You are not logged in.
lol
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pope wrote:ray charlz wrote:no jopas. viimeiset neljä sanaa
en mä niit ainakaan arvannut, ei välttämättä kiva mut silleen aika puun takaa tuli. toki näin jälkeenpäin keskustelu chrisin kanssa tekee enemmän järkeä
tuli tosiaan puun takaa mutta vittu kyllä on universumin väsynein cliffhangerilopetustms, ja vielä ko. sarjassa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mitkä ne sanat oli?
bzort glorf bööth
We are all aliens.
Tuli vähän puskista kyllä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
ray charlz wrote:Pope wrote:en mä niit ainakaan arvannut, ei välttämättä kiva mut silleen aika puun takaa tuli. toki näin jälkeenpäin keskustelu chrisin kanssa tekee enemmän järkeä
tuli tosiaan puun takaa mutta vittu kyllä on universumin väsynein cliffhangerilopetustms, ja vielä ko. sarjassa
totta, mut eiks lisää oo tulossa ehkä? vähän väkisin väännetty se logan-christopher -vertais tos hommas
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Pope wrote:ray charlz wrote:Pope wrote:ray charlz wrote:no jopas. viimeiset neljä sanaa
en mä niit ainakaan arvannut, ei välttämättä kiva mut silleen aika puun takaa tuli. toki näin jälkeenpäin keskustelu chrisin kanssa tekee enemmän järkeä
totta, mut eiks lisää oo tulossa ehkä? vähän väkisin väännetty se logan-christopher -vertais tos hommas
Ovat sanoneet että riippuu vastaanotosta, joten voipi olla että lisää on tulossa jpp.
Mun kävi todella paljon sääliksi Roryn hahmoa tuossa revivalissa: siinä missä varsinainen sarja päättyi valmistumiseen ja hienoihin uranäkymiin, niin nyt kolmekymppinen uranainen oli vailla töitä, rakkauselämänä oli vanhalle sulholle mistressinä toimiminen, työpaikaksi valikoitui palkaton pesti kotikaupungin pikkulehdessä yms yms, vaikka oli sekä lukiossa että Ivy League -yliopistossa ehdotonta luokkansa eliittiä. Vanha nuorten naisten voimaannuttamishahmo/sarja muuttui muotoon "jos synnyt pikkukaupunkiin, päädyt lopulta pikkukaupunkiin".
Ja sarjassa tökki myös product placement (räplää vähän lisää sitä mäkkiä mjotooh) sekä se, miten tuo on selkeästi tämän vuoden "tv-tapahtuma" koska sinne piti roudata kaikki julkkiskokin "Semi-homemade with Rachel Ray"sta alkaen. Mut veikkaan että jatkoa tulee, sen verran hypetetty tämä nyt on ollut.
Kolme ekaa jaksoa plus neljännen eka puolisko: 2/5
Vikan jakson vika puolisko: 8/5
jotenkin se et Amy Sherman-Palladino oli sarjan alussa jo päättänyt, että sarja tulee loppumaan noihin sanoihin, oli kyl aika blaah. Pakottaa joku asia siihen, joka oli mielessä yli 15 vuotta sitten, mutta ei välttämättä toimi enää. Toisaalta, jos ois ollu ees vähän vinkkiä siihen suuntaan, että Jessin kanssa ollaan käyty paneskelemassa, nii sit oisin ollu tohonkin ihan tyytyväinen.
jotenkin se et Amy Sherman-Palladino oli sarjan alussa jo päättänyt, että sarja tulee loppumaan noihin sanoihin, oli kyl aika blaah. Pakottaa joku asia siihen, joka oli mielessä yli 15 vuotta sitten, mutta ei välttämättä toimi enää. Toisaalta, jos ois ollu ees vähän vinkkiä siihen suuntaan, että Jessin kanssa ollaan käyty paneskelemassa, nii sit oisin ollu tohonkin ihan tyytyväinen.
Tähän toki samat, tai jos Wookie olisi ollut kehissä vasta kesän jaksossa...
murmur wrote:jotenkin se et Amy Sherman-Palladino oli sarjan alussa jo päättänyt, että sarja tulee loppumaan noihin sanoihin, oli kyl aika blaah. Pakottaa joku asia siihen, joka oli mielessä yli 15 vuotta sitten, mutta ei välttämättä toimi enää. Toisaalta, jos ois ollu ees vähän vinkkiä siihen suuntaan, että Jessin kanssa ollaan käyty paneskelemassa, nii sit oisin ollu tohonkin ihan tyytyväinen.
Tähän toki samat, tai jos Wookie olisi ollut kehissä vasta kesän jaksossa...
joo
Rakastan Gilmoren tyttöjä. Maailman rentouttavinta viihdettä.
En muistanutkaan miten ärsyttäviä Loganin kaverit on Väkinäisyyksistä ja turhuuksista huolimatta ei harmita että tuli katsottua. Eka jakso oli mun mielestä tönköin ja sen jälkeen parani, paitsi sen musikaalin ja Loganin remmin kanssa touhuamisen olis voinut jättää pois kokonaan. Kirkin possu (vaikka olikin turha gimmick)