You are not logged in.
Joo, vähän oli kyl ankea loppu. Tai ei silleen ankea, mutta jotenkin plää. Emmä kyl tiedä mitä mä odotin. Ehkä että Rory jää junan alle ja Lorelai menee naimisiin Loganin kanssa kun ei Rorylle kelvannut tai jotain.
Ehkä lopulta paras hahmo olikin Patty + Babette -duo! Ne kaksi oli vaan aina ja poikkeuksetta huikeita! Mun mummi on kuin ilmetty Patty! Tai ainakin oli joku 10 vuotta sitten. Samanlainen hieman pyöristynyt, mutta aina tällätty miestennielijä, joka RAKASTAA juoruilla. Mummi ei sentään koskaan ole tanssinut.
Tero saatana, s'olet gay!
Ai sun mummilta se sun juoruilutaipumus on peräisin?
Mummille siispä
Hitosti ankeempaa ois muutoin forsston seurassa.
Oon nähny yhdestä jaksosta kaksi minuuttia, joten tekemistä riittää vielä, ennen kuin voin lukea tätä ketjua.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vihdoinkin meitä on enemmän. Ilmeisestihän tosiaan jotain tv-elokuvaa on heitelty ilmoille jotta Amy saisi tehdä haluamansa lopun. Yksi maailman parhaista sarjoista ei todellakaan saanut ansaitsemaansa loppua mielestäni. Olihan se sellainen jakso että alkoi itkettää mutta ei mitenkään erityisen spesiaali.
Paras Kirk-moment top-2:
1. jeesuksena taulussa
2. kilpailevan kahvilan pitäjänä
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Luen tätä topikkia vaikka en oo ikinä nähnyt yhtään GG-jaksoa.
joo se loppu oli vähän sellanen että sen "oli pakko" olla sellanen. joidenkin mielestä ainaski. joo ärsyttävä rory jatkaa elämäänsä vapaana naisena politiikassa joo. JA PASKAT. ois menny vaan san franciscoon viljelemään niitä avokadoja Loganin kaa!
[spoiler]hirveetä paskaa[/spoiler]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
joo se loppu oli vähän sellanen että sen "oli pakko" olla sellanen. joidenkin mielestä ainaski. joo ärsyttävä rory jatkaa elämäänsä vapaana naisena politiikassa joo. JA PASKAT. ois menny vaan san franciscoon viljelemään niitä avokadoja Loganin kaa!
MÄ OLISIN HALUNNUT, ETTÄ SE JÄÄ JUNAN ALLE JA SITTEN LORELAI OIS KUOLLU SURUUN JA SITTEN TAYLOR OIS NAINU PATTYN KANSSA!
[quote:8a81a84ac6="turkele"]OISIN HALUNNU ETTÄ LORELAI OIS PANNU JUNAN KANSSA JA KUALLU :twisted:
sama [/quote:8a81a84ac6]
Miksi kukaan haluaa katsoa, kun indie-pissis panee pendoliinoa?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:836cc012ba="forssto"][quote:836cc012ba="turkele"]OISIN HALUNNU ETTÄ LORELAI OIS PANNU JUNAN KANSSA JA KUALLU :twisted:
sama [/quote:836cc012ba]
Miksi kukaan haluaa katsoa, kun indie-pissis panee pendoliinoa?[/quote:836cc012ba]
ei se oo indiepissis.
[quote:53ea0b122b="Laatu"][quote:53ea0b122b="forssto"][quote:53ea0b122b="turkele"]OISIN HALUNNU ETTÄ LORELAI OIS PANNU JUNAN KANSSA JA KUALLU :twisted:
sama [/quote:53ea0b122b]
Miksi kukaan haluaa katsoa, kun indie-pissis panee pendoliinoa?[/quote:53ea0b122b]
ei se oo indiepissis.[/quote:53ea0b122b]
kaikkea muuta
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:c0b9e298a3="kri"][quote:c0b9e298a3="Laatu"][quote:c0b9e298a3="forssto"][quote:c0b9e298a3="turkele"]OISIN HALUNNU ETTÄ LORELAI OIS PANNU JUNAN KANSSA JA KUALLU :twisted:
sama [/quote:c0b9e298a3]
Miksi kukaan haluaa katsoa, kun indie-pissis panee pendoliinoa?[/quote:c0b9e298a3]
ei se oo indiepissis.[/quote:c0b9e298a3]
kaikkea muuta[/quote:c0b9e298a3]
Niin, sen tytär on.
Niin, sen tytär on.
musta se on aika wannabe. kuuntelee varmaan vaan Lanen mieliksi. ei se ollu yhtään innoissaan ees the Shinssien keikalla vaikka mukamas se on niiden suuri fani. ois ollu varmaan suurlähettiläidenkin keikalla innostuneemman näkönen.
No pissis se ainakin on.
no se.
Mun mielestä loppu oli täydellinen. Koko viimeinen kausi kasvatti jotenkin kaikki hahmot. Emmä tiiä, mutta tuli aivat törkeen hyvä fiilis tossa lopussa.
Tänään siis seitsemän jakson maratoonilla sarja purkkiin.
IHAN VITUN HYVÄ FIILIS!!
Kaikki oli hetken ihan täydellistä kakkoskauden viimeisessä jaksossa, mutta sitten Chris pilasi taas kaiken! Tänä viikonloppuna oon katsonut tätä vähän liikaa.
kaikki oli aika täydellist pari ekaa kautta ja kans siinä vaihees ku rory droppas ulos yalest, mut loppuu kohden koko sarja muuttu ihan liian sokeriseks vaik senhän takii sitä kai kattoki. Ja tuli kans sellanen tunne et kaikki muut hahmot on olemas vaan keskinkertasella "outoudellaan" korostaakseen lorelein ja roryn "ihanuutta". Ja rory on ärsyttävä ku se on aina tyytymätön vaik se saa kokoajan kaiken mut ei kuitenkaan edes tarpeeks tyytymätön ja se valitsee paskimmat poikaystävät (paitsi se luken sisarenpoika oli ihan jees), haluisin et se ois lihonu ja katkeroitunu ja radikalisoitunu poliittisesti tai ees jotain.
Mun kaveri toi mulle Amerikoista tuliaisiksi Pop Tarteja, maistoin niitä eka kertaa. Oli ihan vitun ällöttäviä.
Nyt se on sitten katsottu. Viimeinen jakso oli ihan hyvä, vaikka ihmeteltiin vähän sitä kun Roryn lähdöstä tehtiin niin dramaattista ja sitä, kun Lorelai ei mennyt tuossa naimisiin, koska kauden boksissa luvataan niin. Ja ne läksiäisjuhlatkin oli hääteltassa. Mutta kai se sitten menee ilman että sitä näytetään. Yhdessä vaiheessa ajattelin, että jos Rory ja Lorelai pitävätkin yhteishäät, mutta onneksi ei sentään.
Tää tarkoittaa sitä, että on pian aika palata sarjan pariin ensimmäiseen kauteen! Ja voi olla, että se oli kulta-aikaa. Lopuissa jaksoissa alkoi välillä tympiä, kun kaikista tehtiin sellaisia nokkelia kirjavertauksia tekeviä. Ja inhosin niitä Roryn uusia kavereita.
Star´s Hollow olisi kyllä unelmapaikka. Ne juhlat oli niin kivoja.
Kakkoskierros ohi! :peuk:
On tää vaan parasta mitä telkkari on koskaan tarjonnut!!!
MULLA ON JO NYT KAUHEA IKÄVÄ TEITÄ, STARS HOLLOW'N JENGI!!!!
Kehtaisikohan tän heti aloittaa alusta kolmatta kertaa? Sovittiin kyl tyttiksen kaa, että katsotaan ensin kronologisesti kaikki DVD-boksien ekstrat läpi ekaks.
:rakkaus::itku::sydan::rakkaus::itku::sydan::rakkaus::itku::sydan::rakkaus::itku::sydan::rakkaus:
Kukas lainais kaudet? Rory ei oo koskaan säväyttänyt, mutta Lorelai sen sijaan
Luovuin tv:stä '06 ja varmaan GG:stä ennen sitä, joskus Roryn ekana Yale vuonna tais loppua katselu. Siinä vaiheessa kun se alkoi heilastella sitä rikasta jätkää.
Mangojauhe goddamn.
[quote:6d5315822b="forssto"]Kakkoskierros ohi! :peuk:
Kehtaisikohan tän heti aloittaa alusta kolmatta kertaa? Sovittiin kyl tyttiksen kaa, että katsotaan ensin kronologisesti kaikki DVD-boksien ekstrat läpi ekaks.
:rakkaus::itku::sydan::rakkaus::itku::sydan::rakkaus::itku::sydan::rakkaus::itku::sydan::rakkaus:[/quote:6d5315822b]
No aijaa?! Mullakin vetelee viimeisiä kakkoskierros ja heti perään vois alottaa uudestaankin. Mutta kun GG jättää aina muut sarjat varjoon, niin ajattelin että jos vetäisi Desperate housewivesit uudestaan..tai Twin Peaksinkin vois kattoa kun Definite golden boxin ostin <3