You are not logged in.
tässä semifinaalien tulokset. aika vakuuttavalta näyttää tuo kärkikymmenikkö..
Jean S 54% [ 33 ]
yö 41% [ 27 ]
Mamba 41% [ 28 ]
beats and styles 37% [ 25 ]
Suurlähettiläät 32% [ 21 ]
@junkmail 29% [ 19 ]
technicolor 16% [ 11 ]
happoradio 15% [ 10 ]
Lovex 14% [ 9 ]
rockin' das north 13% [ 8 ]
Scandinavian Music Group 9% [ 6 ]
tyrävyö 9% [ 6 ]
stratovarius 8% [ 5 ]
neljä ruusua/4R 8% [ 5 ]
sub-urban tribe 7% [ 5 ]
phintelligents 7% [ 5 ]
panic IC 7% [ 5 ]
51koodia 7% [ 5 ]
waltari 7% [ 5 ]
sonata arctica 6% [ 4 ]
kolmas nainen 5% [ 4 ]
indica 4% [ 3 ]
juustopäät 4% [ 3 ]
viola 4% [ 3 ]
mighty 44 2% [ 2 ]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Pliiiiis ilmotetaan sitte Jean S:lle että ne on voittanut tän äänestyksen.
Pidä Vaaras...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
En vieläkään tiedä mikä tai kuka Jean S on, mutta ehkä se on hyvä asia.
Vaikea valita. Mamba tai Lovex tai
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Nyt kun neljä ruusua lakastui ennen grande finalea, oli pakko heittäytyä yön syliin. Se bändi ottaa itsensä paskuuteensa nähden aivan liian vakavasti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
No contest. Rockin da Northin hirvittävyys ulottuu ajan, paikan ja tajunnan tuolle puolen. It's da stuff of legends.
Sent from my iPhone 16
Kauheta tää on vaikeeta!
TWO-fuken-WITCHES!
Suurlähettiläät. Yö ja Mamba ovat sentään rehdisti jurpoja, mutta Suurlähettiläissä on vain harmautta, pelkkää harmautta.
TWO-fuken-WITCHES!
lovex lienee noista tyylillisesti lähimpänä? (jos ei suurlähettiläiden vaiettua goottiievyä "yö jolloin turku meikkasi" oteta huomioon)
Niimmutku mää en oikeesti tiä Lovexista mitään muuta ku että ne vissiin meikkaa ja ne oli vissiin Euroviisuissa...
Voiko kaiken rehellisyyden nimissä äänestää sellasta, jota ei ilmeisesti ole ikinä kuullut?
[quote:f6d28238ae="harry-irene"]Niimmutku mää en oikeesti tiä Lovexista mitään muuta ku että ne vissiin meikkaa ja ne oli vissiin Euroviisuissa...
Voiko kaiken rehellisyyden nimissä äänestää sellasta, jota ei ilmeisesti ole ikinä kuullut?[/quote:f6d28238ae]
mielestäni tässä arvostellaan bändejä nimenomaan kokonaistaideteoksina. eli kuulohavainto ei oikeastaan ole tarpeelline..
Suurlähettiläät. Yö ja Mamba ovat sentään rehdisti jurpoja, mutta Suurlähettiläissä on vain harmautta, pelkkää harmautta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Menee vaikeaksi; Technicolour, Jean S. ja viime hetken musta hupihevonen Rocking da North taistelee mun äänestä tiukasti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:74f05c9f2d="Feggy"]Suurlähettiläät. Yö ja Mamba ovat sentään rehdisti jurpoja, mutta Suurlähettiläissä on vain harmautta, pelkkää harmautta.
[/quote:74f05c9f2d]
Joo, sama.
Tero saatana, s'olet gay!
tää on kyllä paha, varmaan ääni menee jollekin kolmikosta jean s, mamba ja suurlähettiläät, mutta toki @junkmail vois yllättää myös. se vaan on tainnut jäädä enempi alaviitteeksi suomalaisen musiikin kammogalleriaan, joten tuskin sille ihan pääpottia voi antaa. joku noista kolmesta siis.
Mulle kyllä melkein riittäisi äänestämiseen se, että oon kerran nähnyt Jean S.:n musavideon, telkkarin äänen ollessa mykistettynä... Ne shortsit aiheuttivat aivovaurion.
Mutta ihan sama, minulle riittää se, että näin kerran telkkarista Jean S:n keikan.
kärsitkö vieläkin traumoista?
kuvittelin että tästä tulisi sellainen Jean S 90% ja muille rippeet -äänestys mutta eipä tullutkaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
edelleen ihmettelen yön suurta menestystä, mikäs siinä nyt niin risoo? kieltämättä inhosin itsekin joskus, mutta silti... ja paljastuksissa nämä, mutta se mamban valokuvabiisi ei ole ihan huonoimmasta päästä, en välttämättä edes vaihtaisi kanavaa jos "se" radiosta tulisi
Äänestin silti itse Yötä, koska tuo bändi on itselleni vaan kaiken pahuuden ruumiillistuma. Luciferin siemenestä siinnyt äpärälapsi, joka täyttää suurimman osan Ilmestyskirjan enteistä.
edelleen ihmettelen yön suurta menestystä, mikäs siinä nyt niin risoo? kieltämättä inhosin itsekin joskus, mutta silti...
Vade retro, Olli Lindholm!!!
ja paljastuksissa nämä, mutta se mamban valokuvabiisi ei ole ihan huonoimmasta päästä, en välttämättä edes vaihtaisi kanavaa jos "se" radiosta tulisi
Jos nyt ymmärsin oikein mitä meinaat (siis se "jonkun kauan sitten unohtuneen..." plaa plaa plaa" -biisi?), niin ujohko "smaa".
Lisäksi mun mielestä Lauantai-ilta on mahtava tarina!
Jos nyt ymmärsin oikein mitä meinaat (siis se "jonkun kauan sitten unohtuneen..." plaa plaa plaa" -biisi?), niin ujohko "smaa".
juu, sitä meinasin
Lisäksi mun mielestä Lauantai-ilta on mahtava tarina!
onhan se tavallaan, mutta tero vaaran omahyväinen ääni vituttaa silti ihan sikana.
Näyttää siltä että tuoreemmat yrittäjät hiipuvat kuin pyy maailmanlopun edellä.
Älä päästä painiks sitä
ehkä pistetään pystyyn vielä junnusarja, mut jos ne sooloartistit sitä ennen.
Sinänsä ymmärrettävää. Mä olen ainakin ollut ihan ihmeissäni ton @junkmailin "suosiosta". Tollaiset sekunnin puolijulkisuudessa paistatelleen paskakasat eivät ehdi edes alkaa haista ennenkuin iso luuta lakaiseen ne veks tietoisuudesta. Joku Yö tai Jean S. ovat kuitenkin myrkyttäneet ilmanalaa jo sen verta pitkään, että luulisi vituttavan. Onneksi Suurlähettiläiden ja Mamban kaltaiset visionäärit ovat pitäneet homman raikkaina, muuten voisi mennä hermi maan musiikkitarjontaan.
ja paljastuksissa nämä, mutta se mamban valokuvabiisi ei ole ihan huonoimmasta päästä, en välttämättä edes vaihtaisi kanavaa jos "se" radiosta tulisi
Joo, se biisi ei saa harkitsemaan itsemurhaa. Ja tosiaan, se biisi taitaa olla Suomen eniten radiossa soitettu biisi. en mene vannomaan, mutta mielestäni jopa niin että eniten evah eikä vaan "vuonna 2004" tms.