You are not logged in.
Pages: 1
Sellanen saa nyt hyvän kodin. Muistaakseni 20 tuumainen Salora. Kaukosäätimen vastaanotto ei toimi, mutta eipä sillä mitään väliä, jos on digiboksi tai vhs-nauhuri, jonka kautta voi säätää kanavat ja katsoa sillattii sitä kautta. Mä en tiiä mitä tolla teen jos kenellekään ei kelpaa ennen lokakuuta. Pitäis kai sitten hommata auto ja heittää jonnekin kierrätyskeskukseen.
Saa ottaa yhteyttä. Nopein saa hakea ja pelastaa elämäni! Kämppis saa halutessaan digiboksin käyttöönsä Ole hyvä.
Mä en tiiä mitä tolla teen jos kenellekään ei kelpaa ennen lokakuuta. Pitäis kai sitten hommata auto ja heittää jonnekin kierrätyskeskukseen.
Tai otat sen kouraan ja viet sen Lönnrotinkadun kierrätyskeskukseen.
http://www.kierratyskeskus.fi/servast.php
"Lisäksi vastaanotamme pieniä eriä toimivia alle 28 tuuman televisioita scart -liittimellä, atk-laitteita, videonauhureita ja hifi-laitteita."
Onhan siinä scart-reikä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onhan siinä scart-reikä?
On.
Taidan viedä sen sinne jos kenellekään ei kelpaa syyskuun aikana. Toisaalta enpä tiijä, kun toi ei kuitenkaan ole toimiva yksilö. Ehkä kuitenkin raahaan sen tuonne Kyläsaareen.
Mä voin ottaa ton digiboksin
Jos muille ei kelpaa ja tosiaan haluat päästä siitä eroon, niin minun pikkusisko saattaisi olla kiinnostunut.
Menetetty peli
Jos muille ei kelpaa ja tosiaan haluat päästä siitä eroon, niin minun pikkusisko saattaisi olla kiinnostunut.
Haluan tosiaan päästä siitä eroon. Kampista sen voi noutaa jos tarvetta on. Ja tosiaan kaukosäätö ei toimi, mutta telkkarin volume- ja kanavanappula pelaa. Ja virtanappi tietty. Yks scart-liitin on takana.
Jep, minäpä palaan asiaan tässä illan aikana.
Menetetty peli
Joo, kyllä se sen ottaisi mielellään.
Puhui, että vois jo vaikka huomenissa iltasella noutaa pois.
Laitatko jotain puhelinnumeroa tjms. varmaankin privana, pistän eteenpäin siskoselle, niin voitte sopia detaljit..
Menetetty peli
[quote:32d96cae42="PrivateJoy"]Joo, kyllä se sen ottaisi mielellään.
Laitatko jotain puhelinnumeroa tjms. varmaankin privana, pistän eteenpäin siskoselle, niin voitte sopia detaljit..[/quote:32d96cae42]
Jes
Modet voikin panna topikin vaikka lukkoon
[quote:920dd4a7da="leposi"][quote:920dd4a7da="PrivateJoy"]Joo, kyllä se sen ottaisi mielellään.
Laitatko jotain puhelinnumeroa tjms. varmaankin privana, pistän eteenpäin siskoselle, niin voitte sopia detaljit..[/quote:920dd4a7da]
Jes
Modet voikin panna topikin vaikka lukkoon [/quote:920dd4a7da]
Ei ku me halutaan vielä kuulla, että onnistuitko heruttamaan PrivateJoyn pikkusiskolta ja kuinka paljo. Tai kantsii ainakin pyytää, että vaikkei rahaa tarttekaan, niin luonnollista maksua ei voi koskaan saada liikaa! :lle iso
. Ja pikkusiskojen herutuksille myös iso
. Onneks ei oo systereitä, niin ei tartte pelätä mitään siskonnussijoita.
Junkieman sanoi sen, mitä minä... tai no kaikki varmasti ajattelivat.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sinne meni telkkari ja annoin nyt videot mukaan, kun en kuitenkaan jaksa niiden kanssa enää peleillä.
Jei! Toivottavasti ei ala kaduttaa
Junkieman sanoi sen, mitä minä... tai no kaikki varmasti ajattelivat.
jpp, "sitä" odotellessa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:17155e934f="leposi"]Sinne meni telkkari ja annoin nyt videot mukaan, kun en kuitenkaan jaksa niiden kanssa enää peleillä.
Jei! Toivottavasti ei ala kaduttaa [/quote:17155e934f]
Kiitosta vain
Menetetty peli
Eikös topikki ole viä lukos?
Ei ku me halutaan vielä kuulla, että onnistuitko
heruttamaan PrivateJoyn pikkusiskolta ja kuinka paljo. Tai kantsii
ainakin pyytää, mark e. smith että vaikkei rahaa tarttekaan, enpä kuule tiijä niin luonnollista maksua enpä kuule tiijä ei enpä kuule tiijä voi koskaan saada
liikaa!
:lle iso
. Ja pikkusiskojen enpä kuule tiijä herutuksille myös iso
. lol Onneks ei onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku oo
systereitä, hehe niin ei ultravox tartte pelätä lol mitään
siskonnussijoita.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:2acc7c84e1="Ulvis"]Oliko kauniski akka tää PJ:n sisko?
tuliko missattua elämäni mahollisuus [/quote:2acc7c84e1]
Ihan söpö oli.
Lyö nyt vielä lyötyä
Varikset komentavat
Pages: 1