You are not logged in.
no pl, ketju pydeen. osattaisko täällä vastata mikä piisi tää on:
"jumpata jumpata jumpata pakko on vaan...
jumpata että mä muskelit mahtavat saan"
kertokee!
no nii, tänne sit iskelmäjuttua, oma suosikki tällä hetkellä ehkä mona carita. tekis mieli ostaa se uudehko tuplakokis, mutta siitä jätettiin parhaat biisit pois
Otin porukoiden varastosta killereitä sunnuntaina, Kirkan Surun pyyhit silmistäni LP:n, Arja Korisevan vuoden 91 LP:n, Taneli Mäkelää vuodelta 88 ja sit "Muistatko? 24 iskelmäsuosikkia" -levyn sekä Junnu Vainion Albatrossi ja meripoika levyn. Ei oo kyllä mun juttu ollut koskaan
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kaks ekaa vanhaa Finnhits-kokis -älppyä on aika kovia paketteja. Viime kesänä oli yön yli kestäneet pihapippalot, jossa aamulla soittelin levyjä, ja parhaimmillaan kahdella levylautasella vierekkäin pyöri pitkään vaan nuo molemmat. Sieltä vaan biisiä toisen perään. Helppoa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tykkäätteks te enemmän Katri Helenan vai Tapani Kansa versiosta biisistä Kesän Lapsi. Mun mielestä Tapsan version lennokkuus ja ylivertainen tulkinta tempaa kuuntelijankin mukaansa. Siinä on sitä kesän riemua!
Kyl Tapsan versio on tutumpi. Mul on se älpeekin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Iskelmää muuten saa kirppareilta aika edullisesti. Siihen genreen levyhaukat eivät vielä ole pahemmin iskeneet, kuten esim. mustaan musaan.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tapani Kansasta tuli mieleen, että mistähän helvetistä voisin löytää Tapsan Rockabilly Paukkuu-biisin? Sitä ei ilmeisesti ole julkaistu missään muualla kuin sinkkuna. Jos jollain on se edes mp3:na, niin tänne pliide!
Musta tuntuu, että toi on saattanut tulla seiskana joskus vastaan. Ostan sulle tuon, jos näen toiste.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:e27d9794ee="upsetter"]Tapani Kansasta tuli mieleen, että mistähän helvetistä voisin löytää Tapsan Rockabilly Paukkuu-biisin? Sitä ei ilmeisesti ole julkaistu missään muualla kuin sinkkuna. Jos jollain on se edes mp3:na, niin tänne pliide![/quote:e27d9794ee]
Musta tuntuu, että toi on saattanut tulla seiskana joskus vastaan. Ostan sulle tuon, jos näen toiste.
Jes, itsödiil!
Iskelmää muuten saa kirppareilta aika edullisesti. Siihen genreen levyhaukat eivät vielä ole pahemmin iskeneet, kuten esim. mustaan musaan.
Suhteellisen edullisesti, mutta on noissakin alkanut tapahtua hinnannousua, paitsi jos kyseessä on joku tyyppi joka ei varsinaisesti diilaa levyjä vaan on vaan pannu rojut myyntiin.
sheino wrote:Iskelmää muuten saa kirppareilta aika edullisesti. Siihen genreen levyhaukat eivät vielä ole pahemmin iskeneet, kuten esim. mustaan musaan.
Suhteellisen edullisesti, mutta on noissakin alkanut tapahtua hinnannousua, paitsi jos kyseessä on joku tyyppi joka ei varsinaisesti diilaa levyjä vaan on vaan pannu rojut myyntiin.
Sellaisilta ne parhaat löydöt yleensäkin tekee. "Ammattimaisesti" toimivilta kauppiailta harvemmin ostan kirppiksiltä yhtään mitään. Samat levyt saa yleensä samaan tai jopa halvempaan hintaan muualtakin.
Otin porukoiden varastosta killereitä sunnuntaina, Kirkan Surun pyyhit silmistäni LP:n, Arja Korisevan vuoden 91 LP:n, Taneli Mäkelää vuodelta 88 ja sit "Muistatko? 24 iskelmäsuosikkia" -levyn sekä Junnu Vainion Albatrossi ja meripoika levyn. Ei oo kyllä mun juttu ollut koskaan
Onks toi Taneli Mäkelä se, jossa on Humiko-San ja Luona vanhan veräjän ja näitä? Systerin kanssa kuunneltiin sitä ankarasti joskus tyttövuosina.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tamara Lund on paras! Ja Laila Kinnunen on kans kova. Kai kaikki muistaa sen Kun -biisin, joka soi viime kesänä (tai joskus?) jäätelömainoksessa? AIVANMIELETTÖMÄNHYVÄJATÄYDELLINEN. Addiktoiduin niin, että oli pakko ostaa Kinnusen kokoelma.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
a) kesän lapsi mä oon, b) villi luonteeni on
Tykkäätteks te enemmän Katri Helenan vai Tapani Kansa versiosta biisistä Kesän Lapsi. Mun mielestä Tapsan version lennokkuus ja ylivertainen tulkinta tempaa kuuntelijankin mukaansa. Siinä on sitä kesän riemua!
tätä olen itsekin usein miettinyt, mutta voi tosiaan olla, että känsä vetää pidemmän korren tässä tapauksessa. ihan tajuttoman kova biisi kuitenkin joka tapauksessa. melodia tosin onkin albinonin adagiosta pöllitty, åhå, ooooo-listan klasari-topicissa nämä.
[quote:79715cbdc8="psykokarkki"]no pl, ketju pydeen. osattaisko täällä vastata mikä piisi tää on:
"jumpata jumpata jumpata pakko on vaan...
jumpata että mä muskelit mahtavat saan"
kertokee![/quote:79715cbdc8]
silhuetit
[quote:8e65866b08="aqzu"]Otin porukoiden varastosta killereitä sunnuntaina, Kirkan Surun pyyhit silmistäni LP:n, Arja Korisevan vuoden 91 LP:n, Taneli Mäkelää vuodelta 88 ja sit "Muistatko? 24 iskelmäsuosikkia" -levyn sekä Junnu Vainion Albatrossi ja meripoika levyn. Ei oo kyllä mun juttu ollut koskaan [/quote:8e65866b08]
Onks toi Taneli Mäkelä se, jossa on Humiko-San ja Luona vanhan veräjän ja näitä? Systerin kanssa kuunneltiin sitä ankarasti joskus tyttövuosina.
joo, juurikin sama. ihme että itse en oikein ole koskaan lämmennyt levylle kunnolla.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Finnhits 1-4 löytyy. Monta helmeä.
Finnhits 1-4 löytyy. Monta helmeä.
tuolta loput: http://thepiratebay.org/tor/3636763/Finnhits_1_-_14
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Känsän, ehdottomasti. Oon allerginen Katri-Helenan äänelle.
Pasi Kaunisto
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
voiskos herra moderaattori kopsata sieltä lukotetusta ketjusta pölinät tänne?
mut pitää kikkailla ku ei saa quotella, en jaxxa
ja pullo pois
Avasin just uuden
ei ku se näyttää olevan edelleen lukossa
[quote:ecc287c67c="shanks"]Asiakeskustelua jokaisen varmasti enemmän tai vähemmän hyvin tuntemasta genrestä.
Ketkäs on ne parhaat?
Ite kuunnellu viime aikoina paljon noita Finnhits-kokelmia joissa on muutamia erittäin maukkaita vetoja, toki muutamia hutejakin.
Uudesta iskelmästä en tiiä kyl vittujakaan, mut kaippa sieltäkin jotain hyvää löytyy?[/quote:ecc287c67c]
Johanna Kurkelan Sun särkyä anna mä en liikuttaa aina.
Kuuntelematta paskaa.
[quote:ecc287c67c="shanks"]Uudesta iskelmästä en tiiä kyl vittujakaan, mut kaippa sieltäkin jotain hyvää löytyy?
epäilen vahvasti.
Tätä tekijää toki suosittelen:
[/quote:ecc287c67c]
[quote:ecc287c67c="shanks"]Uudesta iskelmästä en tiiä kyl vittujakaan, mut kaippa sieltäkin jotain hyvää löytyy?
Uusi iskelmä on halvimmalla mahdollisella tavalla toteutettua, loputtoman kyynistä saastaa.[/quote:ecc287c67c]
Paras kokonaisuus on Jamppa Tuomisen Elämäni parhainta aikaa - todella kova levy.