You are not logged in.
Joko olette ostaneet omanne? Minulla ei ole vielä koululaista kohdalle sattunut, mutta duunipaikan pöydällä oli yksi kopsu ja on kyllä taas nerointa koskaan. Tällaiseen psykedeliaan ei Fonalin, Ektron, Lal Lal Lalin ja Lattaajien kaikki julkaisut yhteenlaskettunakaan pysty.
Voisin parit lyhyet jutut tänne kirjoitella tässä jossain vaiheessa. Pitäisiköhän ottaa noita If Societyn distroon.
Paras lehti koskaan.
Tero saatana, s'olet gay!
Osta ihmeessä. Duunikaveri osti viime viikolla ja ollaan luettu sitä ahkerasti sen jälkeen. Kohta irtoaa varmasti kannetkin, sen verran kovassa käytössä on ollut. Erityisen nerokkaita on taas vaihteeksi ne vitsit!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
en oo ehtiny vielä lukea
taitaa pojalla olla vielä jokunen myymättä, wink wink
taitaa pojalla olla vielä jokunen myymättä, wink wink
Käske tulla ovelle joku päivä. Mä haluun ostaa suoraan joltain naskilta kädestä. Se on ainoo oikee tapa hankkia oma 'pörriäinen.
Oli skidinä ehkä siisteintä myydä noita! Se tunne, kun sai lehden kaupaksi oli huumaava!
Paljonko toi nykyään maksaa?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Menin kerran katsomaan kuuhun menevää taloa. Sitten menin taloon sisään ja se meni kuuhun. Sitten minä jäin kuuhun.
(Tosin se ei ollut 'Pörriäinen, vaan Kuopion vastaava, en just ny muista nimee)
Pannaanko parin pikkulafkan voimin pihalle "Best of Kevätpörriäinen - Finnish infant-psychedelia over the years" -kokoelmakirja? Hantta? Hartsa-Irkku?
Tosin tekijänoikeudet voi olla tuossa aika mahdoton soppa...
Pikkusiskoni kirjoitus pääs kerran kevätpörriäiseen. Olin NIIIIIIIIIIIIN kateellinen!!!
Aika hyvää kansanedustajaläppää uudessa lehdessä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
En ikinä oo ostanut saati selannut, vois alottaa. Kai ne myy vielä viikonloppuna niitä? Turussa mitän tollasia oo näkyny.
(Tosin se ei ollut 'Pörriäinen, vaan Kuopion vastaava, en just ny muista nimee)
No nyt muistan: KYHHÄYS -spång
[quote:494d16f493="leposi"]En ikinä oo ostanut saati selannut, vois alottaa. Kai ne myy vielä viikonloppuna niitä? Turussa mitän tollasia oo näkyny.
Toi on Helsingin koulujen juttu.[/quote:494d16f493]
Helsinki
En tajua ollenkaan, mistä tässä otsikossa keskustellaan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Pakko olis saada, en ookaan moneen vuoteen ostanu, kun kukaan ei myy. Miks kukaan ei tuu myymään mulle?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Pakko olis saada, en ookaan moneen vuoteen ostanu, kun kukaan ei myy. Miks kukaan ei tuu myymään mulle?
tuu ostaan meiltä
[quote:5b21e18e9f="Pilke"]Pakko olis saada, en ookaan moneen vuoteen ostanu, kun kukaan ei myy. Miks kukaan ei tuu myymään mulle?
tuu ostaan meiltä [/quote:5b21e18e9f]
Lattajja-distro vois alkaa trokaamaan noita.
En tajua ollenkaan, mistä tässä otsikossa keskustellaan.
Sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:76a6ab905f="ginipoika"][quote:76a6ab905f="ex-kolja"]En tajua ollenkaan, mistä tässä otsikossa keskustellaan.
Sama.[/quote:76a6ab905f]
Landet :center:[/quote:76a6ab905f]
sama
[quote:86d9f8cbba="forssto"][quote:86d9f8cbba="ginipoika"][quote:86d9f8cbba="ex-kolja"]En tajua ollenkaan, mistä tässä otsikossa keskustellaan.
Sama.[/quote:86d9f8cbba]
Landet :center:[/quote:86d9f8cbba]
sama [/quote:86d9f8cbba]
yhdyn
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:fb73eebc20="Pilke"]Pakko olis saada, en ookaan moneen vuoteen ostanu, kun kukaan ei myy. Miks kukaan ei tuu myymään mulle?
tuu ostaan meiltä [/quote:fb73eebc20]
JOO. Koska saa tulla?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:681b57aacc="harry-irene"](Tosin se ei ollut 'Pörriäinen, vaan Kuopion vastaava, en just ny muista nimee)
No nyt muistan: KYHHÄYS -spång[/quote:681b57aacc]
Veljmies (of Kekkonen-fame) aloitti gonzo-journalistin uransa Kyhhäyksestä.
Ostin tänään Äpyn.
Isälle, en itselleni! Vilkaisin kyllä, ihan asiallista citykulttuuri-vittuilua, vaikka vitsit 'pörriäiseen verrattuna aivan paskoja.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:e5480b027a="Pope"]Ostin tänään Äpyn.
Isälle, en itselleni! Vilkaisin kyllä, ihan asiallista citykulttuuri-vittuilua, vaikka vitsit 'pörriäiseen verrattuna aivan paskoja.[/quote:e5480b027a]
Paskat vitsit kuuluu asiaan. Mielenkiintoista on, että suurin osa Äpyn toimituksesta on trendihomoarkkareita. Tai ei ne kaikki trendihomoja oo, se yks vaan. Mut arkkareita ja muita epästereotypiateekkareita. Mut se olikin ehkä arvattavissa yhteistyökumppaneista, Ivana Helsinki ja Artek...
[quote:3f3542a74e="kri"][quote:3f3542a74e="Pope"]Ostin tänään Äpyn.
Isälle, en itselleni! Vilkaisin kyllä, ihan asiallista citykulttuuri-vittuilua, vaikka vitsit 'pörriäiseen verrattuna aivan paskoja.[/quote:3f3542a74e]
Paskat vitsit kuuluu asiaan. Mielenkiintoista on, että suurin osa Äpyn toimituksesta on trendihomoarkkareita. Tai ei ne kaikki trendihomoja oo, se yks vaan. Mut arkkareita ja muita epästereotypiateekkareita. Mut se olikin ehkä arvattavissa yhteistyökumppaneista, Ivana Helsinki ja Artek...[/quote:3f3542a74e]
Ehkä olen aivan liian optimistinen, mutta tulkitsin jopa nuo yhteistyökumppanit osaksi tuota vittuilukonseptia (kuten myös Äpyn veppipresenssi "Gyber-Lounge" markkinahöpinöineen: "Äpy on vahva lifestyle-brandi, jossa yhdistyvät nokkela huumori, arvokkaat teekkariperinteet sekä asiakaslähtöisyys...").
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ärsytti Helsingin keskustassa kierrellä pitkin seinustoja noita Äpy-kauppiaita vältellen mutta niin vain joku ehti luetella tuon finisdisain-litaniansa kun jouduin pysähtymään liikennevaloihin. Teki mieli lyödä.
Olisi nyt joku edes sitä Kevätpörriäistä kaupitellut, jäi paha mieli