You are not logged in.
uuden levyn kunniaksi topikki!
ulual yyy on parin kuuntelun perusteella ihan mahtava, menee tuonne top kolmoseen vuoden 2007 parhaista levyistä. paljon popimpaa kuin palaa aurinkoon (meritietä en omista) ja samalla myöskin hiton paljon parempaa. varsinkin a-puolen 3 viimeistä biisiä on ihan
livenä en oo nähny mutta hirveen ristiriitaisia arvioita olen kuullut...
Oon kyllä melko varma et näillä ois jo topikki
joo uudella levyllä tyhmin nimi ikinä? muutenki sell out, en osta
mitä vanhempi keikka ja vähemmän ihmisiä soittamassa sen parempi duracell-pupu takas runpalixx!!1
epäilen että uusi levy menee heittämällä 2007 top-kymppiin mut mistä sitä tietää... tsekkaillaan kun keretään.
Olen huomannut, että tämä herättää sekä livenä että varsinkin levyltä kuunneltuna varsin voimakkaita vastenmielisyyden tunteita, mitä en vaan pysty tajuamaan. Itse en ole uutta kuullut, mutta edellisestä tykkäsin enemmän kuin mistään kotimaisesta pitkään aikaan. (Tämä tapahtui ennen kuin innostuin Joosesta.)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
"tsekkaillaan kun keritään", sano lammasfarmari
Oon nähny livenä kolmesti. Mun mielestä tää toimii paljon paremmin isommalla kokoonpanolla ja muutenkin ne 'poppisovitukset' on loistavia. Animal Collectiven lämppärikeikka oli ihan parasta.
Hyllyssä on Palaa aurinkoon ja Respa-splitti. Ei hirveesti tuu kuunneltua, mutta kai toi uus täytyy hankkia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
"tsekkaillaan kun keritään", sano lammasfarmari
uus levy tuli postissa julisteen kera. pysähtyneet planeetat vaikutti instant-hitiltä, mutta vaikea muuten sanoa mitään valaisevaa toistaiseksi vähäisen kuuntelun vuoksi. islajassa jännä piirre on, että jokaisella levyllä viiminen biisi on ehkäpä se paras. livenä en oo nähny.
pysähtyneet planeetat vaikutti instant-hitiltä
kiilalla on muuten myös samanniminen piisi, sattumaa vai onko kyseessä coveri?
[quote:5d9893c21a="Ulvis"]"tsekkaillaan kun keritään", sano lammasfarmari [/quote:5d9893c21a]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
hmm, ainakaan kansissa ei ole mainintaa että ois coveri. mulla ois kai se kiilan biisi jossain miksauskassulla, eli täytyy tarkistaa.
Vois kyllä perjantaina tilin tultua käydä hakemassa tuon uuden. Parin biisin perusteella varsin kermaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:16830e0ed7="psykokarkki"]
kiilalla on muuten myös samanniminen piisi, sattumaa vai onko kyseessä coveri?[/quote:16830e0ed7]
tarkistin ton, ei niissä muita yhtäläisyyksiä ollu ku nimi. paha silti sanoa, onko sattumaa vai ei.
Uusi levy on hyvä. Tai siis tykkäilen paljon. Varsinkin sanoitukset ovat minusta todella mahtavia. Ja kansi.
Kuulemani kappaleet aiemmilta äänilevyiltä eivät ole saaneet aikaan mitään niin suurta että olisin esimerkiksi levyä mennyt ostamaan.
Keikoilla biisit ovat toimineet paremmin (menevämpiä tai jotain, rokkii?).
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
kummatkin levyt on koneella, mutta aina kun yritän kuunnella niitä niin viimeistään toisen kappaleen kohdalla täytyy vaihtaa pois. vaikka tykkään kaikenlaisesta kilkuttelusta, niin jotenkin islajan atonaalinen soittotaidottomuus ei ole voittanu mua puolelleen. ja animal collectivenkin keikalla ärsytti ihan helvetisti, varsinkin sen rumpali.
kummatkin levyt on koneella, mutta aina kun yritän kuunnella niitä niin viimeistään toisen kappaleen kohdalla täytyy vaihtaa pois. vaikka tykkään kaikenlaisesta kilkuttelusta, niin jotenkin islajan atonaalinen soittotaidottomuus ei ole voittanu mua puolelleen.
Aika tavalla sama.
Islajasta haluaisin kauheasti pitää, mutta en jotenkin jaksa yhtään silti sitä kuunnella.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
kummatkin levyt on koneella, mutta aina kun yritän kuunnella niitä niin viimeistään toisen kappaleen kohdalla täytyy vaihtaa pois. vaikka tykkään kaikenlaisesta kilkuttelusta, niin jotenkin islajan atonaalinen soittotaidottomuus ei ole voittanu mua puolelleen. ja animal collectivenkin keikalla ärsytti ihan helvetisti, varsinkin sen rumpali.
Hantalta spämmikortti hyllylle!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hantalta spämmikortti hyllylle!
oot vaan kade kun käytin taas hymiönäppistäni
[quote:17dec35848="jookcha"]Oon nähny livenä kolmesti. Mun mielestä tää toimii paljon paremmin isommalla kokoonpanolla ja muutenkin ne 'poppisovitukset' on loistavia. Animal Collectiven lämppärikeikka oli ihan parasta.
[/quote:17dec35848]
EIku Meritie on paras ja Animal Collectiven lämppärikeikka oli nolon huono ja lukiobändi. Oikeesti islajan parast kamaa on intiimit c-kassusuhinat olohuoneesta, ei mitkään taiderokkaavat spektaakkelit
no siis intiimit keikat ja duracell-pupu runpalina --> toimii
mut AC-lämppäriys toimi yllättävän hyvin, ainoo ison kokoonpanon keikka joka on toiminu, IMHO.
oon tainnu tätä ennenki lätistä mut sou not, kunhan tässä spämmään uuden levyn ostamista odotellessa... ties vaik tänä iltana löytyis halvalla
oon tainnu tätä ennenki lätistä mut sou not, kunhan tässä spämmään uuden levyn ostamista odotellessa... ties vaik tänä iltana löytyis halvalla
no paria senttiä vaille 18 euroa oli eilen päänsärkijässä kun älppäreitä pläräilin. tuli heti päänsärkyä kun rupesin kantta tuijottaessa miettimään levyn kappaleita.
[quote:6697216e51="psykokarkki"]oon tainnu tätä ennenki lätistä mut sou not, kunhan tässä spämmään uuden levyn ostamista odotellessa... ties vaik tänä iltana löytyis halvalla [/quote:6697216e51]
no paria senttiä vaille 18 euroa oli eilen päänsärkijässä kun älppäreitä pläräilin. tuli heti päänsärkyä kun rupesin kantta tuijottaessa miettimään levyn kappaleita.
ostin tuon vinyylin jyrokista 12 eurolla.
[quote:b8b5321eba="mikkok"][quote:b8b5321eba="psykokarkki"]oon tainnu tätä ennenki lätistä mut sou not, kunhan tässä spämmään uuden levyn ostamista odotellessa... ties vaik tänä iltana löytyis halvalla [/quote:b8b5321eba]
no paria senttiä vaille 18 euroa oli eilen päänsärkijässä kun älppäreitä pläräilin. tuli heti päänsärkyä kun rupesin kantta tuijottaessa miettimään levyn kappaleita.[/quote:b8b5321eba]
olin kanssa jyrockissa mutta ostin tuon vinyylinä viikkoa myöhemmin 18,90e Swampista (köyhät kyykkyyn. heh heh.)
(eiku siis joo. kävin kyllä kaikki muutkin treen levykaupat läpi mutta vain Swampista löytyi ja pakko oli saada)
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
kuulin et vinyylipainos alkaa oleen lopussa, mut uutta pukkaa perään... 12e oli tuo eilen myynnissä, tänään vopis ehkä ostaakin jos on vielä.
kuulin et vinyylipainos alkaa oleen lopussa, mut uutta pukkaa perään... 12e oli tuo eilen myynnissä, tänään vopis ehkä ostaakin jos on vielä.
Mulla on noita vielä aika monta ja taitaab 13 euroo olla hinta.
Tero saatana, s'olet gay!
Koska meritie on aika citun hyvä, olis varmaan munkin pitänyt toi ostaa sieltä. Perjantaina en tota nähnyt ja lauantaina olin sen verran kännissä että levymyynnin olemassaolo ei kiinnostanut yhtään.
Mua jotenkin vaivaa tää musa. Mä tykkään niistä kahdesta ekasta, mutta silti joku mua vaivaa. Vähän sillai niinku että luulee jonku kirjoittaneen sun otsaan jotain etkä löydä mistään heijastavaa pintaa. Ja sit toi kansi tos uudessa. Vittu, että se pelottaa mua.
joo ei ollu fonalia myynnissä myymälä2:ssa, oliskohan huomenna kantiksessa?