You are not logged in.
Mun kakkoskierros on kestänyt jo melkein 1,5 v ja aloitan nyt kuutoskauden. Jotain alitajuista viivytystaistelua selkeästi menossa. Joulun jälkeen en oo kattonut yhtään jaksoa, kun unohtui boksit väärään kaupunkiin. Mutta nyt! Kohta lähtee!
Tykkään eniten noista viimesimmistä kausista, kun Rory on jo muuttanut kotoa. Katsoin vähän aikaa tv:stä tullutta ekan kauden jaksoa ja vaikutti jotenkin tylsältä. Ei siis mulle kolmoskierrosta heti, kiitos.
pari päivää tullu kevätmasisteltua, tänään pyhitetty päivä gilmoren tytöt -maratonille - ja kyllähän se elämä hymyilee taas
oi oi on se niin ehanaa
kauden 7 jaksoja tänään tullut tiirailtua (roryn söpöys selvässä nousikiidossa tällä kaudella)
ja sillee. ja logani ja kristtofferi on aika ältsyjä, mut helpottaa kun tietää jo miten tämä kausi päättyy.
millon elokuva? millon kausi 8? mä haluan lisää, enemmän, nopeampaa...
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
uijui, seiskakautta en ookkaa vielä katsonu kuin vain yhden kerran! hyvä ku muistutit!
[quote:c44789a6ba="leende solen skiner"]pari päivää tullu kevätmasisteltua, tänään pyhitetty päivä gilmoren tytöt -maratonille - ja kyllähän se elämä hymyilee taas
oi oi on se niin ehanaa
kauden 7 jaksoja tänään tullut tiirailtua (roryn söpöys selvässä nousikiidossa tällä kaudella)
ja sillee. ja logani ja kristtofferi on aika ältsyjä, mut helpottaa kun tietää jo miten tämä kausi päättyy.
millon elokuva? millon kausi 8? mä haluan lisää, enemmän, nopeampaa...[/quote:c44789a6ba]
Facebookissa tuli aprillipilana, että tulee uusi kausi. Mutta ei väkisin.
katselukierros 2½ tuli päätökseen tänään finaaliepisodin myötä
olihan se
jos nyt hetki taukoa gilmoren tytöistä, varataan oikeus jaksojen katseluun vaan pahimpien krapula-oireiden hoitamiseen
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
oon nyt taas jo neljännen kauden puolessavälissä parasta toki on se, että joka katselukerralla huomaa uusia musaviittauksia, jotka on edellisillä kerroilla jääny huomaamatta
Katoin tänään loppuun. Lorelai Ihanin hahmo missään sarjassa ikinä.
Miks loppui seiskakauteen
Pitää joskus kattoa uusikisi, ja voisi kokeilla tuota Lauren Grahamin tähdittämää Parenthoodia.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Katoin tänään loppuun. Lorelai Ihanin hahmo missään sarjassa ikinä.
Pitää joskus kattoa uusikisi, ja voisi kokeilla tuota Lauren Grahamin tähdittämää Parenthoodia.
Nyt voitkin sitten aloittaa Dawson's Creekin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
E wrote:Katoin tänään loppuun. Lorelai Ihanin hahmo missään sarjassa ikinä.
Nyt voitkin sitten aloittaa Dawson's Creekin
Näin voipi olla, jaksot latautumaan
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Netflix alkaa tuottamaa tätä
Gilmore Girls is one of the great triumphs in modern TVa sharp, endlessly rewatchable dramedy that holds up better than most new television, with a Netflix fanbase as wide as its original audience on the (now-defunct) WB network. It also had one of the worst goodbyes in TV history, airing a tragically bad seventh season without the involvement of its creator Amy Sherman-Palladino. So Netflix is riding to the rescue, ordering a limited-series revival of the show, penned by Sherman-Palladino and starring Lauren Graham, Alexis Bledel, and all the old old favorites.
http://www.theatlantic.com/entertainmen … ource=SFFB
Last edited by Okko (20.10.2015 02:01)
Arrested Developmentin henkiin herättäminen oli ainakin melko epäonnistunut, enkä näe tässäkään hirveästi järkeä. Ei Gilmoren loppu mun mielestä niin huono ollut.
En ikinä ajatellut Alexis Bledeliä "sillee" kun katsoin Gilmorea, mutta Mad Menissä oli aika yksi kohtaus missä se keimaili vähissä vaatteissa.
onks nää vanhat jaksot jossain streamauspalvelussa?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^jenkki-Netflixissä pelaa
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ei tämä kovin hyvältä idealta vaikuta. Pakko tietysti silti katsoa.
joo vähän kans pelottaa... pakko katsoa toki, mut sitten kamala pettymys, jos onkin huono ja pahoin pelkään että on. parempi et ei mitään kuin huono.
Kolmas (tai ehkä neljäs näitten parin ekan kauden osalta) kierros menossa.
Varikset komentavat
Enää neljä yötä uusiin jaksoihin! En odota kuuta taivaalta, mutta koko vanha jengi ja kirjoittajat mukana, joten kyllä tämä voi positiivisesri yllättääkin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Enää neljä yötä uusiin jaksoihin! En odota kuuta taivaalta, mutta koko vanha jengi ja kirjoittajat mukana, joten kyllä tämä voi positiivisesri yllättääkin.
joo ja siis aargh on niin kiireinen viikonloppu, duunin pikkujoulut + oma keikka + kavereiden tuparit + sunnuntaina pitää kai lähtee (huonojen) kummivanhempien synttäreille Hämeeseen niin en tajuu missä välissä ehdin noi katsoa
Lupaan olla paljastamatta "Those Last Four Words"....
Mistäs tämä sitten näkyy?
Netflix.
Tarjottavia pitää miettiä...
15 Foods You Must Eat When You Watch The Gilmore Girls Revival
21 Must-Have Foods For When You Watch The Gilmore Girls Revival
no jopas. viimeiset neljä sanaa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Juuh elikkäs vikan jakson vika puolisko huiikea, mutta muuten kyllä hyvinkin väkinäistä välillä. Nauratti ja huvitti monessa kohtaa, mutta todella tönkköjä osioita ja ylipitkä fiilis. Liian paljon tapahtui Stars Hollown ulkopuolella.
musikaalinumero oli vääryys ihmiskuntaa kohtaan, paitsi carole kingin esittämä metailubiisi jälkilöylyissä. gilmore girlsin kääntäminen kirjaksi toi vähän tyhmää camp-henkeä koko juttuun. richardin kunnioittaminen työhuonetakaumalla oli hieno hatunnosto. lorelain puhelu emilylle oli todella tunteellinen. zach on helvetin vanha pappa, järkytyin. unohtuvainen paul oli tavallaan aika paska läppä, mutta huvitti silti. mitä vielä, omat lempihahmot emily ja paris huimia kuten odottaa saattoikin, jessiä oisin kaivannut enemmän mut liikutti hänen ystävyytensä luken kanssa. april oli kanssa kova. ja lorelai oli jos mahdollista vielä parempi kuin alkup. sarjassa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
no jopas. viimeiset neljä sanaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ray charlz wrote:no jopas. viimeiset neljä sanaa
en mä niit ainakaan arvannut, ei välttämättä kiva mut silleen aika puun takaa tuli. toki näin jälkeenpäin keskustelu chrisin kanssa tekee enemmän järkeä