You are not logged in.
Ja tosiaan, se biisi taitaa olla Suomen eniten radiossa soitettu biisi. en mene vannomaan, mutta mielestäni jopa niin että eniten evah eikä vaan "vuonna 2004" tms
Toi kertoo kyllä valitettavan paljon Suomalaisten radiokanavien tasosta, nyt kun Pekkakaan ei ole enää Radio Suomella soittamassa Stan Getzia
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Toi kertoo kyllä valitettavan paljon Suomalaisten radiokanavien tasosta, nyt kun Pekkakaan ei ole enää Radio Suomella soittamassa Stan Getzia
Mä sanoisin, että se kertoo enemmänkin siitä minkälaisia kanavia Suomessa on. Tässä maassahan on kymmeniä ja taas kymmeniä radiokanavia, jotka lähes kaikki soittavat tuota Mamba-osastoa. On välillä hankalaa edes tajuta miten softis / iskelmäpainotteinen tarjonta tuolla puolella on.
Tero saatana, s'olet gay!
On välillä hankalaa edes tajuta miten softis / iskelmäpainotteinen tarjonta tuolla puolella on.
Oon muuten joskus villeinä nuoruusvuosinani eksynyt iskelmäradion risteilylle
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tässä maassahan on kymmeniä ja taas kymmeniä radiokanavia, jotka lähes kaikki soittavat tuota Mamba-osastoa. On välillä hankalaa edes tajuta miten softis / iskelmäpainotteinen tarjonta tuolla puolella on.
onneksi on sentään radio rock, eiq
Paskinta tässä on se, että maan ainoa oikeasti cirutun hyvällä ohjelmalla pelannut softisradio, eli Sävelradio mentiin lopettamaan. Tälle paskaeleelle ikuin
Paskinta tässä on se, että maan ainoa oikeasti cirutun hyvällä ohjelmalla pelannut softisradio, eli Sävelradio mentiin lopettamaan. Tälle paskaeleelle ikuin
sama
Menee vaikeaksi; Technicolour, Jean S. ja viime hetken musta hupihevonen Rocking da North taistelee mun äänestä tiukasti.
Sama, paitsi että RDN ei ollu mulle minkään sortin hevonen.
Enkä tajuu, miksei Technicolouria näytä otettavan tuon vakavampana haastajana!? Ne on vähänniinkö kajalirokkinuorison Yö - mut yrittävät kaiken lisäksi olla muka jotenkin kansainvälistäkin stadionmeininkiä, vaikka Yö-maakuntasarjan musa haisee joka tiivisteen välistä.
Enkä tajuu, miksei Technicolouria näytä otettavan tuon vakavampana haastajana!? Ne on vähänniinkö kajalirokkinuorison Yö - mut yrittävät kaiken lisäksi olla muka jotenkin kansainvälistäkin stadionmeininkiä, vaikka Yö-maakuntasarjan musa haisee joka tiivisteen välistä.
Tää on muuten totta. Mä luulen, että se johtuu eniten siitä, että Technarit ei ole lyöneet ihan niin voimallisesti ikinä läpi, ettei musiikilta olisi voinut välttyä. Mutta kun kuulin sen yhden biisin, missä oli se aivan VITUN HIRVEÄ o-oo-o o-oo falsetti-"koukku", tiesin pelin olevan pelattu. Se oli kyllä paskan huipentumaa parhaasta päästä. Puhumattakaan lyriikoista "Im in denial, it's my drug and it's my sin"...
[quote:d442ed8298="ILR"]Näyttää siltä että tuoreemmat yrittäjät hiipuvat kuin pyy maailmanlopun edellä.
ehkä pistetään pystyyn vielä junnusarja, mut jos ne sooloartistit sitä ennen.[/quote:d442ed8298]
kannatetaan. mut kyllä sooloartistit ensin. sormet syyhyää jo..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:80fc9ea099="harry-irene"]Enkä tajuu, miksei Technicolouria näytä otettavan tuon vakavampana haastajana!? Ne on vähänniinkö kajalirokkinuorison Yö - mut yrittävät kaiken lisäksi olla muka jotenkin kansainvälistäkin stadionmeininkiä, vaikka Yö-maakuntasarjan musa haisee joka tiivisteen välistä.
Tää on muuten totta. Mä luulen, että se johtuu eniten siitä, että Technarit ei ole lyöneet ihan niin voimallisesti ikinä läpi, ettei musiikilta olisi voinut välttyä. Mutta kun kuulin sen yhden biisin, missä oli se aivan VITUN HIRVEÄ o-oo-o o-oo falsetti-"koukku", tiesin pelin olevan pelattu. Se oli kyllä paskan huipentumaa parhaasta päästä. Puhumattakaan lyriikoista "Im in denial, it's my drug and it's my sin"... [/quote:80fc9ea099]
Mä heräsin joskus siihen, että subtv:ltä tuli joku "making the video" -ohjelma Technicolourin jostain biisistä ja Jimi selitti, että se halusi tehdä rokkibiisin mitä voi tanssia. Kesti vielä jotain 3min tajuta, että mistä on kyse. Sen jälkeen elämäni on ollut yhtä alamäkeä.
erittäin sama. mulle lopullinen niitti oli pääkallion haastis ton viimesen levyn julkkarin aikoihin. esiteltiin "aikuistunut" ja "vakavoitunut" päätampio (eli stylisti oli etsiny puhtaan kauluspaidan päälle) ja loppuhuipennuksena tämä tilitti "panostavansa nykyään sanoituksiin" ja "diggailevansa erityisesti bob dylania". aamukahvit tuli nenästä ja korvista...
Eissaatana, nyt se ratkes.
Tajusin just että näin Technicolourin koko esityksen Big Brotherissa, eli niistä yyberpelleistä olen joutunut kärsimään vielä enemmän kuin muista hyvistä kilpakumppaneistaan.
[quote:8b5a6301fd="harry-irene"]Eissaatana, nyt se ratkes.
Tajusin just että näin Technicolourin koko esityksen Big Brotherissa, eli niistä yyberpelleistä olen joutunut kärsimään vielä enemmän kuin muista hyvistä kilpakumppaneistaan. [/quote:8b5a6301fd]
Jalo päätös. Ilman terapiatarvetta lähenteleviä patoutumiani Yötä kohtaan olisin varmaan liittynyt joukkoihisi tässä jutussa!
Eissaatana, nyt muistin, että olen kuullut Technicolourin levyn kahdesti. Toisaalta, niin olen kuullut Suurlähettiläidenkin ekan levyn. Toisaalta, ne oli kiva haukkua.
Suurlähettiläiden eka oli hyvä platta!
Rohkenen olla eri mieltä. En kuitenkaan paljasta kuunnelleeni sitä.
Suurlähettiläiden eka oli hyvä platta!
ainiin se harvinainen ekalevy jonka olemassaolosta harvat tietää. jolla massiviset urban sax-henkiset torvivallit yhdistyvät hypnoottiseen kraut-vyörytykseen.
ainiin se harvinainen ekalevy jonka olemassaolosta harvat tietää. jolla massiviset urban sax-henkiset torvivallit yhdistyvät hypnoottiseen kraut-vyörytykseen.
Ei, vaan se eka levy, joka myi joku 1241124123 kopiota ja jossa ei ole mitään muuta tarjottavaa, kuin takuuvarmoja Suurlähettiläät-hittejä, jotka yhdistävät tämän katajaisen kansamme ja tulkitsevat sen arkisia tunteita.
[quote:effb664978="silvawhale"]ainiin se harvinainen ekalevy jonka olemassaolosta harvat tietää. jolla massiviset urban sax-henkiset torvivallit yhdistyvät hypnoottiseen kraut-vyörytykseen.
Ei, vaan se eka levy, joka myi joku 1241124123 kopiota ja jossa ei ole mitään muuta tarjottavaa, kuin takuuvarmoja Suurlähettiläät-hittejä, jotka yhdistävät tämän katajaisen kansamme ja tulkitsevat sen arkisia tunteita.[/quote:effb664978]
jos multa kysytään niin turku ei ole suomea. muuten sama. valitettavasti.
Näyttäisi menevän varsin jännittäväksi kärkikolmikon suhteen.
[quote:e42ee08b83="silvawhale"]
jos multa kysytään niin turku ei ole suomea. muuten sama. valitettavasti.[/quote:e42ee08b83]
Kendoääliö-ketjuun nämä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ihmettelen suurlähettilästen putoamista kärkikolmikosta. forssto pelotellut äänestäjiä offlist?
ihmettelen suurlähettilästen putoamista kärkikolmikosta. forssto pelotellut äänestäjiä offlist?
todennäköisesti. if societyn gorillat pelottavine pesäpallomeiloineen. toisaalta itsehän suorastaan rohkaisin moisiin kepilikonsteihin.
Ehkä mun traumani Suurlähettiläisiin johtuu paitsi kuuntelukokemuksesta, myös siitä, että vaimoni näyttelee yhdessä heidän videoistaan.
Ehkä mun traumani Suurlähettiläisiin johtuu paitsi kuuntelukokemuksesta, myös siitä, että vaimoni näyttelee yhdessä heidän videoistaan.
Taisit rakastua videon nähtyäsi
[quote:4075fe70e3="Feggy"]Ehkä mun traumani Suurlähettiläisiin johtuu paitsi kuuntelukokemuksesta, myös siitä, että vaimoni näyttelee yhdessä heidän videoistaan.[/quote:4075fe70e3]
jussu?
[quote:5c48311bb4="Feggy"]Ehkä mun traumani Suurlähettiläisiin johtuu paitsi kuuntelukokemuksesta, myös siitä, että vaimoni näyttelee yhdessä heidän videoistaan.[/quote:5c48311bb4]
Uudestaan, kyllä!
Putrolla on potentiaalia pärjätä tässä tulevina vuosina.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jos kukaan ehdokkaista ei saa 50% äänistä niin ilmeisesti on sen jälkeen toinen kierros?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Niinku toi kolmen keikan festariesiintyminen ei ois ollu jo junttipompöösin huipentuma, niin DVD-boxi tosta vei jalat alta.
tietääks joku mitä ne illat oikeesti piti sisällään? eikös se idea ollu 80-, 90- ja 00-luvun hitit? mitä se viimone on pitäny sisällään? tunnin medley rakkaus on kusenkeltainen/ihmisen po(i)ka?