You are not logged in.
Nyt on sit Kasperi ja Liken Jukka Kangas perustaneet oman lafkan: www.ahkyrecords.com
-ja huomenna maanantaina 6.Linjalla on julkkarit ekalle julkaisulle eli Laineen Kasperin Seis-levylle, joka noiden näytebiisien perusteella vaikuttaa paremmalta kuin Kaucaan oma viimevuotinen lievä välityö.
Itselleni Saastaa suusta oli ankaruudessaan ja innovatiivisuudessaan tietysti kaikkea mistä olin vuosia unelmoinut suomihopissa, ja Kontackton (eli Kasperin) Kummitusorkesteri-levy teki saman instruhopille. Nyt tuo Seis taitaa onnistua jopa yhdistämään niiden parhaat puolet?
Itselleni Saastaa suusta oli ankaruudessaan ja innovatiivisuudessaan tietysti kaikkea mistä olin vuosia unelmoinut suomihopissa, ja Kontackton (eli Kasperin) Kummitusorkesteri-levy teki saman instruhopille
Sama. Vaikkakin tolla Kummitusorkesterilla oli pari biisiä mitkä ärsytti mua, niin on se silti ihan törkeän kova. En tosta uusimmasta Kaucaan levystä niin jaksanut innostua. Pitää kyllä kaivaa jostain Kasperin uusin käsiin. Ton keikan luultavasti joudun kuitenkin jättämään väliin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:2ba44ef1bd="harry-irene"]
Itselleni Saastaa suusta oli ankaruudessaan ja innovatiivisuudessaan tietysti kaikkea mistä olin vuosia unelmoinut suomihopissa, ja Kontackton (eli Kasperin) Kummitusorkesteri-levy teki saman instruhopille. Nyt tuo Seis taitaa onnistua jopa yhdistämään niiden parhaat puolet?[/quote:2ba44ef1bd]
Jotenkin se tuotanto ei oikein iske sillä ekalla levyllä. Jotenkin biitit kuulostavat kumman kesyiltä, vaikka soundeissa ei sinänsä olekaan vikaa. Jokin siinä levyssä mulla tökkii, vaikka se on sinänsä ihan jees. Täytyisi ehkä ottaa tehokuunteluun, niin voisi avautuakin paremmin.
Kummitusorkesteri on ollut parikin kertaa lainassa kirjastosta ja se iskee huomattavasti paremmin muhun kuin Kaucasin omat tuotokset. Täytyy varmaan laittaa ostoslistalle.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Saastaa suusta oli silloin aikanaan ensimmäinen oikeasti todella kovaa iskenyt suomihoppilevy ja iskeehän se edelleenkin todella kovaa niin tuotannon kuin sanoitusten osalta. Muu kuulemani Kaucas onkin sitten ollut tuohon verrattuna valitettavan laimeaa.
Kontackton soolotouhut ovat aika lailla tuntemattomia mutta vähäiset kuulohavaintoni lupailevat hyvää.
Saastaa suusta oli silloin aikanaan ensimmäinen oikeasti todella kovaa iskenyt suomihoppilevy ja iskeehän se edelleenkin todella kovaa niin tuotannon kuin sanoitusten osalta.
Sama. Kontackton soololevy on kyllä minulle vähintään yhtä kova tapaus kuin KCS:n eka. Ei tuollaisia instruhopin ja äkkiväärän konemusan sekoittelijoita Suomesta hirveästi löydy. Tai sitten ne on straight outta The Richard D. James School for Mental Electronica.
Harmi että jää tänä iltana väliin.
Sent from my iPhone 16
Kontackton soolo pesi sen Kaucaksen, vaikka sekin oli aika kova.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jeesus mikä olo eilisestä jäi...
Jeesus mikä olo eilisestä jäi...
Minkälaiset setit oli?
Sent from my iPhone 16
Julma Henri ja Syrjäytyneet avasi -- eka keikka jätkillä koskaan ja sen ainakin alussa huomasi. Lopputulos oli kuitenkin vähintäänkin lupaava, tulevaa levyä ajatellen. Jontti & Shaka jatkoivat siitä mihin viimeksi Lappeenrannassa jäivät: semispurgusetti puri perkeleen hyvin jo hyvästi humaltuvaan kansaan. Loppuviimeinhän kävi juuri niinkuin oletettiin; jengi yrittää skarpata maanantain keikalla ja droppaa.
Asa on ASA. Helvetin rento ja hauska mutta masamaisen diippi setti. Ei voine valittaa. KCS ja Laine olivat itseoikeutetusti lopettelemassa, ja vitun hyvin lopettelivatkin. Kaucaan keikathan saavat buustinsa siitä, että jokainen yksilö neljästä KCS-ukosta yrittää ylittää edellisen setityksen. Maanantaina kaikki oli fitissä. Todella tyylikästä. Paleface kävi vielä heittämässä freestylet loppuun. Tosin kukaan ei tainnut enää kuunnella.
Kuvia tulossa lähihetkinä Ähkyn sivuille.
Ähkyn sivut osasivat kertoa linkin Kasperin videoon:
http://kuubi.pp.fi/SEK/SEK_lg.wmv
http://kuubi.pp.fi/SEK/SEK_lg.mov
http://kuubi.pp.fi/SEK/SEK_med.mov
http://kuubi.pp.fi/SEK/SEK_small.mov
Kaikki siis samaa videota eri muodossa ja koossa.
Onko muuten kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että miten vitun paskasti tuo Kaucaksen uusi levy markkinoitiin. Ei yhtään arvostelua tyyliin yhdessäkään lehdessä enkä muista, että nettimedioissakaan olisi ollut tuota arvostelu. Tuli vaan mieleen, kun tuossa viime keskiviikkona tuli nähtyä tuo taas livenä eikä paikalla ollut varmaan ketään, jotka tuli Kaucasta nimenomaisesti tsekkaamaan. Harmi sinänsä, kun minusta bändi ansaitsisi hitusen enemmän sitä palstatilaa ja mainetta. Vugumin kautta tullut Saastaa suusta taas arvosteltiin joka hiton lehdessä ja olipahan jopa Imperiumissa, tuossa hevimiesten mekassa, levystä arvostelu. Voisivat hommata jonkun paremman levylafkan hoitamaan noita hommia kuin mitä se nykyinen on.
jaa tämmönenkin topicci oli. ei toi saatana saapuu sörnäisiin ole ihan vielä kunnolla iskenyt, mut jatketaan taas harjoituksia.
^ pitäis varmaan taas jatkaa, kuulemma uutta levyä pukkaa lähiaikoina, olet tässä
OLET TÄSSÄ, DU ÄR HÄR, YOU ARE HERE
TULOSSA MAHDOLLISESTI TUPLALEVY
MUT SSS EI OO VIELÄKÄÄN AUENNU, MIKÄ AVUKSI?
OON VARMAAN SANONUT ENNENKIN, ETTÄ TAHRA-BIISI ON PARHAITA GENRESSÄÄN.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
OON VARMAAN SANONUT ENNENKIN, ETTÄ TAHRA-BIISI ON PARHAITA GENRESSÄÄN.
sama.
ja koko levy olisi joku 5 kappaletta pois jättämällä erittäinkin hyvä.
[quote:d706eb6c9c="Neuvostoliitto"]OON VARMAAN SANONUT ENNENKIN, ETTÄ TAHRA-BIISI ON PARHAITA GENRESSÄÄN.
sama.
ja koko levy olisi joku 5 kappaletta pois jättämällä erittäinkin hyvä.[/quote:d706eb6c9c]
NO ON SE KYLLÄ NOIDEN VIIDEN TSIBALEENKIN KANSSA ERITTÄIN HYVÄ, MUT MUUTAMAN VOIS KYLLÄ KARSIA EHKÄ!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"SEN TILALLA ON HIEROMALAITOS
JARI SARASVUON BISNEKSEN HIEROMALAITOS"
VITTU PARASTA
[quote:262cfb2fa9]keskiviikko, tammikuu 13, 2010 OLET TÄSSÄ -LEVY LÄJÄSSÄ!!!!!!!
PPRRRKKKKLLLLL
SAIN KUIN SAINKIN KASATTUA TUON VIHELIÄISEN KORTTITALON LOPPUUN
22 BIISIÄ
KAHDELLA CEEDEELLÄ
HIRVEE LÖTKÄRE
PERJANTAINA PAINOON
HELMIKUUN TOKALLA VIIKOLLA ULOS
KAIKKIEN NÄIDEN LUPAUSTEN RIKKOMISTEN JÄLKEEN EN LUPAA ENÄÄ MITÄÄN
MUTTA LUULEN ETTÄ HOMMA ETENEE
[/quote:262cfb2fa9]
[quote:cf2c375f4b]Olet tässä / Du är här / You are here:
1. Kaupunki Palaa
2.Olet tässä
3, Laittakaa miut hoitoon
4,Vaasankatu
5.Dösäri
6. Ikuisen maanantain maa
7. Henkee
8. Musiikki =Kuollut
9. Tällaine tapaus m.Aztra
10. Suomi-Neito
1.Urut soi
2. Myö
3.Keskiviikko m.Raipati
4. Uuteen aamuun
5. Styditilanne
6. Pulikka
7. Aikuinen
8.Elän liikaa m.Koovaa & Ryikköne
9. Pelkoa ja inhoa
10. Älä ota ittees m.Kripu
11. Vallankumous m.Yona
virallinen julkaisupäivä
17.2.[/quote:cf2c375f4b]
[quote:64c38ec540="psykokarkki"]
MUT SSS EI OO VIELÄKÄÄN AUENNU, MIKÄ AVUKSI?[/quote:64c38ec540]
NOKU SÄÄ TYKKÄÄT SELKEESTI MUUTENKI SILLEE NORMAALIMMASTA HOPISTA HEI
[quote:fac789a303="harry-irene"][quote:fac789a303="psykokarkki"]
MUT SSS EI OO VIELÄKÄÄN AUENNU, MIKÄ AVUKSI?[/quote:fac789a303]
NOKU SÄÄ TYKKÄÄT SELKEESTI MUUTENKI SILLEE NORMAALIMMASTA HOPISTA HEI[/quote:fac789a303]
^ mut mikxi suruisna?
kuhan kikkailen
ei mut pitääpä taas tsekkiä toi sss kun pahimmat kiireet hellittää
basso-foorumilta:
[quote:36d32c665d]Ainiin, levyn tuotoistahan oli tarkoitus antaa 15% Suomen vesistön suojeluun, mutta Luonnonsuojeluliitto ei huolinut Ähkyn rahoja. MITÄ?!
Ei sovita luonnonsuojeluliiton "imagoon". Mitä helvettiä? Kun tarjottiin niille tätä, -mielestäni aika reilua ehdotusta-, niin joku vanha Rouva ilmoitti tylysti, että "meillä on jo Anna Puu."
Eihän eläimiä varmaan paljoo kiinnosta, että millä musiikilla niitten oloja on parannetaan. "Ai tää vesi on puhdistettu Suomi-räpillä, no mä meen sitten takas tonne saastuneille vesille kuolemaan, kun mä digaan vaa bluenote-jazzii" , sanoo joku kyyninen lahna hiljaisen järven pohjassa, just joo.
"Saimaan norppa ei kuole sukupuuttoon, jos vain joku tekee vielä yhden nationalistisen balladin sinisestä taivaasta ja valkoisista hangista", tiedottaa Suomen Luonnon "suojelu" liitto.
Että silleen.[/quote:36d32c665d]
[quote:9185d8d39a="psykokarkki"]basso-foorumilta:
[quote:9185d8d39a]Ainiin, levyn tuotoistahan oli tarkoitus antaa 15% Suomen vesistön suojeluun, mutta Luonnonsuojeluliitto ei huolinut Ähkyn rahoja. MITÄ?!
Ei sovita luonnonsuojeluliiton "imagoon". Mitä helvettiä? Kun tarjottiin niille tätä, -mielestäni aika reilua ehdotusta-, niin joku vanha Rouva ilmoitti tylysti, että "meillä on jo Anna Puu."
Eihän eläimiä varmaan paljoo kiinnosta, että millä musiikilla niitten oloja on parannetaan. "Ai tää vesi on puhdistettu Suomi-räpillä, no mä meen sitten takas tonne saastuneille vesille kuolemaan, kun mä digaan vaa bluenote-jazzii" , sanoo joku kyyninen lahna hiljaisen järven pohjassa, just joo.
"Saimaan norppa ei kuole sukupuuttoon, jos vain joku tekee vielä yhden nationalistisen balladin sinisestä taivaasta ja valkoisista hangista", tiedottaa Suomen Luonnon "suojelu" liitto.
Että silleen.[/quote:9185d8d39a]
[/quote:9185d8d39a]
No voi nyt jumalauta.
":peuk:"
Valitettavasti on käynyt rosvo.
näin
bzort glorf bööth
Nyt meni sitten holtiton summa rahaa ohi säätiöltä