You are not logged in.
[quote:c9edde38bb="leposi"]2 unlimitedin no limits pitäis olla jokaisella[/quote:c9edde38bb]
Kopioituna kasetilla nämä
Kassulla myös, aitona tosin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:eda78d697e="Feggy"]No montas tästä löytyy?
http://www.amazon.com/Indie-Rock-Must-H … UEBENEVKE6
Mulla 7.[/quote:eda78d697e]
Häh, mulla ei oo yhtään. Suurimmasta osasta koskaan kuullutkaan...
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:f54ab39e5b="Feggy"]No montas tästä löytyy?
Mulla 7.[/quote:f54ab39e5b]
Mulla on noista neljä: Doolittle löytyy sekä Metricin, Death Cab for Cutien ja Postal Servicen levyt. Doolittle on noista ainoa hyvä. En taida olla kovinkaan indie.
Jos Nirvanan Nevermindia ei oo kaikilla, niin ei sit mitään. Ellei Echo Is Your Loven 8 Hoursia sit...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mula on yksi!
sama täällä. doolittle. kaksi jos tyttiksen arcade fire lasketaan mukaan.
aika nme-favourites-meno. enpä taida oikein trendi-indietä seurailla...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jos Nirvanan Nevermindia ei oo kaikilla, niin ei sit mitään. Ellei Echo Is Your Loven 8 Hoursia sit...
EIYL ei o kanskaa. Mut ton voisin tahdota.
[quote:e369eeb10b="Pilke"][quote:e369eeb10b="Feggy"]No montas tästä löytyy?
Mulla 7.[/quote:e369eeb10b]
Häh, mulla ei oo yhtään. Suurimmasta osasta koskaan kuullutkaan...
*[/quote:e369eeb10b]Smaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ei taida olla mitään mainituista.
[quote:33c234b089="Jean-Babtiste"]Jos Nirvanan Nevermindia ei oo kaikilla, niin ei sit mitään. Ellei Echo Is Your Loven 8 Hoursia sit...
EIYL ei o kanskaa. Mut ton voisin tahdota.[/quote:33c234b089]Osta se, niin sit ehkä kaikilla on...paitsi ehkä Tero Skeletonilla.
Ei taida olla mitään mainituista.
nevermind vois olla aika hyvä ehdokas.
ja oli pixiesistä mitä mieltä tahansa niin doolittle pitää olla ainakin kopsattuna jokaisella.
[quote:72f22233bc="leposi"][quote:72f22233bc="Jean-Babtiste"]Jos Nirvanan Nevermindia ei oo kaikilla, niin ei sit mitään. Ellei Echo Is Your Loven 8 Hoursia sit...[/quote:72f22233bc]
EIYL ei o kanskaa. Mut ton voisin tahdota.[/quote:72f22233bc]
Osta se, niin sit ehkä kaikilla on...paitsi ehkä Tero Skeletonilla.
Ei ole mulla.
*
[quote:fbe76e5150="Jean-Babtiste"]Jos Nirvanan Nevermindia ei oo kaikilla, niin ei sit mitään. Ellei Echo Is Your Loven 8 Hoursia sit...[/quote:fbe76e5150]
nevermind vois olla aika hyvä ehdokas.ja oli pixiesistä mitä mieltä tahansa niin doolittle pitää olla ainakin kopsattuna jokaisella.
Ei ole.
*
[quote:fef099ebc9="stratum"]Nevermindia ei ole ja tuskin tuleekaan.
Joku Oasiksen levy? [/quote:fef099ebc9]
nevermind the bollocks
[quote:c8aaf3e8a7="silvawhale"]
ja oli pixiesistä mitä mieltä tahansa niin doolittle pitää olla ainakin kopsattuna jokaisella.[/quote:c8aaf3e8a7]On se kyllä monesti lainassa ollu...
[quote:fde65855d0="stratum"]Nevermindia ei ole ja tuskin tuleekaan.
Joku Oasiksen levy? [/quote:fde65855d0]
Eikä Oasistakaan. Taidan ite pilata tän koko jutun... Mut on mulla Nevermind.
*
[quote:5d1e190f4d="Jean-Babtiste"][quote:5d1e190f4d="leposi"][quote:5d1e190f4d="Jean-Babtiste"]Jos Nirvanan Nevermindia ei oo kaikilla, niin ei sit mitään. Ellei Echo Is Your Loven 8 Hoursia sit...[/quote:5d1e190f4d]
EIYL ei o kanskaa. Mut ton voisin tahdota.[/quote:5d1e190f4d]
Osta se, niin sit ehkä kaikilla on...paitsi ehkä Tero Skeletonilla.[/quote:5d1e190f4d]
Ei ole mulla.*
No osta se, helvetti sentään!
Joku Oasiksen levy?
Mulla on kaikki yhtä sinkkua lukuunottamatta niinku ööö jonnekin siihen Standing jotain levyyn saakka.
Sen siitä saa ku elämäni ensimmäinen konsertti oli tätä.
[quote:27e8367eb7="stratum"]Nevermindia ei ole ja tuskin tuleekaan.
Joku Oasiksen levy? [/quote:27e8367eb7]
Be Here Now:n hankinnassa ei ainakaan hinta ole ollut esteenä, kun se on ollut alle midprice-hinnan suunnilleen viikko julkaisunsa jälkeen ja on kai vieläkin
Ne Oasiksen molemmat hyvät levyt minulla onkin sitten vain kopsattuna.
Onkohan edes yhtä BÄNDIÄ, jolta jokaisella olis edes YKSI levy?
*
[quote:a175b7ebf5="Pilke"]Onkohan edes yhtä BÄNDIÄ, jolta jokaisella olis edes YKSI levy?
*[/quote:a175b7ebf5]
Pink Floyd taitaa olla ainoa tässä mainituista, miltä on yksi levy.
Onkohan edes yhtä BÄNDIÄ, jolta jokaisella olis edes YKSI levy?
Stereolab? Björk? PJ Harvey? Nylon Beat?
[quote:0bb116ba91="Pilke"]Onkohan edes yhtä BÄNDIÄ, jolta jokaisella olis edes YKSI levy?[/quote:0bb116ba91]
Mikäseon?, ei, ei ja miksi?
*
[quote:9da6cdea50="Pilke"]Onkohan edes yhtä BÄNDIÄ, jolta jokaisella olis edes YKSI levy?[/quote:9da6cdea50]
joo, joo, joo, koshahdus
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mikäseon?, ei, ei ja miksi?
Parasta ikinä. höh. höh. Parasta ikinä.
Ei tästä tule mitään.
[quote:5f3a9e376b="jn85"]Ne Oasiksen molemmat hyvät levyt minulla onkin sitten vain kopsattuna.[/quote:5f3a9e376b]
Tietääkseni Oasiksella ei ole yhtään hyvä levyä
oasiksen eka on maaiman parhaita nousuhumalalevyjä. vanha ässädässä ja andrew wk:n eka samalla viivalla.
Sovitaan, että jokaisella rotsilla on yksi Funin levy ennen juhannusta. Kuulostaa hyvältä!! Pinsseistä tuli vaan mieleen...
[quote:a780b70cfb="jn85"][quote:a780b70cfb="Feggy"][quote:a780b70cfb="jn85"]Walkmeniäkin olen koittanut kaupata pois, mutta kenellekään ei kelpaa.:D
[/quote:a780b70cfb]
Mulle kelpaa, on vain kaverilta poltettuna kopiona...[/quote:a780b70cfb]
Meinasin jo alkaa ehdotella kauppoja, mutta tuo levy taitaakin olla vanhempieni luona muiden ei-niin-hyvien levyjen joukossa, kun sitä ei hyllyssä näkynyt. Jos muistan tämän vielä parin viikon kuluttua kun olen kotiseudulle seuraavan kerran menossa, niin häiritten vaikka privaviestillä.[/quote:a780b70cfb]
Soppii. Onhan noi listat aina vitsejä, mutta onhan sekin yksi tapa vertailla. Kieltämättä hävettää se, että sivistykseen ei mahdu moni fantsuksi väitetty indielevy, mutta minkäs teet, kun pidän liikaa kirjoista jotta ehtisin levyjä koko ajan kuunnella. Tuota Stiff Little Fingersiä en tuolla kyllä tajua. Mun levyt noista on sitä itsestäänselvyys Interpol/Franz Ferdinand/Pixies-osastoa. Nevermind kyllä löytyy, ostin vinyylin kaupasta ilmestymispäivänä ...