You are not logged in.
Saa laskea mukaan kaikki, joilla Neil soittaa eli Buffalo Springfieldit ja CSn&Y:tkin kelpaa...
Itse omistan 2 Buffalo Springfieldia, 2 CSn&Y:ta, 47 Youngin/NY&CH:n levyä (vinyylit + cd:t) ja 5 bootleggia eli yhteensähän noista tulee 56 levyä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Nolla.
Pitäis mun tehdä sama otsikko The Sugarcubesista ja Stereolabista? Ei kyl jaksa laskee. Ja sit pitäis sinkut laskee mukaan, koska niitä on niin monta
Nolla
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tää alkaa käymään yksitoikkoiseksi...aika monta.
Decade taitaa olla ainoa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ei ole eikä tule.
Sent from my iPhone 16
kymmene
vain yhden, mutta haen isukilta näitä usein lainaan
Vissiin neljä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Enpä yhtään, mut pari Buffaloa on hankinnassa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
1543
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
14
ehkä 8-10?
arc/weld löytyy kasettikopiona. se onkin riittäny tästä herrasta oikein mainiosti.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ei ole eikä tule.
Miten musta tuntuu, että sä toistat itseäsi? Ei taida nämän rockin fossiiliset suurnimet kiinnostaa?
[quote:ef9877de94="Tomsk"]Ei ole eikä tule.
Miten musta tuntuu, että sä toistat itseäsi? Ei taida nämän rockin fossiiliset suurnimet kiinnostaa? [/quote:ef9877de94]
tsekkaappa "montako fall-plattaa olet syyhkinyt"-ketju. tomsk alkaa murtua siellä.
ympäristön paineet...
[quote:3ef6f40e89="Noisemonger"][quote:3ef6f40e89="Tomsk"]Ei ole eikä tule.
Miten musta tuntuu, että sä toistat itseäsi? Ei taida nämän rockin fossiiliset suurnimet kiinnostaa? [/quote:3ef6f40e89]
tsekkaappa "montako fall-plattaa olet syyhkinyt"-ketju. tomsk alkaa murtua siellä.
ympäristön paineet... [/quote:3ef6f40e89]
Hanttaraattorin ja risoton yhteispsyykkaus on kieltämättä tehokasta. Mutta onhan mulla sentään pappaosastosta kaks dåårsia ja yks zeppelin. Eiks riitä häh?
Sent from my iPhone 16
[quote:3e23ee7e39="silvawhale"][quote:3e23ee7e39="Noisemonger"][quote:3e23ee7e39="Tomsk"]Ei ole eikä tule.
Miten musta tuntuu, että sä toistat itseäsi? Ei taida nämän rockin fossiiliset suurnimet kiinnostaa? [/quote:3e23ee7e39]
ympäristön paineet... [/quote:3e23ee7e39]
Hanttaraattorin ja risoton yhteispsyykkaus on kieltämättä tehokasta. Mutta onhan mulla sentään pappaosastosta kaks dåårsia ja yks zeppelin. Eiks riitä häh?[/quote:3e23ee7e39]
en tiiä laskenko ite noita doorsseja niinkään pappaosastoon.. enkä zeppeliiniäkään
kolme löytyy, mutta landing on wateria en oo ekaa biisiä enempää vielä viitsinyt kuunnella.
Mulla on tämä vain
Enpä noita sen erityisemmin olekaan ajatellut hankkia. Tai että ainakin etusijalla on vähän muiden levyt.
Iloitsin, kun Neil Young ei tullutkaan Provinssiin -97.
Sent from my iPhone 16
Kolme + yksi Buffalo Springfield
Eipä ole kuin neljä, koneella taitaa olla kaikki albumit , niitten mukaan oon vähän sumplinut seuraavien ostojärjestystä.
Menetetty peli
Iloitsin, kun Neil Young ei tullutkaan Provinssiin -97.
kolmannen naisen paikkauskeikka taitaa olla kovin ohjelmisto-upgreidaus festarin historiassa.
Eipä ole kuin neljä, koneella taitaa olla kaikki albumit , niitten mukaan oon vähän sumplinut seuraavien ostojärjestystä.
No huh, en tiennykkään, että PSV:stä Sevillaan siirtynyt jäbä ois noin kova fani.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS