You are not logged in.
[quote:c01d566948="Ilta-Sanomat"]Spice Girls on täällä taas!
28.6.2007 16:54, päivitetty 29.06. 09:10
Seitsemän vuoden tauko on päättymässä, kun kaikkien tyttöbändien äiti Spice Girls kertoi virallisesti paluustaan tänään Lontoossa.
Victoria Beckham, Melanie Chisholm, Geri Halliwell, Emma Bunton ja Melanie Brown perustivat maailman maineeseen ponnahtaneen Spice Girlsin 1994. Vuonna 1998 Geri jätti bändin erimielisyyksien takia. Lopullisesti bändi hajosi 2001.
Brittiläisen Evening Standard -lehden mukaan jokainen maustetyttö nettoaa tulevalla comeback-kiertueella arviolta jopa 14 miljoonaa euroa.[/quote:c01d566948]
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Pöh, ei mittää verrattuna TÄHÄN viikon takaa:
www.suezine.fi/uutiset?t=1&sid=4466
...No okei, Leila mumisi vaimeasti taustojen päälle, ja vain kahden biisin verran - MUT KUITENKI! Homot (joiden kirjanjulkistusbileistä oli kyse) ITKI klubilla näin historiallisen hetken kunniaksi! Varppina itekkin olisitte!
Per Gessle - Kix
Harry-irene - Suuri Comeback-tosikko!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pitäsköhän Spaissareille jo oma topikki?
joo, mut vuosisadan comebäcki on tulossa vasta reilun kuukauden päästä.
4 lippua?! aika paha
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:cafdaeac8d="psykokarkki"]joo, mut vuosisadan comebäcki on tulossa vasta reilun kuukauden päästä.
[/quote:cafdaeac8d]
Näyttävät vielä masentuneemmilta kuin Ordersin Lauri.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
- Nähtävästi konserttitarjontaa on selkeästi liikaa. Tulee runsaudenpulaa. Rahat eivät riitä kaikkiin konsertteihin ja toisaalta ei ehkä kiinnostuskaan, Pepe Willberg toteaa Iltalehdelle.
saat Pepe Wihlbergin kyyneliin, se helppoa on!!
Niiden eka hitti on varmaan I'm a Facebook girl.
Onkohan sillä tytöllä vielä silikonit.. tykkäsin enemmän ilman.
ostatko levyn jos ei enää ole?
Carcass ja At the Gates heittää ensi kesänä keikkaa.
Sent from my iPhone 16
Milloinkohan Michael Jacksonin seuraava todella ilmestyy? Edellisestä on aikaa 6 vuotta.
Milloinkohan Michael Jacksonin seuraava todella ilmestyy? Edellisestä on aikaa 6 vuotta.
Samoihin aikoihin kenties kuin XL Rosen Kiinalaisdemokratia.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
VAISU PALUU
1.11.2007 2:51
Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva Tony Halme nousi keikkalavalle huojuen.
Vasemmassa alareunassa hailaavalle jampalle toki varaukseton
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vasemmassa alareunassa hailaavalle jampalle toki varaukseton
nikki esiin
Oonks mä kertonu, miten Tony on joka suhteessa mun henkinen kaksoisveli: me ollaan synnytty samana päivänä samana vuonna -- uncanny!
Oonks mä kertonu, miten Tony on joka suhteessa mun henkinen kaksoisveli: me ollaan synnytty samana päivänä samana vuonna -- uncanny!
Molemmilla ilmiselviä natsisympatioita :center:
Tero saatana, s'olet gay!
No haloo, ne oli ihan viattomat hitler-viikset vaan!
[quote:ada89a7d0f="Bedderi"]
[/quote:ada89a7d0f]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tekikö joku noista itsemurhan?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tekikö joku noista itsemurhan?
Taisi jäädä kuitenkin yritykseksi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.