You are not logged in.
Pages: 1
Semifinalissa muuten! La 20. lokakuuta, cool!
Uus levynsä Now You Are This toimii, uran paras tähän asti.
Mun mielestä tää on tosi tylsää -späm.
Mun mielestä sä oot tosi tylsä- späm. Uus levy on aika erilaista kun aiemmat...
Bändin nimi on ainakin tylsä -späm.
Mä en tajua tota nimeä ollenkaan. Ehkä mä oon tylsä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo ei niin lähe kiimaa ainakaan aiempien levyjen perusteella, dublinin keikka viime vuonna oli kaikkien mielestä aika turha. Tulevat tännekin tällä kiertueella, jos lämppärit on mistään kotosin niin ehkä sit vois mut...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jahas, kaikki haukkuu... lienee siis hyvä pändi?
NUM83R5-spåm
[quote:61fd97f2af]Semifinalissa yhtyettä lämmittelee autotallielektroa tai hobo-techia soittava, Pets On Prozac -yhtyeestä tuttu OBI BLANCHE, jonka ensimmäiset julkaisut näkevät päivänvalon tulevana syksynä lontoolaisen Tiny Sticksin ja helsinkiläisen New Judaksen kautta. [/quote:61fd97f2af]
Höh, nää ei oo yhtään maagisia.
Sent from my iPhone 16
Höh, nää ei oo yhtään maagisia.
Ei tää nyt paskaa ole, mutta en tiiä jaksaako 10e. Lämppäri on kyl ihan pl.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:4d689402f5="shanks"]Bändin nimi on ainakin tylsä -späm.
Mä en tajua tota nimeä ollenkaan. Ehkä mä oon tylsä?[/quote:4d689402f5]
Olisko viittaus Kraftwerkin Computer Worldin kolmosbiisiin?
[quote:04debfd96d="noiseidea"][quote:04debfd96d="shanks"]Bändin nimi on ainakin tylsä -späm.
Mä en tajua tota nimeä ollenkaan. Ehkä mä oon tylsä?[/quote:04debfd96d]
Olisko viittaus Kraftwerkin Computer Worldin kolmosbiisiin?[/quote:04debfd96d]
Eiku se on tribuutti sille sarjalle.
Sent from my iPhone 16
Lauantaina Semifinalissa siis loistava elektro/punk/indie-trio Numbers sekä Pets On Prozac-yhtyeestäkin tuttu Obi Blanche. Ennakkolippuja (10 EUR) myy edelleen Tiketti ( www.tiketti.fi )
Täältä liikkuvaa kuvaa Numbersista:
http://www.youtube.com/watch?v=m89Zc1CBXWw
http://www.youtube.com/watch?v=QJFUt2Lo … ed&search=
TERVETULOA!!!
Tuore Desibeli.netin haastattelu muuten täällä:
olix muuten kukaan tällä keikalla? oisin menny jos en ois ollu muualla.
party weirdo soittaa näitten lämppärinä dublinissa, saatanat tulevat berliinistä moikkaamaan. siinä ois kyllä pal enempi motivaatiota ku numperssissa...
party weirdo soittaa näitten lämppärinä dublinissa, saatanat tulevat berliinistä moikkaamaan. siinä ois kyllä pal enempi motivaatiota ku numperssissa...
Kerro terkut ja toivota tervetulleiki keväällä Suomeen. Partyt olisi hyvä eka bändi meidän mahdollisesti tulevalle klubille
[quote:a078b19be0="HUIG"]party weirdo soittaa näitten lämppärinä dublinissa, saatanat tulevat berliinistä moikkaamaan. siinä ois kyllä pal enempi motivaatiota ku numperssissa...
Kerro terkut ja toivota tervetulleiki keväällä Suomeen. Partyt olisi hyvä eka bändi meidän mahdollisesti tulevalle klubille [/quote:a078b19be0]
jep! anaam! emmää kyl varmaammee, ei jaksa maxaa ku ei o rasaa eikä toi numperse hirveesti innosta. mut....!
Pages: 1