You are not logged in.
eipäs unohdeta vanhoja hyviä formaatteja, eiq
en vieläkään tiedä mitä nää oikein on, mut pink floydin wish you were heren 8-track-versiolla on joku soolo mitä ei oo vinyylillä eikä kasetilla eikä cd:llä ja sillee
Kuka perustaa savikiekko-topikin sekä tietysti omat topikit kaikille eri levyisille nauhoille.
ei saa unohtaa dcc:tä. ehkä epäonnisin formaatti koskaan...
ja missä minidiskit?
hoida sää phorsssto vaik 1/8"-1"-osasto tollai punk-miehenä niin mä otan haltuun hifimmät leveydet.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
ei saa unohtaa dcc:tä. ehkä epäonnisin formaatti koskaan...
Mulla on yhä soitin ja pari kassua. Nauhoitin kerran jopa Rinneradio-bootlegin sillä, mutta sä et tainnut silloin olla vielä/enää bändissä.
ja missä minidiskit?
Treeniksellä demotusvehkeinä nämä.
Tero saatana, s'olet gay!
ja joku mercury rev -fani vois tehdä topicin 35mm filmille.
se sony psp-formaatti on tuleva hittiformaatti, onks sille levyi vai vaan leffoi?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:0ccb7e5355="silvawhale"]ei saa unohtaa dcc:tä. ehkä epäonnisin formaatti koskaan...
Mulla on yhä soitin ja pari kassua. Nauhoitin kerran jopa Rinneradio-bootlegin sillä, mutta sä et tainnut silloin olla vielä/enää bändissä.[/quote:0ccb7e5355]
eipä taida niitä kasetteja enää saada mistään..? jeps, kyllä tuolla monet mixit tallennettiin aikoinaan. ei ollu dattiin varaa....
ja missä minidiskit?
Treeniksellä demotusvehkeinä nämä.
mulla edelleen ainut mobiilivehje (läppäriä ei nyt lasketa) johon saa iisisti kiinni järkevän tasoisen mikin.
kuka valmistaja tajuis tehdä monikymmengigaisen ämpärisoittimen missä olis kunnon 3.5mm inputit linjalle JA mikille. kuten minidiskeis aikoinaan oli. ei oo löytynyt. m-audiolla on joku semmonen aika hintava peli, mut sekin käyttää cf-korttia (eli tila loppuu varmasti) eikö oo varsinaisesti ämpärisoitin..
Mercury Rev-fanit itkee villatakkiensa hihat märiksi...
Mulla oli Seattlessa yksi kaveri jolla oli El Camino...
Siinä oli perässä koppa ja lava vuorattu tekonurmella. Inessä sillä oli 8-track player.
Wuuuh!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Inessä sillä oli 8-track player.
ei tainnu 8track ottaa oikein tuulta alleen täällä euroopassa?
yks kaveri osti joskus semmosen c-kasetin kilpailijan kirpparilta + niitä kasetteja. vehkeen nimi on jo painunut unholaan mut oli siis c-kassun kilpailija taannoin ja tällä oli kunnia hävitä. luonnollisesti (vrt. muut formaattisodat) tää oli laadukkaampi. leveempi nauha siis. olisko ollu peräti 1/4".
Ei se Jenkeissäkään, niitä muutamaa 70-luvulle jäänyttä vuotta lukuunottamatta. Aika kirpparikamaa. Andy nyt vaan oli sellainen askartelijaluonne joka tykkäsi pössytellä autonsa takaosassa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:069e6791bb="forssto"][quote:069e6791bb="silvawhale"]ei saa unohtaa dcc:tä. ehkä epäonnisin formaatti koskaan...
Mulla on yhä soitin ja pari kassua. Nauhoitin kerran jopa Rinneradio-bootlegin sillä, mutta sä et tainnut silloin olla vielä/enää bändissä.[/quote:069e6791bb]
eipä taida niitä kasetteja enää saada mistään..? jeps, kyllä tuolla monet mixit tallennettiin aikoinaan. ei ollu dattiin varaa....
[/quote:069e6791bb]
Tavalliset c-kassutkin sai toimimaan nauhoitettaessa DCC:ssä, kun niitä vähän tuunaili. Soundin laatu ei ollut ihan DCC:n tasoa, mutta parempi kuitenkin kuin normaalilla kassudekillä. Sen siis sai tallentamaan niihinkin digitaalisessa muodossa.
Jossain 90-luvun puolivälin HIFI-lehdessä taitaa olla asiasta juttua.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:c878a901ff="sheino"]Tavalliset c-kassutkin sai toimimaan nauhoitettaessa DCC:ssä, kun niitä vähän tuunaili. Soundin laatu ei ollut ihan DCC:n tasoa, mutta parempi kuitenkin kuin normaalilla kassudekillä. Sen siis sai tallentamaan niihinkin digitaalisessa muodossa.
Jossain 90-luvun puolivälin HIFI-lehdessä taitaa olla asiasta juttua.[/quote:c878a901ff]
ei itse asiassa käytännössä toiminut noin hyvin kun kokeilin. tai toimintavarmuus (joka ei dcc:ssä ollut muutenkaan niin kovin hurrattava) tippui puoleen.
[quote:4efc4c5781="silvawhale"][quote:4efc4c5781="sheino"]Tavalliset c-kassutkin sai toimimaan nauhoitettaessa DCC:ssä, kun niitä vähän tuunaili. Soundin laatu ei ollut ihan DCC:n tasoa, mutta parempi kuitenkin kuin normaalilla kassudekillä. Sen siis sai tallentamaan niihinkin digitaalisessa muodossa.
Jossain 90-luvun puolivälin HIFI-lehdessä taitaa olla asiasta juttua.[/quote:4efc4c5781]
ei itse asiassa käytännössä toiminut noin hyvin kun kokeilin. tai toimintavarmuus (joka ei dcc:ssä ollut muutenkaan niin kovin hurrattava) tippui puoleen.[/quote:4efc4c5781]
Mä sain sen itse toimimaan ihan kohtalaisen hyvin omassa soittimessani. Onneksi siitäkin kuitenkin tuli ajoissa hankkiuduttua eroon.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Rateyourmusicin mukaan mulla on useita 8-trackeja:
Mikko Alatalo - 20 Parasta (1996) 8-Track
Matti Nykänen - Yllätysten yö (1992) 8-Track
Pegórfka - Live at Houke's (1985) 8-Track
Pegórfka - Pánnán Tupi (1988) 8-Track
Popeda - Harasoo (1984) 8-Track
pistäkääpä paremmaks
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kuka perustaa savikiekko-topikin sekä tietysti omat topikit kaikille eri levyisille nauhoille.
Vois perustaa savikiekkotopikin, joo. Mulla on hyllyssä varmaan parista kolmeenkymmeneen savikiekkoa, jotka nappasin itselleni mummon perinnöstä osakseni, kun kukaan ei niitä huolinut. En ole vielä koskaan kuunnellut niitä, lähinnä viiskytluvun iskelmää taitaa olla.