You are not logged in.
Islaja muuten esiintyy spektaakkelimaisessa Hertta Lussu Ässä -noitatriossa Äänen Lumo -festareilla la 13.11.
Last edited by aanenlumo (29.10.2010 11:27)
ei vittu, uutuus S U U kuulostaa soundillisesti niin hyvältä! mutta tuo ENGLANTI
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
kolme ekaa levyä sen sijaan edelleen niin kestävää parhautta!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Neuvostoliitto wrote:ITKETTI JA NAURATTI KUN NYLEN VETISTELEE SIINÄ PASKAKIRJASSAAN SITÄ ETTÄ JOTKUT TYYPIT HEITTI SITÄ JOLLAIN MARJOILLA.
OISIVAT KIVITTÄNEET ISOPÄISEN SMITHS-FANIN. MYÖTÄHÄPEÄÄ HERÄTTÄVÄÄ, SÄÄLITTÄVÄSSÄ PILLUNHIMOSSA TEHTYÄ PASKAA. EIKS TOI OLLUT SEN "EN OO SAANU PILLUA JA NAISET ON HUARIA" -TYYPIN FRENDI? PELLET! FUU FUUU FUUU!
Mitä
Vuoden nuori muotoilija.
^oli muuten takiaisia millä sitä nyleeniä heiteltiin
Last edited by jookcha (01.04.2014 22:02)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hämmentävältä kuulosti tuo uus levy mitä vähä joltain saitilta tsekkasin
Kuulosti oikeestaan paljon paremmalta kuin kaks aiempaa levyä, jotka olikin kyllä mun mielestä ihan roskaa. Vai pitäisköhän Ulual Yyylle vielä joskus antaa mahdollisuus? Toisaalta eipä tääkään nyt mitenkään innosta.
Kuulosti oikeestaan paljon paremmalta kuin kaks aiempaa levyä, jotka olikin kyllä mun mielestä ihan roskaa. Vai pitäisköhän Ulual Yyylle vielä joskus antaa mahdollisuus? Toisaalta eipä tääkään nyt mitenkään innosta.
Aika kova tuomio. Kyllä mun mielestä Ulual yy on Islajan ehein levy. Eikä Keraaminen pääkään mikään huono ole. Kyllähän siinä kuuluu uuden suunnan hakemisen tuskat, mutta pieni hapuiluhan kuuluu asiaan kun tehdään noinkin omaäänistä musaa.
Tää uus ei oo kyllä oikein vakuuttanut ainakaan noiden kahden videobiisin osalta...
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Aika kova tuomio. Kyllä mun mielestä Ulual yy on Islajan ehein levy. Eikä Keraaminen pääkään mikään huono ole. Kyllähän siinä kuuluu uuden suunnan hakemisen tuskat, mutta pieni hapuiluhan kuuluu asiaan kun tehdään noinkin omaäänistä musaa.
No joo, uskon että on varmaan eheämpiä kokonaisuuksia ja varmaan kappaleetkin voi olla parempia, mutta ei ole ns. "mun musaa" ja muutos tais vaan tulla hieman puun takaa mulle. Toisaalta onko niissä nyt sitte loppujen lopuks niin paljoa tyylillisestikään eroa, ei kai. Joku sellainen perustavanlaatunen juttu vaan joka ei toimi yhtään.
keraamisen pään aikaan mentiin metsään, mun makuun. eipä noita aiempia levyjäkään ole vuosiin tullut kuunneltua. että semmosta.
jostain syystä jossain vaiheessa iski totaalikyllästyminen tähän, en jaksa nykyään ollenkaan, uutta en tosin ole vielä kuullut biisiäkään
No mitä ihmettä, mä just tykkäsin Keraamisesta päästä En oo tota uutta vielä kuullut. Kyllä ne vanhat plinkutuksetkin ihan hyviä oli, Ulual Yyy etenkin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
en jaksa nykyään ollenkaan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jostain syystä jossain vaiheessa iski totaalikyllästyminen tähän, en jaksa nykyään ollenkaan, uutta en tosin ole vielä kuullut biisiäkään
smaa. mut kyllä mä kahesta ekasta ihan tykkään. jaksaiskohan niitä kuunnella?
ps. islajan puheosuudet leinosen majakanvartijan uni-albumilla aiheuttaa mulle totaalisia raivokohtauksia.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ootta outoja.
ps. islajan puheosuudet leinosen majakanvartijan uni-albumilla aiheuttaa mulle totaalisia raivokohtauksia.
Tämä kyllä joo
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ammmmm wrote:Kuulosti oikeestaan paljon paremmalta kuin kaks aiempaa levyä, jotka olikin kyllä mun mielestä ihan roskaa. Vai pitäisköhän Ulual Yyylle vielä joskus antaa mahdollisuus? Toisaalta eipä tääkään nyt mitenkään innosta.
Tää uus ei oo kyllä oikein vakuuttanut ainakaan noiden kahden videobiisin osalta...
^hyvä mielipide
Mistä tän uuden biisin voi kuunnella?
Mistä tän uuden biisin voi kuunnella?
minkä niistä? tässä joku uus:
Tänään Kaikun kammarissa
illan aikataulu / schedule for tonight
22:00 Artur Närvänen
23:15 Melting Hearts (live)
23:55 Huntin Seteli
00:30 Islaja (live)
01:30 Kowa Zoo
02:30 Artur Närvänen & Kowa Zoo
Nää siis kammarissa ja isolla puolella Mr. Ties (Homopatik) BERLIINISTÄ. https://soundcloud.com/timsweeney/sets/bis690
LIPUT 5/10 e (halvempi ennen klo 24)
en ole kolmekybänen emoboy
En oo tota uutta levyä vielä niin paljon ehtinyt kuunnella että voisin muodostaa siitä Lopullista Mielipidettä, mutta tässä vaiheessa toteaisin että aika hiton kova levy kumminkin. Enpä tiiä muista, mutta mulle se edellinen levy Suu oli ainakin aika vaikea levy: toisaalta todella hyvä, mut jotenkin hirveen vaikea tykätä, ja sit se jäi vähän sillai jonnekin limboon. Mutta tää uus kuulostaa jokseenkin täydelliseltä Suun kolkon elektromeiningin ja vanhempien levyjen METSÄFOLKIN synteesiltä. Ja ylipäänsä todella monipuolinen levy: vitun outoa algoritmi-r&b:tä, teknoa, 80-luvun newyorklofttaidepoppia (tai Martha & the Muffinsia), metsäfolkkia jne. Diggaan.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
viimevuotinen rumba-haastis netissä: Karvainen autotune-hämähäkki haastattelussa Islaja
enpä ole vielä yhtään kuunnellut tota tarrantullaa, pitäiskö?
40-vuotishaastattelu: Lauluntekijä Islaja tyypiteltiin ensin suomalaisen metsäfolkin tekijäksi, eikä hän ole päässyt siitä irti vieläkään
(en tiedä näkyykö kirjautumattomille, toivottavasti)
Kyllä Islajan oli itelle parin muun tekijän ohella parasta kotimaista metsäfolkkia mitä tuli.
bzort glorf bööth
islaja muistaakseni aina inhonnut metsäfolk-termiä
uusi levy angel tape on ilmestynyt