You are not logged in.
Kai kaikilla ny yks on?
Mulla on kaikki vinyylit, rouvalla vielä aika monta vinyyliä lisää, Pietarista ostetut piraatticd:t (koko tuotanto) ja sitten virallisia cd:tä keräys menossa, tällä hetkellä taitaa olla 5 levyä. Lisäksi 4 vinyylisinkkua. Saanko palkinnon?
Mulla on kaikki vinyylit, rouvalla vielä aika monta vinyyliä lisää, Pietarista ostetut piraatticd:t (koko tuotanto) ja sitten virallisia cd:tä keräys menossa, tällä hetkellä taitaa olla 5 levyä. Lisäksi 4 vinyylisinkkua. Saanko palkinnon?
Nenänakin ja luunapin korkeintaan...
14 näkyis olevan, en laskenu cdr-kopsuja.
mulla on nolla.
vanhemmilla oli joku 4LP kokoelma (ilmeisesti joku bootleg-sellainen). tuota kuuntelin sen verran pienenä että onkin riittänyt sitten siitä orkesterista.
noh, ehkä rubber soul/revolver-kaksikon vois joskus hankkia. siinähän ne bändin siedettävät levyt onkin.
ainiin, löytyy moskovalaisen (?) exotica-lafkan tribuutti-levyt vol 1 ja 2. parhautta noi.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Iteltä taitaa löytyä vaan sgt.peppers ja revolveri, eikä nyt ilman merkittävää taloudellista nousua ole varmaan tarkotuskaan enempää ostella.
[quote:67455fa3cc="upsetter"][quote:67455fa3cc="silvawhale"]mulla on nolla.
[/quote:67455fa3cc]
[/quote:67455fa3cc]
tarkastin myös että ei löydy digimuodossa.
mut nyt iski just kalvava epäilys että c-kassukopiona saattaa olla joku. en kyllä muista enää mikä levy se edes oli...
Mulla on vissiin 3 tai neljä. Vastasin varmuudeksi 3. Rubber Soul, Anthology 1 ja Let It Be Naked löytyy ainakin, mutta muistaakseni vielä jompikumpi niistä värituplista kans.
Tero saatana, s'olet gay!
Mulla on vissiin 3 tai neljä. Vastasin varmuudeksi 3. Rubber Soul, Anthology 1 ja Let It Be Naked löytyy ainakin, mutta muistaakseni vielä jompikumpi niistä värituplista kans.
ruskea tupla?
Yhh, liian monta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Yhh, liian monta.
jo yksi on liikaa.
ja toi mun kasettikopio on jo liikaa. taidan tuhota sen kaikessa hiljaisuudessa.. da dima da dam dia dam...
^ :center:
Yhh, liian monta.
eri, mulla on liian vähän.
toisaalta jos on white album ei paljon muuta välttämättä tarvitse, miltään bändiltä
Kyllä ajattelin loputkin virallisina cd:nä hankkia. Beatles on mielestäni kaikkien aikojen paras bändi nimittäin.
Kyllä ajattelin loputkin virallisina cd:nä hankkia. Beatles on mielestäni kaikkien aikojen paras bändi nimittäin.
edit: kuunnelkaa vaikka tämä cut-up-klassikko. puhdasta neroutta.
[quote:6337efe929="Feggy"]Kyllä ajattelin loputkin virallisina cd:nä hankkia. Beatles on mielestäni kaikkien aikojen paras bändi nimittäin. [/quote:6337efe929]
tape beatles on parempi.edit: kuunnelkaa vaikka tämä cut-up-klassikko. puhdasta neroutta.
Mä niinq tykkään enemmän sillee musiikista.
[quote:6a4036872d="silvawhale"][quote:6a4036872d="Feggy"]Kyllä ajattelin loputkin virallisina cd:nä hankkia. Beatles on mielestäni kaikkien aikojen paras bändi nimittäin. [/quote:6a4036872d]
tape beatles on parempi.edit: kuunnelkaa vaikka tämä cut-up-klassikko. puhdasta neroutta.[/quote:6a4036872d]
niin mäkin.
ei oo!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ei oo!
onpas!!
Your musical compatibility rating with Feggy is: Very Low
[quote:f21438939e="Feggy"]Mä niinq tykkään enemmän sillee musiikista.
Your musical compatibility rating with Feggy is: Very Low
[/quote:f21438939e]
You share a few artists in common, including New Order, Calexico, Sparks, The Durutti Column, and Black Audio.
pakolliset Rubber Soul ja Revolver sekä vanhempien hyllystä lainattu ruskea (aivan turha) tupla.
You share a few artists in common, including New Order, Calexico, Sparks, The Durutti Column, and Black Audio.
Ei ole eikä tule.
Sent from my iPhone 16
Oisko 8.
"A repo man's always intense"
Rubber Soul ja Love.
Lisäksi mulla on minidiskillä Beatles for Sale, A Hard Day's Night, Revolver, Sgt. Pepperi, Let It Be ja White Album, mutta noita en laske, kun en juuri kuuntelekaan.
kaksi löytyy.