You are not logged in.
höh, teenpä topicin vaikka näistä kai puhuttiin tuolla basement jaxx -otsikossakin. niin, aika asiameininkiä, dig your own hole (toka albumi) ollut mulla viime aikoina tehokuuntelussa ja just nyt tämmöinen uppoo sen verran hyvin et laitoin just tilaukseen pari muutakin levyä. näiltä kai tuli joku uusikin levy justiin, hyvää muzaa, haluux joku muu kertoo jotain?
höh, teenpä topicin vaikka näistä kai puhuttiin tuolla basement jaxx -otsikossakin. niin, aika asiameininkiä, dig your own hole (toka albumi) ollut mulla viime aikoina tehokuuntelussa ja just nyt tämmöinen uppoo sen verran hyvin et laitoin just tilaukseen pari muutakin levyä. näiltä kai tuli joku uusikin levy justiin, hyvää muzaa, haluux joku muu kertoo jotain?
no pari ekaa on just parhautta. mopo-elektroo sano joku näppärä toimittaja aikoinaan.
sama homma kyllä ku monissa muissa big beat-sankareissa (fatboyt etc) et parhaimmillaan sinkkumitassa. albumin pituisena alkaa jo vähän puuduttaa.
metsästä jostain (slsk vaikka) bändin kirkkain hetki: primal screamin jailbird-remix. tehty viel dust brothers-nimellä. absoluuttista parhautta tuo. top5-bassolinjat listalla.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ei oikein iskenyt ysärin loppupuolella eikä tahdo iskeä vieläkään. Sinkkubiisit on tuttuja ja bileissä ihan kivoja, mutta eipä näitä levyltä oikein tahdo jaksaa.
Big beat ei oikein koskaan ole ollut mun juttuni.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Ei oikein iskenyt ysärin loppupuolella eikä tahdo iskeä vieläkään. Sinkkubiisit on tuttuja ja bileissä ihan kivoja, mutta eipä näitä levyltä oikein tahdo jaksaa.
Sama ja sama. En minä tätä mitenkään erityisesti vihaakaan, mutta en vaan oikein tykkää. Niin ja Roskildessa taisin biisin verran jaksaa kuunnella joskus pari vuotta sitten.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ei nää ollu Roskildessa pari vuotta sitten
Setting Sun
This must be what jail / I will scratch
DirtyBlueGene wrote:
Setting Sun
smaa
Surrender ei taannoin enää toiminut yhtä hyvin kuin silloin ennen, mutta niitä kahta ekaa levyä pitäis varmaan testata taas joskus.
joo sama, setting sun kyl lähtee, mut siitä myöhemmät vain harvemmin. se joku afrika-biisi oli kyl tosi kova!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ei nää ollu Roskildessa pari vuotta sitten
Joo... Sekotin Fatlboy Sliminn, joka oli 3 v. sitten.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Näitten piisit kyllä vetää minut tehokkaasti tanssifloorille.
Ekat neljä levyä kovia, sit vähän nuuh. American EP:n Temptation/Star Guitar -livelle erityis
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
LEAVE HOME!!
Vaikka erityisesti 90-luvun lopulla tuli konemusaa kuunneltua kovastikin, niin "sama" ja "sama", eli ei oikein lähtenyt silloin eikä vieläkään.
Varmana maailman vanhin ja typerin kysymys, mutta oliko Block Rockin' Beatsin ja Tasavallan Presidentin ekan levyn sen yhen biisin bassokuviossa jotain yhteyttä, vai oliko ne vaan epämuusikon korvaan, erikseen kuultuna vähän samanlaisia?
Menetetty peli
ei tää oo mitään konemusaa. tää on rokkia.
sama
Kakkaa tämä on.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kakkaa tämä on.
metsäfolkki-pullo pois.
Pojat muutti Manchesteriin opiskeleen koska niiden lempimuzakki tuli sieltä. Simmons&Rowland
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
ihan ku olisin tänne äsken kirjoittanut, taasko jori kiusaa foorumia?
anyway, surrender on tosi hyvä levy, en tosin ehtiny vielä kokonaan kuunnella mutta alun perusteella selkeästi debyyttiä parempi.
ihan ku olisin tänne äsken kirjoittanut, taasko jori kiusaa foorumia?
anyway, surrender on tosi hyvä levy, en tosin ehtiny vielä kokonaan kuunnella mutta alun perusteella selkeästi debyyttiä parempi.
eri. debyytti (ja ekat demot) on aina parempi.
mites toi uus levy? toisaalla kehuvat kovasti...
mites toi uus levy? toisaalla kehuvat kovasti...
Jaa, mun lukemat arviot on kertonut ihan toista, mutta paha sanoa kuulematta. Dig Your Own Hole pyöri viime viikolla tiskaamisen taustamusiikkina tämän topicin innostamana, toimihan se
en tiedä muuta ku että john foxx -foorumilla kaikki on ihan pähkinöinä tosta uudesta, puhuvat vuoden levystä yms, mitä nyt salmon dance ärsyttää joitakin. mut eipä oo vielä midprice-osastossa näkynyt joten kattellaan ny...
John Foxx -foorumi
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
caroliner-foorumilla eivät sen sijaan arvosta
Skitsofrenialle