ovat aika turhia...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan